Nu måste jag skriva av mig. Jag har mått dåligt till och från sen i söndags. Jag och min flickvän diskuterade några gånger i helg. I söndag när jag duschade hos henne så frågade jag om hon hade några strumpor. Då fick jag ett par strumpor, sen sa hon "Nu får du skärpa dig" Det kändes verkligen inte kul att höra det! Hon tyckte det var fel att fråga om strumpor! Sen i lördagskväll frågade hon "Är du CP eller?" Bara för att jag råkade säga "Va?" Lite för högt. Det tog jag väldigt illa vid mig! Sen sa hon att hon skulle slå till mig om hon var piggare!
Jag vet inte om jag ska fortsätta vara ihop med henne. Hittar jag en annan tjej så kommer jag dumpa henne. Hon är 41 och jag är 21. Jag gillar henne väldigt mycket ändå trots att hon är äldre än mig. Ibland tänker jag inte ens på åldersskillnaden. Men nu i efterhand har jag insett att det är bäst att jag satsar på en jämnårig. Tillochmed hennes dotter har påpekat att jag är nästan 20 år yngre än henne!

känns inte så kul.
Igår skickade jag ett roligt skämt till henne på Instagram. Då bara läste hon men sket i att svara! Då blev jag irriterad! Så nu kommer jag skita i henne. Jag kommer inte skriva till henne förrän hon skriver till mig. Vi brukar skicka roliga skämt till varandra. Och de andra gångerna har hon svarat.