Citat:
Ursprungligen postat av
MissAjDiHiDi
Det är dina känslor å du får känna vad du vill,
Ingen kan döma. Även fast det inte är ett stort problem för mej, så är det så för dej.
Men nä, känslan att du har gjort bort dej, borde inte vara din börda att bära. Det är/var olyckligt att känslorna inte besvarades å att du måste se han ofta bara. Förstår att det är jobbigt. Det skulle dom allra flesta tycka 😥
Nä, inge bra vänner alls när allt kommer omkring å trodde inte det om dom å är rätt så besviken på dom 😔
Förstår du känner dig besviken på dom. 😢
Tack att du förstår. Samtidigt blir det lite avlasting på andra problem känns det som.
Jag har ett problem som jag har försökt att hålla hemligt i flera år nu.
Jag har svår OCD som började smått för några år sedan. Nu har det blivit så illa att jag inte kan leva ett normalt liv längre.
Jag börjar bli en fånge för jag kan knappt göra någonting längre.
Jag har bestämt mig för att jag ska ta kontakt med sjukvården imorgon för det här kommer inte funka.
Det är så pinsamt så man undrar vad det är för fel på en.
En på mitt jobb för några år sedan märkte av det och han försökte hjälpa och skickade mig till någon hälsogrej, fick remiss till psykolog men gick inte på tiden för tyckte inte det var något stort problem och nu har det tagit över hela livet. Jag kan inte ens släcka lampan längre. Borstar tänderna en halvtimme och duschar i 2 timmar, startade om bilen tills den gick sönder osv.
Jag orkar inte med det längre.