2019-07-04, 21:13
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofenshuvudbry
Jag är själv ingen våldsam typ men jag blir det när psykiatern påstår att jag har flera personlighetsstörningar och att jag ibland kan riskera att bruka våld. Det är helt enkelt inte sant.

Jag tror dig verkligen. Det är som att folk tror att man automatiskt blir en knarkare eller kriminell psykopat bara för att man haft ett hemskt liv. Men det stämmer inte.
Citera
2019-07-05, 06:06
Medlem
ghostedbymes avatar
att vara trött , men ändå inte kunna sova någon längre stund FUCK OCH SATAN ! , jag som har otroligt mycket att göra i dag , blir kämpigt detta .

måste in på apoteket direkt när de öppnar och köpa en burk koffeinpiller
Citera
2019-07-05, 09:45
Medlem
Saknar mitt liv Allt var så bra, lite ensam bara. Psykiatrin förstörde mitt liv.

Jag kunde sagt upp kontakten med min familj för länge sedan... Då skulle jag varit frisk nu.
Citera
2019-07-05, 10:03
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Saknar mitt liv Allt var så bra, lite ensam bara. Psykiatrin förstörde mitt liv.

Jag kunde sagt upp kontakten med min familj för länge sedan... Då skulle jag varit frisk nu.
Varför kan du inte fixa ditt liv nu? Vad är det som stoppar dig, vad har du för sjukdom/problem?
Citera
2019-07-05, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Varför kan du inte fixa ditt liv nu? Vad är det som stoppar dig, vad har du för sjukdom/problem?

En känsla av att må dåligt hela tiden (brist på dopamin). Aldrig trött längre, extrema sömnbesvär. Tror varje dag att det är min sista pga sömnbesvären. Huvudvärk, jobbig rastlöshet, typ parkinsson, adhd. Hjärtat och kroppen skakar hela tiden.
Svårt att känna ett normalt lugn och finna ro.
Citera
2019-07-05, 11:33
Medlem
Dopaminas avatar
Igår sa min dejt för första gången att han älskar mig, vilket inträffade helt oväntat under sexakten. I mitt huvud är det något som uttrycks när någon kramar om en på en fin plats i solnedgången eller liknande. Så nu är det vackra med det förstört. Har lite panik och förstår ingenting. Vad är det han älskar? Att jag tog återfall och blev wasted hos ett gammalt ligg för en vecka sen? Finns det något knark som kan berätta för mig hur det förhåller sig egentligen eller är riktiga män sådär ovanligt klumpiga? Är jag sexuellt utnyttjad? Är jag värdelös i övrigt?

Jag kan vänta år med att säga att jag älskar någon. Nu var jag tvungen att säga det mot min vilja, vilket kändes underligt. Om det är sexet han älskar och uttryckte just det hade jag inte blivit lika förvirrad. Relationer är underliga.

Det här med knark igen då. Ja, jag har tänkt och tänkt på mitt snedsteg och jag kan aldrig säga att det aldrig kommer att ske igen. Att festa till det i mitt fall är mer som ett uttryck för en latent dödslängtan. Jag har alltid en inre längtan efter att det en dag ska bli för mycket.
Citera
2019-07-05, 14:11
Medlem
Har så mkt ångest, svårt att andas .
Från frisk och lycklig till multisjuk.

Jag orkar inte mer, men blir inget självmord idag iaf.

Man måste alltid vara stark... Jag har alltid haft mkt stöd runt omkring mig. Men nu råkade jag vända mig till min familj. Hade ingen annan. Frågade min mamma om hon kunde gå ut med hunden några dagar. Min pappa blev rasande över detta... Och sen blev jag blev lurad till psyket 😭.

Kunde levt mitt liv nu, gå på långa promenader, tittat på tv, umgåtts med vänner.
Citera
2019-07-05, 14:11
Medlem
Igår fick jag känslan att om 20-30 år kommer jag sitta ensam på ett äldreboende. Ingen kommer att hälsa på mig, ingen kommer att sakna mig och ingen kommer ens veta att jag fortfarande existerar.
Citera
2019-07-05, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Igår fick jag känslan att om 20-30 år kommer jag sitta ensam på ett äldreboende. Ingen kommer att hälsa på mig, ingen kommer att sakna mig och ingen kommer ens veta att jag fortfarande existerar.
Nä det är trist, det här med ensamheten i landet. De flesta gamla dör till och med ensamma i hemmet. Ja sånt får vi förändra.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag är så fruktansvärt uttråkad, vilket jag aldrig brukar vara. Är det för att jag har ätit absolut skit senaste veckorna? Ta hand om er
Citera
2019-07-05, 14:25
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Igår sa min dejt för första gången att han älskar mig, vilket inträffade helt oväntat under sexakten. I mitt huvud är det något som uttrycks när någon kramar om en på en fin plats i solnedgången eller liknande. Så nu är det vackra med det förstört. Har lite panik och förstår ingenting. Vad är det han älskar? Att jag tog återfall och blev wasted hos ett gammalt ligg för en vecka sen? Finns det något knark som kan berätta för mig hur det förhåller sig egentligen eller är riktiga män sådär ovanligt klumpiga? Är jag sexuellt utnyttjad? Är jag värdelös i övrigt?

Jag kan vänta år med att säga att jag älskar någon. Nu var jag tvungen att säga det mot min vilja, vilket kändes underligt. Om det är sexet han älskar och uttryckte just det hade jag inte blivit lika förvirrad. Relationer är underliga.

Det här med knark igen då. Ja, jag har tänkt och tänkt på mitt snedsteg och jag kan aldrig säga att det aldrig kommer att ske igen. Att festa till det i mitt fall är mer som ett uttryck för en latent dödslängtan. Jag har alltid en inre längtan efter att det en dag ska bli för mycket.

ja vi män kan vara klumpiga i våra känskor , men när man säger att man älskar någon , så betyder det ofta att det är just så !! att det i bland händer vid just sex är inget negativt menat utan det råkar bara bli då , för då är känslorna på topp i en människa .

va glad att du fick det beskedet för det kommer nog leda till att han även kommer att säga den meningen oftare i framtiden lite när som helst i livet .

förstår du inte detta viktiga , så kommer det troligtvis inte sluta lyckligt för er tillsammans tyvärr

så sluta kaos a nu , och njut av att du har någon som troligtvis tycker mycket mycket om dej .
Senast redigerad av ghostedbyme 2019-07-05 kl. 14:30.
Citera
2019-07-05, 14:29
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash

vi föds ensamna och vi dör lika så , det tillhör livet !!

därför jag inte ska bli för gammal , att slippa det långdragna förnedrande slutet
kommer jag att undvika , garanterat !!
Citera
2019-07-05, 14:34
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofenshuvudbry
Nä det är trist, det här med ensamheten i landet. De flesta gamla dör till och med ensamma i hemmet. Ja sånt får vi förändra.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag är så fruktansvärt uttråkad, vilket jag aldrig brukar vara. Är det för att jag har ätit absolut skit senaste veckorna? Ta hand om er

gör nått HELT annorlunda mot vad du brukar göra , tex besök badhuset , simma lite och sen en skön bastu stund efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in