2020-03-09, 17:23
Medlem
svartnatt666s avatar
Varför tar det ALDRIG SLUT?!?!?! Varför ger hjärnan ALDRIG UPP HOPPET? MÅSTE JAG TA DÖD PÅ DEN? Spelar ju ingen roll vad fan jag gör. Alls. Kan böla en ocean eller slå sönder en stad. Sitta och meditera? Distrahera mig. Men hjärn jävlen ska påminna men det är ju OMÖJLIGT. FÖR FUCKS JÄVLAR TOTALT OMÖJLIGT JAG AVLIVAR DIG SNART FETTKLUMP. HAR JAG ALDRIG PLÅGATS FÄÄÄÄRIGT. VARFÖR I HELVETETS KUKSUG DÅ OM?

Finns två scenarion. Aj. Det gör ont. Sörjer. Så. Nu lallar vi vidare i livet vilket fittan redan gjort med rätten att såra så mycket hon bara vill. Är ju whatever fullständigt. Om någon blir djupt sårad. Det viktiga är att HON inte blir det i livet. Hon hon hon och bara hon spelar roll. Hatar människan överväldigande mycket. Men det jag hatar mer är att min hjärna ståj på hennes sida och med vill att jag ska plågas i det oändliga mycket. Då dödar vi dig. Hjärn jävel.

Vill så gärna gud i helvete som skiter i. Också kunna idfk. Gå vidare. Men neeeej. Det gåj inte för sig. JAG HAR FÖR FAN PLÅGATS I FLERA ÅR NU. URSÄKTA SJÄLVMORDET.
Citera
2020-03-09, 17:34
Medlem
svartnatt666s avatar
Mmm. Sen vet hon. Han är jääääätte plågad. Känner sig bekjäftad. Och varje gång man ger upp. Då får man äntligen svar. Så man får. Haha. Hopp igen. Sen börjar helvetet igen.

Mmm. Men hitta någon annan? Nej. Det går inte heller. Det måste vara en evig plåga. Stått på spåret. Försökt bli mosad av ett tåg. Överdoser. För feg för att lyckas hänga mig. Men har inget alternativ. Jag måste hänga mig.

Men innan jag gör det.

Ja vad? Plågas mer för ingen nytta eller? Känna sig värdelös hur man än gör? Omöjlig att älskas? Tack för det fina budskapet?
Citera
2020-03-09, 20:36
Medlem
nijes avatar
Dricka vin på en måndag, får man det?

Ja, det får man, om man är vuxen och singel. Om man är vuxen och singel får man göra vad man vill. Och jag vill dricka vin. På en måndag.

Han hade nog fasat över hur jag kombinerade matens persiljesmak med vinets russinsmak, eller vad det nu stod, men jag bara hällde i mig. Glas efter glas. Med dubstep i hörlurarna och målarpennorna mellan fingrarna. Där och då skapades konst, eller åtminstone något att hänga på väggen.

Jag är avskyvärd. Men jag lever med det. Tills imorgon. Då kommer jag ångra vinet, beslutet, handlingen. Kanske. Eller så är det inte så himla farligt. Vin på en måndag. Gå och lägg dig.
Citera
2020-03-09, 21:14
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Dricka vin på en måndag, får man det?

Ja, det får man, om man är vuxen och singel. Om man är vuxen och singel får man göra vad man vill. Och jag vill dricka vin. På en måndag.

Han hade nog fasat över hur jag kombinerade matens persiljesmak med vinets russinsmak, eller vad det nu stod, men jag bara hällde i mig. Glas efter glas. Med dubstep i hörlurarna och målarpennorna mellan fingrarna. Där och då skapades konst, eller åtminstone något att hänga på väggen.

Jag är avskyvärd. Men jag lever med det. Tills imorgon. Då kommer jag ångra vinet, beslutet, handlingen. Kanske. Eller så är det inte så himla farligt. Vin på en måndag. Gå och lägg dig.
Ja gå och lägg dig du gjorde bort dig idag.
Citera
2020-03-10, 13:21
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Nu måste jag skriva av mig. Jag har mått dåligt till och från sen i söndags. Jag och min flickvän diskuterade några gånger i helg. I söndag när jag duschade hos henne så frågade jag om hon hade några strumpor. Då fick jag ett par strumpor, sen sa hon "Nu får du skärpa dig" Det kändes verkligen inte kul att höra det! Hon tyckte det var fel att fråga om strumpor! Sen i lördagskväll frågade hon "Är du CP eller?" Bara för att jag råkade säga "Va?" Lite för högt. Det tog jag väldigt illa vid mig! Sen sa hon att hon skulle slå till mig om hon var piggare!

