2025-04-14, 22:23
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smalteser
1. Jag kör ment ace e2d! Funkar fint! Det är det säkraste att göra med en ester som ace för att hålla nivåerna stabila!

2. Ment och Tren tillsammans, båda är en 19nor! Men det du kan göra är att köra tren tillsammans med ment endast för trennets ”bieffekter”, jag kör just nu båda dess ihop, kör dock endast 100mg tren/vecka! För att få dess ”bieffekter” som brutala sexualiteten och kåtheten!

Dock bör/Måste du ha caber/pramiprexole till för att kontrollera prolaktinet! Och köra mast till för att hålla östrogenet i kontroll med, då ment är väldigt östrogent=Gyno
Kör just nu
Testo c 500mg / ew
Tren e 500mg / ew
EQ 750mg / ew
Mast E 100mg / ew
Adex 0,5mg vid behov
Caber 0,5 2ggr i veckan

Sen jag börja cabern upplever jag inga bieffekter förutom en kass sömn som jag alltid får av tren. Ska snart byta till parabolan 200mg ew istället för tren e och funderar att lägga in menten där i samma veva. Vad tror du om det?

Tack för dina inlägg.
Citera
2025-04-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Kör just nu
Testo c 500mg / ew
Tren e 500mg / ew
EQ 750mg / ew
Mast E 100mg / ew
Adex 0,5mg vid behov
Caber 0,5 2ggr i veckan

Sen jag börja cabern upplever jag inga bieffekter förutom en kass sömn som jag alltid får av tren. Ska snart byta till parabolan 200mg ew istället för tren e och funderar att lägga in menten där i samma veva. Vad tror du om det?

Tack för dina inlägg.

Jag personligen skulle då ha tagit bort EQ och kört lägre dos på para ca 100mg ew isåfall, mer är inte alltid bättre! Skulle oxå ta bort adex och höja mast lite! Och om du ska lägga till ment så börja lågt, min sweetspot ligger på 75mg ew
Citera
2025-04-15, 14:44
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Jag personligen skulle då ha tagit bort EQ och kört lägre dos på para ca 100mg ew isåfall, mer är inte alltid bättre! Skulle oxå ta bort adex och höja mast lite! Och om du ska lägga till ment så börja lågt, min sweetspot ligger på 75mg ew
Hur doserar du 75ew uppdelat på 3 skott? Tänker jag kör 50mg E20, blir för omständigt annars. Men parabolanen kan jag absolut justera till 100mg
Citera
2025-04-15, 16:30
Medlem
Citat:
Hur doserar du 75ew uppdelat på 3 skott? Tänker jag kör 50mg E20, blir för omständigt annars. Men parabolanen kan jag absolut justera till 100mg

Är det första gången du testar Ment? Isåfall råder jag dig att endast köra test ment mast isåfall.. men det är såklart dit eget val!

75mg ew, 25mg måndag 25mg onsdag 25mg fredag, tot=75mg

Ment är starkt, riktigt starkt!
Citera
2025-04-15, 17:06
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Är det första gången du testar Ment? Isåfall råder jag dig att endast köra test ment mast isåfall.. men det är såklart dit eget val!

75mg ew, 25mg måndag 25mg onsdag 25mg fredag, tot=75mg

Ment är starkt, riktigt starkt!
Yes första gången. Nja kommer inte avbryta eqn men jag följer ditt råd. Skulle det funka att pinna ment i dom små doserna subq?
Citera
2025-04-15, 17:11
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Handlade trest a på Fl*gsvamp och har nu snart kört tre veckor med 100mg eod med låg dos testo u.
Tycker inte det hänt mycket mer än att lederna knakar och värker lite trots att jag inte kört någon ai!
Kanske stämmer det att Trest sänker östrot då det aromatiserar till ett östroliknande substans?:
https://en.wikipedia.org/wiki/Trestolone:
"Trestolone can cause sexual dysfunction (e.g., decreased sex drive, reduced erectile function) and decreased bone mineral density due to estrogen deficiency.[5][3][6]"
Tja Svempa.

