2019-10-28, 08:41
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Jag orkar ändå inte med så mycket folk just nu. Det var bara hur det brukade vara. När jag orkade bry mig. Nu handlar det mesta om att leva eller inte.
Nej tydligen inte. Hade det varit meningen att du skulle dö. Så hade du gjort det den gången du tänkte göra det. Eller hur? När du skrev går ner till vattnet nu. Kom tillbaka igen. Men jag tänkte hela tiden. Nej. Det kommer hon inte. Alltså lyckas dö där. Hade rätt. Så släpp det nu.
Citera
2019-10-28, 08:43
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Jag orkar ändå inte med så mycket folk just nu. Det var bara hur det brukade vara. När jag orkade bry mig. Nu handlar det mesta om att leva eller inte.
Men bra att du säger det själv. Orkar alltså med någon då? Just nu. Skit bra. Hitta någon. Eller någon du vet om är bra?
Citera
2019-10-28, 08:43
Medlem
Jag blir i längden uttråkad av att folk behandlar mig som en hund i bur. Som en pavlovs hund. Först vara elak sen snäll sen elak sen snäll enligt något schema där jag ska bryta samman på bestämda tider. Jag blir totalt understimulerad av det förutom att jag blir ledsen men sen blir jag uttråkad och sitter bara i en stor tomhet. Så blev det. Med mycket av det som hände förra året. Och mina verkliga problem finns ändå kvar helt olösta. Och jag finns kvar mer trött och trasig. Innan hade jag hopp. Kände glädje.
Citera
2019-10-28, 08:52
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Jag blir i längden uttråkad av att folk behandlar mig som en hund i bur. Som en pavlovs hund. Först vara elak sen snäll sen elak sen snäll enligt något schema där jag ska bryta samman på bestämda tider. Jag blir totalt understimulerad av det förutom att jag blir ledsen men sen blir jag uttråkad och sitter bara i en stor tomhet. Så blev det. Med mycket av det som hände förra året. Och mina verkliga problem finns ändå kvar helt olösta. Och jag finns kvar mer trött och trasig. Innan hade jag hopp. Kände glädje.
Men jag känner mig träffad för jag kan bete mig dumt ibland med. Mot dig? Ja kan ha hänt. Mot andra? Ja. Det med. Så skit i det. Det handlar aldrig om dig. Var snäll mot sig själv. Då blir du mottaglig för det istället. Du skiter blankt i om någon är dum.

Vad drömmer du om? Kärlek vet jag. Så var så snäll mot dig själv att börja se dig om efter det då? Eller om du inte är redo för det nu? Se till att bli det. Lär dig tycka om dig själv? Först? Inse att all skit som hände dig var totalt oförtjänt skit. Du reder ut det själv. Jag tror det.
Citera
2019-10-28, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Men bra att du säger det själv. Orkar alltså med någon då? Just nu. Skit bra. Hitta någon. Eller någon du vet om är bra?

Jag vet inte om det är det som är meningen med livet att jag ska hitta någon. Det finns så mycket knäppskallar. Jag vill hitta stenar på stranden och skaffa hund och göra mina saker bara. Om jag hade mer kraft. Inte var rädd. Inte hade massa problem och var så trött.
Citera
2019-10-28, 08:54
Medlem
Citat:
Men jag känner mig träffad för jag kan bete mig dumt ibland med. Mot dig? Ja kan ha hänt. Mot andra? Ja. Det med. Så skit i det. Det handlar aldrig om dig. Var snäll mot sig själv. Då blir du mottaglig för det istället. Du skiter blankt i om någon är dum.

Vad drömmer du om? Kärlek vet jag. Så var så snäll mot dig själv att börja se dig om efter det då? Eller om du inte är redo för det nu? Se till att bli det. Lär dig tycka om dig själv? Först? Inse att all skit som hände dig var totalt oförtjänt skit. Du reder ut det själv. Jag tror det.

Nej du skriver bara här på samma sätt som jag. Skriver av dig. Det är bra. Du är inte elak mot någon.
Citera
2019-10-28, 08:54
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Jag vet inte om det är det som är meningen med livet att jag ska hitta någon. Det finns så mycket knäppskallar. Jag vill hitta stenar på stranden och skaffa hund och göra mina saker bara. Om jag hade mer kraft. Inte var rädd. Inte hade massa problem och var så trött.
Det är den enda meningen. Enligt mig. Att dela det med någon. Som nu.
Citera
2019-10-28, 08:56
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Nej du skriver bara här på samma sätt som jag. Skriver av dig. Det är bra. Du är inte elak mot någon.
Försöker undvika det iallafall. Har själv blivit mobbad trakkaserad. Allt sånt. Bortstött av min egen pappa. Skit taskigt av han. Det gjorde mest ont.
Citera
2019-10-28, 09:11
Medlem
Citat:
Försöker undvika det iallafall. Har själv blivit mobbad trakkaserad. Allt sånt. Bortstött av min egen pappa. Skit taskigt av han. Det gjorde mest ont.

Har liknande erfarenheter av både mobbing och föräldrar och också av jobbiga förhållanden med elaka personer och andra problem. Det sliter. Man måste koppla bort det. Stänga av.
Citera
2019-10-28, 09:11
Medlem
Stänga av. Koppla bort det som är. Inte dra på sig mer skit.
Citera
2019-10-28, 09:40
Medlem
Citat:

Jag vet nog vem jag tycker om egentligen. Man kan tycka om någon utan att vara ihop med den. Livet handlar inte bara om att hitta vem som helst. Du kommer ångra dig om du tänker så. Jag har tyckt om väldigt få. Kanske är jag nästan asexuell. Ha ha. Alla har ju rätt att vara som de är. Tycker jag. ❤️
Citera
2019-10-28, 09:45
Medlem
Nu oroar jag mig lite för vår vän här som skickat PM till mig. Kom tillbaka och börja skriva i tråden igen! Alla är välkomna här. Förstår att du mår skit för livet är skit. 😢 Men kom tillbaka hit. 🖤🌹
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in