Jag vet inte om jag ska fortsätta vara ihop med henne. Hittar jag en annan tjej så kommer jag dumpa henne. Hon är 41 och jag är 21. Jag gillar henne väldigt mycket ändå trots att hon är äldre än mig. Ibland tänker jag inte ens på åldersskillnaden. Men nu i efterhand har jag insett att det är bäst att jag satsar på en jämnårig. Tillochmed hennes dotter har påpekat att jag är nästan 20 år yngre än henne! känns inte så kul.

Igår skickade jag ett roligt skämt till henne på Instagram. Då bara läste hon men sket i att svara! Då blev jag irriterad! Så nu kommer jag skita i henne. Jag kommer inte skriva till henne förrän hon skriver till mig. Vi brukar skicka roliga skämt till varandra. Och de andra gångerna har hon svarat.
Senast redigerad av ZeunertsJulmust 2020-03-10 kl. 14:00.
Citera
2020-03-10, 13:46
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Nu måste jag skriva av mig. Jag har mått dåligt till och från sen i söndags. Jag och min flickvän diskuterade några gånger i helg. I söndag när jag duschade hos henne så frågade jag om hon hade några strumpor. Då fick jag ett par strumpor, sen sa hon "Nu får du skärpa dig" Det kändes verkligen inte kul att höra det! Hon tyckte det var fel att fråga om strumpor! Sen i lördagskväll frågade hon "Är du CP eller?" Bara för att jag råkade säga "Va?" Lite för högt. Det tog jag väldigt illa vid mig! Sen sa hon att hon skulle slå till mig om hon var piggare!

Jag vet inte om jag ska fortsätta vara ihop med henne. Hittar jag en annan tjej så kommer jag dumpa henne. Hon är 41 och jag är 21. Jag gillar henne väldigt mycket ändå trots att hon är äldre än mig. Ibland tänker jag inte ens på åldersskillnaden. Men nu i efterhand har jag insett att det är bäst att jag satsar på en jämnårig. Tillochmed hennes dotter har påpekat att jag är nästan 20 år yngre än henne! känns inte så kul.

Igår skickade jag ett roligt skämt till henne på Instagram. Då bara läste hon men sket i att svara! Då blev jag irriterad! Så nu kommer jag skuta i henne. Jag kommer inte skriva till henne förrän hon skriver till mig. Vi brukar skicka roliga skämt till varandra. Och de andra gångerna har hon svarat.
Men skojjar du eller? Så nu ska du skjuta henne? Sluta va så lätt kränkt?
Citera
2020-03-10, 14:01
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartnatt666
Men skojjar du eller? Så nu ska du skjuta henne? Sluta va så lätt kränkt?
Jag råkade skriva fel. Jag menar att jag kommer skita i henne.
Citera
2020-03-10, 14:05
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Jag råkade skriva fel. Jag menar att jag kommer skita i henne.
Nej det går inte för sig. Hon är i din hjärna nu. Du kommer få slåss med det i all oändlighet. Ha så kul.
Citera
2020-03-10, 14:54
Medlem
Jaha då fick man 50mg setralin för att dämpa ångesten.. Är på väg in i väggen men det verkar ingen bry sig om.
Citera
2020-03-10, 16:43
Medlem
svartnatt666s avatar
En gång till? Ska det bli precis så. En gång till? Utfryst. Hånad? Igen? Som i skolan. Igen? Hur fixar vi det. Alfa hannen? Haha. Ja hur fan fixar jag det? Kommer folk bli fysiska med? Har ju bäddad för det. Blir som då fast ännu värre. Hur fixar jag det? Hur fan ska jag fixa det? Var min mardröm hela tiden. I alla år. Av isolera sig. Aldrig gå ut igen. Inte första gången det blir såhär. Helvete vad jobbigt.

Han är osäker. Fy fan vad jag gjort bort mig i livet. Regnar. Allt är mitt fel. Vad är det som det handlar om? Måste bli anti social. Är mitt enda alternativ. Psykopat. På livet. Ingen skam. Ingen rädsla. Lära sig stå upp för vad som är rätt? Vilket helvete allt blev nu. Men andra människor är psykopatiska. Dem skiter ju i. Nej.

Ok då. Bli ett helvete då?
Citera
2020-03-10, 19:58
Medlem
Börjar hata mig själv och mitt känsloregister likväl som jag hatar andra människor. Hatar att jag plågar mig själv och inte vill göra nåt annat än att ligga kvar i sängen. Aldrig nått ett sånt botten förut.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-03-10 kl. 20:09.
Citera
2020-03-11, 15:28
Medlem
Idag kände jag lite effekt av setralinet..bryr mig inte så mkt.. Om de vill säga upp mig på jobbet så får de väl göra de då.. Jag kmr inte acceptera stressen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in