Gubben du skrev här för 5 år sedan du körde 100mg eod? Det är galet hög dos. Hur tänker du nu i efterhand var det värt det? Har några vialer och är på G men är nyfiken på doser, stack osv.

Må bäst
Citera
2025-04-15, 17:59
Medlem
Citat:
Yes första gången. Nja kommer inte avbryta eqn men jag följer ditt råd. Skulle det funka att pinna ment i dom små doserna subq?
Om det funkar subq beror helt på hur många mg/ml du har på din ment, är det 50mg/ml och köra 0.5ml subq har jag tyvärr ingen erfarenhet av,jag kör alltid oavsett IM
Citera
2025-04-15, 18:34
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Om det funkar subq beror helt på hur många mg/ml du har på din ment, är det 50mg/ml och köra 0.5ml subq har jag tyvärr ingen erfarenhet av,jag kör alltid oavsett IM
Det är 100mg. Äsch drar upp några insulinsre och kör i deltsen.
Citera
2025-04-15, 18:37
Medlem
Citat:
Det är 100mg. Äsch drar upp några insulinsre och kör i deltsen.
Gör så!! Hör gärna av dig om några veckor och uppdatera mig om vad du tycker och hur du upplever det!
Lycka till!
Citera
2025-04-15, 18:54
Medlem
Citat:
Tja Svempa.

Gubben du skrev här för 5 år sedan du körde 100mg eod? Det är galet hög dos. Hur tänker du nu i efterhand var det värt det? Har några vialer och är på G men är nyfiken på doser, stack osv.

Må bäst
Labbtestade aldrig så vet inte 100 om det verkligen var Ment, men skulle nog avråda alla att testa detta då anabola effekten var ungefär som npp.

För min del sämsta kuren då jag innan dess kurat två korta kurer per år, men fick idén att testa växt tillsamman med testo u ett halvår och blastade då även på Ment ett par månader.
Har aldrig haft problem med vare sig gyno eller nerstängning efter kurerna, men har sedan dess haft svårt att bli helt återställd mellan kurerna.

Kanske inte så konstigt då Ment väl var utvecklad och tänkt som manligt preventivmedel pga. att den är effektiv på att stänga ner så mitt råd är att låta bli.
Tren har jag aldrig testat, men är välprovat och en stack av npp och primo lär ge mer med mindre biverkningar än Ment!
Citera
2025-04-15, 19:48
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Gör så!! Hör gärna av dig om några veckor och uppdatera mig om vad du tycker och hur du upplever det!
Lycka till!
Det gör jag kungen 🏋️‍♂️

Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Labbtestade aldrig så vet inte 100 om det verkligen var Ment, men skulle nog avråda alla att testa detta då anabola effekten var ungefär som npp.

För min del sämsta kuren då jag innan dess kurat två korta kurer per år, men fick idén att testa växt tillsamman med testo u ett halvår och blastade då även på Ment ett par månader.
Har aldrig haft problem med vare sig gyno eller nerstängning efter kurerna, men har sedan dess haft svårt att bli helt återställd mellan kurerna.

Kanske inte så konstigt då Ment väl var utvecklad och tänkt som manligt preventivmedel pga. att den är effektiv på att stänga ner så mitt råd är att låta bli.
Tren har jag aldrig testat, men är välprovat och en stack av npp och primo lär ge mer med mindre biverkningar än Ment!
Tack för svar gubben. Haha ska va ärlig jag börja vackla lite nu men samtidigt har jag ungar så det räcker och knullat har jag gjort tillräckligt. Om du inte kört tren har du missat något broder.
Citera
2025-04-17, 13:39
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Det gör jag kungen 🏋️‍♂️

Tack för svar gubben. Haha ska va ärlig jag börja vackla lite nu men samtidigt har jag ungar så det räcker och knullat har jag gjort tillräckligt. Om du inte kört tren har du missat något broder.

...och jag inser att detta är första gången jag hör talas om Trestolone Ment🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in