Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Ungefär så.
Som tur är så jobbar man fortfarande hemifrån men ja det är en udda tid att köra finalen på. De borde ha flyttat den en timme senare så hade det varit perfekt.
Vi får se hur det blir. Det verkar som att er favorit kommer stå i mål i cupfinalen. Får bara hoppas att han repat sig från hörselskadan.
Jo jag har inga problem med att hinna se den men likväl en udda tid.
Det är kanske tur för oss att det inte är publik på finalen, det svinet hade väl lagt ner sig med invalidskador och fått matchen avbruten så fort vi sjungit en ramsa, sparkat på bollen, köpt en korv i kiosken, åkt till arenan... Varvid vi sedan fått stryk med 0-3 av förbundet...
Citat:
Ursprungligen postat av
mikeymikey
Handlar väl främst om vad lagen presterat poängmässigt och hur trupperna ser ut. Jag är inte heller särskilt imponerad av Malmö spelmässigt. Hade vi satt våra lägen så hade vi inte varit långt efter Malmö. Men vi spelade bra, till och med bättre än nästan alla lag förra säsongen och det blev inte bättre än en sjunde plats. Och I slutändan handlar det om att göra mål, där är Malmö mycket bättre än oss. Även om dom får en del gratis mål av motståndaren.
Beträffande oddsen borde givetvis MFFs vara mycket lägre och vårt högre.
Det går givetvis att resonera så att vi hade varit närmare om vi satt våra lägen samtidigt som MFF inte gjort det...
Ifjol levde vi mycket på vår fenomenala vår, sedan kom försäljningarna och skadorna och vi orkade inte. Man ska dock inte gnälla på den sjunde platsen då vi var tippade att åka ur...
Men för att knyta an till morgondagens kamp hoppas jag innerligt främst Giorgi är så hel att han grejar spela hela matchen, han behövs sannerligen.
I övrigt undrar jag hur man väljer att göra med Erling och JJ, sätter vi Erling som mb igen eller blir det JJ där? Om nu Erling spelar mb, får då JJ ta hand om mitten? Det sistnämnda känns ju som det bästa tycker jag.