2020-07-27, 09:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Sällan har väl två finallags fans varit så övertygade om förlust, MFFarna för att dom "aldrig vinner cupen" och vi för att vi helt enkelt är i klass med Vrångö IF för tillfället...

Blir ändå intressant att se vad det blir, rätt gött att gå in som redig underdog iaf. Hade ju varit extremt skoj att äntligen få fira en titel igen, och framförallt ta sig ut i europa!

Oavsett vad man säger så hoppas man ändå på vinst även om man går in med noll förhoppningar om det.

Det positiva är att vi möter varandra direkt efter så vi kommer få se världens sämsta match på söndag i allsvenskan istället.
Citera
2020-07-27, 11:55
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Oavsett vad man säger så hoppas man ändå på vinst även om man går in med noll förhoppningar om det.

Det positiva är att vi möter varandra direkt efter så vi kommer få se världens sämsta match på söndag i allsvenskan istället.

Har väldigt svårt att se våran match skulle vara sämre/tråkigare än vad AIK-Djurgården var igår.
Citera
2020-07-27, 22:18
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:

Dessutom har vi bara massa blindstyren hos oss som inte ens kan göra mål i öppet mål. Ni får nog bjuda på nåt mål och inte ösa på framåt för att vi ska ha någon chans.
Citera
2020-07-28, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Dessutom har vi bara massa blindstyren hos oss som inte ens kan göra mål i öppet mål. Ni får nog bjuda på nåt mål och inte ösa på framåt för att vi ska ha någon chans.

Försöker du anti-jinxa min anti-jinx?

Är georgiern fit for fight?
Citera
2020-07-28, 10:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Jag ser torsdagens match som en bra träningsmatch.
Citera
2020-07-28, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag ser torsdagens match som en bra träningsmatch.

Precis, lufta laget lite.
Citera
2020-07-28, 10:32
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:

Här jinxas aldrig! 🙃

Vet ej men är han det och blir det straffar så har vi en säker straffsumpare.
Citera
2020-07-28, 11:36
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

"Vi har inga förväntningar på seger, bara förhoppningar".

Förövrigt ogillar jag att den startar redan 17:45, vad tusan har tolvan som är så viktigt att sända efteråt liksom? Och om det nu beror på andra program så sänd den i vanliga cmore då.

Citat:

Giorgi skall tydligen jobbas med fram till matchen, samma med Sargon. Vi skulle aldrig spelat med a-gubbar mot Häcken i söndags.
Viktigt att Giorgi är hel iaf, sedan får han som sagt var gärna skippa att ta en straff om det är så.
Citera
2020-07-28, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
"Vi har inga förväntningar på seger, bara förhoppningar".

Förövrigt ogillar jag att den startar redan 17:45, vad tusan har tolvan som är så viktigt att sända efteråt liksom? Och om det nu beror på andra program så sänd den i vanliga cmore då.

Giorgi skall tydligen jobbas med fram till matchen, samma med Sargon. Vi skulle aldrig spelat med a-gubbar mot Häcken i söndags.
Viktigt att Giorgi är hel iaf, sedan får han som sagt var gärna skippa att ta en straff om det är så.

Ungefär så.

Som tur är så jobbar man fortfarande hemifrån men ja det är en udda tid att köra finalen på. De borde ha flyttat den en timme senare så hade det varit perfekt.

Vi får se hur det blir. Det verkar som att er favorit kommer stå i mål i cupfinalen. Får bara hoppas att han repat sig från hörselskadan.
Citera
2020-07-28, 18:14
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Odds:

IFK GBG 4.33
X 3.60
MFF 1.80
Citera
2020-07-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Odds:

IFK GBG 4.33
X 3.60
MFF 1.80

Den oddssättaren borde få sparken. Ni gör mål på varenda avslut och vi missar 100% chanser på löpande band.
Citera
2020-07-28, 20:16
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Den oddssättaren borde få sparken. Ni gör mål på varenda avslut och vi missar 100% chanser på löpande band.

Tycker oddsen talar sitt tydliga språk. Malmö är stora favoriter, går inte att säga annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in