2023-11-14, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lovii
Jag har varit intresserad av en kille i några år nu. Jag trodde även att han var lite intresserad av mig.
Har inte haft något intresse att dejta andra då jag tänkte att det kanske skulle bli något med honom.

För någon vecka sedan berättade jag att jag var intresserad, men fick då veta att han inte var det.
Jag känner mig ganska dum att jag berättade. Och även besvikelse.

Jag har druckit vin varje dag för att försöka ta mig igenom dagen, och försöker även göra saker jag gillar, men då kommer han upp i mitt huvud varje gång, och jag kan inte tänka på något annat.

Jag måste träffa honom några gånger i veckan, och har försökt att undvika honom så gott det går, tror även han märkt det. Men om två veckor har vi någon projekt så vi kommer måste ses och prata med varandra.

Det är en sak att inte behöva träffa vederbörande.. Men som i ditt läge är att du måste. Fy vad jobbigt 😟 inte ett dugg avis.

I mitt läge har jag haft att göra med folk som jag har trott varit mina vänner å känt länge å utnyttjat mej. När jag till slut sa stop. Så beter dom sej som att det är jag som har gjort fel. Å ger inte ens tillbaka det som har lånats, varav en av sakerna tillhör mitt ena barn. När jag skriver om det så nonchaleras det hos vederbörande 😡
Citera
2023-11-15, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Det är en sak att inte behöva träffa vederbörande.. Men som i ditt läge är att du måste. Fy vad jobbigt 😟 inte ett dugg avis.

I mitt läge har jag haft att göra med folk som jag har trott varit mina vänner å känt länge å utnyttjat mej. När jag till slut sa stop. Så beter dom sej som att det är jag som har gjort fel. Å ger inte ens tillbaka det som har lånats, varav en av sakerna tillhör mitt ena barn. När jag skriver om det så nonchaleras det hos vederbörande 😡

Det låter inte som några bra vänner. 😔

Idag var jag tvungen att träffa honom igen och vi kollade på varandra. Och jag fick förhoppningar och trodde att han hade ändrat sig så jag kände mig glad hela dagen.
Nu känner jag att jag har gjort bort mig igen.
Varför kan jag inte bara komma över honom.
Det låter säkert som ett litet problem. Jag har varit intresserad av den killen i 6 år nu. Vad är det för fel. Varför kan jag inte sluta tänka på honom.
Det är så jobbigt.
Citera
2023-11-15, 02:13
Avslutad
Citat:
Det låter inte som några bra vänner. 😔

Idag var jag tvungen att träffa honom igen och vi kollade på varandra. Och jag fick förhoppningar och trodde att han hade ändrat sig så jag kände mig glad hela dagen.
Nu känner jag att jag har gjort bort mig igen.
Varför kan jag inte bara komma över honom.
Det låter säkert som ett litet problem. Jag har varit intresserad av den killen i 6 år nu. Vad är det för fel. Varför kan jag inte sluta tänka på honom.
Det är så jobbigt.

Det är dina känslor å du får känna vad du vill,
Ingen kan döma. Även fast det inte är ett stort problem för mej, så är det så för dej.
Men nä, känslan att du har gjort bort dej, borde inte vara din börda att bära. Det är/var olyckligt att känslorna inte besvarades å att du måste se han ofta bara. Förstår att det är jobbigt. Det skulle dom allra flesta tycka 😥

Nä, inge bra vänner alls när allt kommer omkring å trodde inte det om dom å är rätt så besviken på dom 😔
Citera
2023-11-15, 02:53
Medlem
Citat:
Det är dina känslor å du får känna vad du vill,
Ingen kan döma. Även fast det inte är ett stort problem för mej, så är det så för dej.
Men nä, känslan att du har gjort bort dej, borde inte vara din börda att bära. Det är/var olyckligt att känslorna inte besvarades å att du måste se han ofta bara. Förstår att det är jobbigt. Det skulle dom allra flesta tycka 😥

Nä, inge bra vänner alls när allt kommer omkring å trodde inte det om dom å är rätt så besviken på dom 😔

Förstår du känner dig besviken på dom. 😢

Tack att du förstår. Samtidigt blir det lite avlasting på andra problem känns det som.

