• 1
  • 2
2019-05-19, 10:21
Medlem
Skriv gärna om era erfarenheter kring Trestolone här! Hittade inte mycket här på fb så det kanske är på sin plats med en tråd. Jag vill gärna veta mer från er som kört på det.
Citera
2019-05-19, 11:36
Medlem
Hemsk på både humör och psyke... Håll dig ifrån den skiten. Finns ju en förklaring att denna produkt är svår att få tag på...
Citera
2019-05-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Hemsk på både humör och psyke... Håll dig ifrån den skiten. Finns ju en förklaring att denna produkt är svår att få tag på...

Är det skit psykiskt även om man stackar den med annat? Såg att det fanns inne på någon shop. Tänkte mest som ett alternativ till tren
Citera
2019-05-19, 12:18
Medlem
Har kanske en funktion där aggressivt beteende är önsvärt... Köp en burk methyltesto och testa några tabletter om du nu är nyfiken. Risken är betydligt större att du flippar än att det går väl.
Citera
2019-05-19, 12:33
Medlem
Citat:
Har kanske en funktion där aggressivt beteende är önsvärt... Köp en burk methyltesto och testa några tabletter om du nu är nyfiken. Risken är betydligt större att du flippar än att det går väl.

Ja sant det är ju ett alternativ för försiktig utvärdering! Kunde inte tro att det var så illa.. Synd helt klart
Citera
2019-05-19, 12:45
Medlem
Min rekommendation är att du håller dig till deca,testo och nån oral som tex. anavar, dianabol eller i värsta fall oxar. Det räcker mer än väl...
Citera
2019-05-19, 13:03
Medlem
Citat:
Min rekommendation är att du håller dig till deca,testo och nån oral som tex. anavar, dianabol eller i värsta fall oxar. Det räcker mer än väl...

Dom du nämner förutom anavar har jag och kommer använda(24 år sedan första gången) Kommer helt klart prova på anavar framåt. Masteron är ett preparat jag kommer utvärdera ihop med Testo & deca denna gång (även d-bollar från start och oxar längre fram). Kommer ha mk-677 med i mixen med.

Tycker det är spännande att prova nya prepp helt klart, men naturligtvis inte om priset är för högt.
Citera
2020-07-13, 14:32
Medlem
DJdarknesss avatar
väcker liv i en gammal tråd
någon som har koll på om det finns Trestolone tillgängligt någonstans?

pro oil levererade de tidigare (kanske gör fortfarande) men verkar inte som någon tar in det.
Citera
2020-07-23, 00:23
Medlem
Är det inte som med allt annat, överdrivet kring aggressivitet.
Citera
2020-07-23, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Är det inte som med allt annat, överdrivet kring aggressivitet.
Det med aggresivitet är marknadsföring de flesta blir som man blir på alla aas att man framhäver sin vilja mer och kan ta ut mer kraft på gympassen

det finns inga psykiska aas som påverkar ditt mindset mer än när dina nivåer åker bergodalbana eller tren men det är inte alla som blir sura svartsjuka paranoida på tren utan problemen finns redan inombords. Man borde inte alltid skylla på aas

Ment finns på 1 shop och 1 privatsäljare på forumen (H*shboard) vad jag kunde hitta och 2 säljare på tor (Fl*gsvamp)

lycka till och skriva gärna på med erfarenheter här om ni testar. Jag har testat det och det är en riktigt ordentligt bra aas

* = u

Fördelar
  • Man orkar mer rätt omgående efter injektion (pwo?)
  • Bulk och deff aas
  • Funkar ensamt och lika bra med testo i kurbasen
  • Perfekt injekt för att blasta in under och efter kur

Nackdelar
  • Vissa blir aggresiva (lär er andningstekniker )
  • Ovanligt hos shoppar
Citera
2020-07-23, 01:18
Medlem
Biverkningar, liknande tren?
Citera
2020-07-23, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Biverkningar, liknande tren?
Nej kopplingen till tren är totalt missvisande man vill framhäva det som en mildare tren ungefär som sarms är mildare aas

Ment ger bra effekt gentemot mindre biverkningar än trennet som drömmarna svetten och allt detta som är klassiskt tren men det är fortfarande mycket effektivare än testo

kolla här så får du lite mer info https://youtu.be/U2KXKeVz8FI?t=218
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in