• 4
  • 5
2025-04-17, 15:13
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
...och jag inser att detta är första gången jag hör talas om Trestolone Ment🙃
Läs mail mannen.

Svarar du bättre på flaskpost?
Citera
2025-04-17, 18:25
Medlem
Citat:
...och jag inser att detta är första gången jag hör talas om Trestolone Ment🙃
Om det jag använde var äkta har du inte missat något!
Skitprepp om du frågar mig men bra om man vill kastrera sig för en lång tid framöver då det var tilltänkt som manligt preventivmedel.
Citera
2025-04-18, 12:39
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Läs mail mannen.

Svarar du bättre på flaskpost?

Mannen vill påpeka att han svarade den där argbiggan till neger:

2025-04-10
19:11

Men jag antar att jag skulle ha skickat flaskpost?😜
Citera
2025-04-18, 12:41
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Om det jag använde var äkta har du inte missat något!
Skitprepp om du frågar mig men bra om man vill kastrera sig för en lång tid framöver då det var tilltänkt som manligt preventivmedel.

Haha nej jag förstår det: Manligt preventivmedel låter lite...sisådär. För att uttrycka det milt😂
Varför körde du inte bara vanligt Tren?
Citera
2025-04-18, 13:32
Medlem
Citat:
Haha nej jag förstår det: Manligt preventivmedel låter lite...sisådär. För att uttrycka det milt😂
Varför körde du inte bara vanligt Tren?
Jag började kura i 45-50-årsåldern för sisådär 10 år sedan och har oftast tagit det lugnt med ett par milda kurer per år så känns inte rättfärdigat att testa tren eller superdrol för mina blygsamma mål som varit att närma mig formen jag hade som ren 20-35-åring.
Hållit mig till primo, npp och anavar oftast tillsammans med testo och bra skjuts fortfarande på moderata doser.
Om jag någonsinn får för mig att tävla på hög nivå skulle nog tren vara ett bra verktyg att ha men får för mig att återhämtningen blir tung så inte riktigt värt det om man inte kör testo året runt och blastar i perioder.
Citera
2025-04-18, 15:09
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Jag började kura i 45-50-årsåldern för sisådär 10 år sedan och har oftast tagit det lugnt med ett par milda kurer per år så känns inte rättfärdigat att testa tren eller superdrol för mina blygsamma mål som varit att närma mig formen jag hade som ren 20-35-åring.
Hållit mig till primo, npp och anavar oftast tillsammans med testo och bra skjuts fortfarande på moderata doser.
Om jag någonsinn får för mig att tävla på hög nivå skulle nog tren vara ett bra verktyg att ha men får för mig att återhämtningen blir tung så inte riktigt värt det om man inte kör testo året runt och blastar i perioder.

Okey, då är jag med. Vi har snarlika förutsättningar och mål. Jag har tidigare kört flera kurer på Testo C och Deca. Som jag verkligen har gillat. Nu ligger jag på susta och npp och j*klar vad det smiskar upp test+deca på läktaren!

Jag har kört Tren men bara i små doser (100 mg e3d) och hanterade det mer eller mindre helt utan sides. Utom galna svettningar ett par veckor in i båda kurerna. Men i övrigt märkte jag inte av några negativa effekter och det var inte heller några som helst problem med att kliva av Tren A. Inga alls, faktiskt.

Nu ligger jag iofs precis som du säger, konstant ON resten av året och 2026 kommer jag sannolikt ligga på TRT så du har en poäng i att det blir lättare med återhämtningen.
Citera
2025-04-18, 15:16
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Mannen vill påpeka att han svarade den där argbiggan till neger:

2025-04-10
19:11

Men jag antar att jag skulle ha skickat flaskpost?😜

👹
Citera