Jag har ett problem som jag har försökt att hålla hemligt i flera år nu.
Jag har svår OCD som började smått för några år sedan. Nu har det blivit så illa att jag inte kan leva ett normalt liv längre.
Jag börjar bli en fånge för jag kan knappt göra någonting längre.
Jag har bestämt mig för att jag ska ta kontakt med sjukvården imorgon för det här kommer inte funka.

Det är så pinsamt så man undrar vad det är för fel på en.
En på mitt jobb för några år sedan märkte av det och han försökte hjälpa och skickade mig till någon hälsogrej, fick remiss till psykolog men gick inte på tiden för tyckte inte det var något stort problem och nu har det tagit över hela livet. Jag kan inte ens släcka lampan längre. Borstar tänderna en halvtimme och duschar i 2 timmar, startade om bilen tills den gick sönder osv.
Jag orkar inte med det längre.
Citera
2023-11-15, 03:03
Avslutad
Citat:
Förstår du känner dig besviken på dom. 😢

Tack att du förstår. Samtidigt blir det lite avlasting på andra problem känns det som.

Jag har ett problem som jag har försökt att hålla hemligt i flera år nu.
Jag har svår OCD som började smått för några år sedan. Nu har det blivit så illa att jag inte kan leva ett normalt liv längre.
Jag börjar bli en fånge för jag kan knappt göra någonting längre.
Jag har bestämt mig för att jag ska ta kontakt med sjukvården imorgon för det här kommer inte funka.

Det är så pinsamt så man undrar vad det är för fel på en.
En på mitt jobb för några år sedan märkte av det och han försökte hjälpa och skickade mig till någon hälsogrej, fick remiss till psykolog men gick inte på tiden för tyckte inte det var något stort problem och nu har det tagit över hela livet. Jag kan inte ens släcka lampan längre. Borstar tänderna en halvtimme och duschar i 2 timmar, startade om bilen tills den gick sönder osv.
Jag orkar inte med det längre.

Ingen orsak å tack själv 😊

Om det är till nån tröst så är inte jag så "normal" heller. Heej, Dampunge här! 🤪🙋‍♀️

Oh fy låter riktigt jobbigt men skönt att du tar tag i det så det inte äter upp dej helt å hållet. Kan det ha förvärrats för att du mår som du gör nu ang killen där tro?
Citera
2023-11-15, 03:27
Medlem
Citat:
Ingen orsak å tack själv 😊

Om det är till nån tröst så är inte jag så "normal" heller. Heej, Dampunge här! 🤪🙋‍♀️

Oh fy låter riktigt jobbigt men skönt att du tar tag i det så det inte äter upp dej helt å hållet. Kan det ha förvärrats för att du mår som du gör nu ang killen där tro?

Det känns lite bättre nu 😊

Jag tror inte att det har blivit värre på grund av det här med killen jag är intresserad av. Det här började bli värre för ca 1 år sedan.

Jag har dock social fobi och BDD sedan tidigare så för några år sedan drack jag ganska mycket och fick medicin utskrivet.
Men eftersom jag inte vill ha något sånt så slutade jag med det.
Men nu när det här med killen hände så började jag dricka vin varje dag för att jag mådde dåligt. Men idag har jag inte gjort det, och vill inte fortsätta med det heller.
Har sjukskrivit mig en del också för att slippa träffa honom.
Citera
2023-11-15, 03:34
Avslutad
Citat:
Det känns lite bättre nu 😊

Jag tror inte att det har blivit värre på grund av det här med killen jag är intresserad av. Det här började bli värre för ca 1 år sedan.

Jag har dock social fobi och BDD sedan tidigare så för några år sedan drack jag ganska mycket och fick medicin utskrivet.
Men eftersom jag inte vill ha något sånt så slutade jag med det.
Men nu när det här med killen hände så började jag dricka vin varje dag för att jag mådde dåligt. Men idag har jag inte gjort det, och vill inte fortsätta med det heller.
Har sjukskrivit mig en del också för att slippa träffa honom.

Bra där i dubbel bemärkelse!

Framgång, sånt gillar vi. Keep up the good work

Hoppas känslorna avtar. Annars kanske du borde fundera på om du måste byta arbetsplats. Är ju inte meningen att du måste sjukskriva å förlora inkomst 😞
Citera
2023-11-16, 12:03
Medlem
Countrycurrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennetjuv
När en riktig jävla skitmänniska mår lite dåligt då kan jag inte låta bli att känna värme inom mig. Hur kan en människa gå ett helt liv utan någon som helst förmåga till självreflektion, kan någon svara på det? Nej det tror jag inte att ni kan. Trött på människor i allmänhet och då umgås jag inte ens med dem särskilt mycket.

Riktiga jävla skitmänniskor mår inte dåligt överhuvudtaget, psykopater är oförmögna att må psykiskt dåligt, känna ånger eller skam över det dom med uppsåt orsakat.

/Intellectual property rights, when an evil entity kills you from behind.
Citera
2023-11-17, 08:55
Medlem
Citat:
Bra där i dubbel bemärkelse!

Framgång, sånt gillar vi. Keep up the good work

Hoppas känslorna avtar. Annars kanske du borde fundera på om du måste byta arbetsplats. Är ju inte meningen att du måste sjukskriva å förlora inkomst 😞

Tack 💗 Vad skönt det känns nu.
Det känns som en tyngd lossna.

Jag har börjat gått tillbaka till jobbet som vanligt.
Och har inte tänkt på honom som förut.
Förut försökte jag alltid kolla om han kollade på mig. Nu när jag går nära honom så bryr jag mig inte om han kollar eller vad han tänker om mig. Och blev alltid nervös om jag var tvungen att prata med honom, men inte nu.
Brukade kolla mig i spegeln innan jag kunde råka möta honom men det gör jag inte nu heller.
Jag tror att jag kan komma över honom. Han känns inte lika snygg och speciell längre.
Nästa gång kommer jag lägga mina tankar och energi på någon som gillar mig
Senast redigerad av Lovii 2023-11-17 kl. 09:33.
Citera
2023-11-17, 23:28
Avslutad
Citat:
Tack 💗 Vad skönt det känns nu.
Det känns som en tyngd lossna.

Jag har börjat gått tillbaka till jobbet som vanligt.
Och har inte tänkt på honom som förut.
Förut försökte jag alltid kolla om han kollade på mig. Nu när jag går nära honom så bryr jag mig inte om han kollar eller vad han tänker om mig. Och blev alltid nervös om jag var tvungen att prata med honom, men inte nu.
Brukade kolla mig i spegeln innan jag kunde råka möta honom men det gör jag inte nu heller.
Jag tror att jag kan komma över honom. Han känns inte lika snygg och speciell längre.
Nästa gång kommer jag lägga mina tankar och energi på någon som gillar mig

Skitbra! Är stolt över dej trots att jag inte känner dej.

Å bra tänk har du, detta kommer du fixa❣ 😀
Citera
2023-11-23, 17:05
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Jag tänker varenda gång jag ska andas. Är det en vanlig form av ångest?
Citera
2023-11-26, 23:26
Avslutad
Alltså jag kände mig från jag var ca 12 år ensam, ignorerad och fånig. Jag hade inga vänner i min ålder i tonåren (och nu egentligen, eller typ två).

Det blev typ sedan att jag lät mig bli utnyttjad för att få umgås med någon överhuvudtaget som inte var mina föräldrar.

Är det någon som känner igen sig? Ensam = utnyttjad (sex)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in