2019-05-09, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det finns många ekonomer och utredare som har en positiv framtidstro. Problemet är att du inte ser dem eftersom du bara läser extremhögerpropaganda.

Och nej, jag tror inte att dessa killar kommer vara högavlönade om 10 år, men om du hade lagt mindre kraft på att hata och mer på att prestera så kanske ditt lågavlönade jobb hade blivit ledigt.

Jo för de har haft jävligt rätt hittils.
Vad heter kinesafghanens bror som var så flabbig i tidningen och kände allt och alla i metropolen Kil?
Råttan Mohammad Jafari vägrar ju svara i sin lur.
Citera
2019-05-09, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Expressenaetikeln sätter verkligen igång flödet hos mig... Satan vad man jobbar hårt på rasistvinkeln och försöker kränga offerkoftan på kaozblattarna!

Man kan vidare utläsa att babben sitter hemma i godan ro, men vägrar ge audiens åt journalisthororna! Hur hänger det ihop med tidigare historier om skyddshäkte, evakuering och liknande? Kaxiga är de också... "Känner alla i Kil..." och "varför ska vi gömma oss? Har inte gjort något!"

Hur fan är det möjligt att de där bägge kan sitta hemma och spela playstation och svulla ramadangodis? Varför har ingen sökt upp dem och hållit korrigerande samtal!?

Finns det inga män i Värmland längre? Bara blekfeta betacucks med chipstuttar och mjuka handflator?

För det kan jag säga er alla: Får inte detta konsekvenser för babbisarna, så kan vi lika gärna dö ut som folk! Då har darwinismen sagt sitt och vi är fan inte värda att föra våra gener vidare! Dina barnbarn kommer att vara bruna, heta Mohammed och ligga med arslet i vädret, Pung-svenne! Fega stackare! Ynkligt! Vikingar? Karoliner? Glöm det! Konfliktskygga fega stackare! Noll stake, noll ryggrad, noll jävla vilja! Det tog knappt en generation att så i grunden rövknulla ett helt folk med en rik kultur, ärorik historia, till underkastelse! Det måste vara världsrekord! Jag skäms ögonen ur mig!
Vad du jobbar hårt på rasmotsättningsvinklen, det kan finnas helt andra skäl till varför de nya svenskarna misshandlade pojkarna än det som framgår av artikeln, som i sin tur kan vara baserat på ett missförstånd, jag syftar på betydelsen av flaggan på bilen med mera.

Om ditt rasmotsättningsideal var verklighet på denna ort så hade det lätt kunnat se ut som Rwanda 1994 där efter ett par veckor.
Citera
2019-05-09, 12:53
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guliver
Vad du jobbar hårt på rasmotsättningsvinklen, det kan finnas helt andra skäl till varför de nya svenskarna misshandlade pojkarna än det som framgår av artikeln, som i sin tur kan vara baserat på ett missförstånd, jag syftar på betydelsen av flaggan på bilen med mera.

Om ditt rasmotsättningsideal var verklighet på denna ort så hade det lätt kunnat se ut som Rwanda 1994 där efter ett par veckor.
Betydelsen av flaggan har vi redan gått igenom och det är både gammalt, avfärdat och avfört! Det är en teori vissa apologeter drog fram tidigt, men att inbilla sig att knappt läskunniga kaozbabbar som ägnar större delen av sin tid åt att beckna, råna och misshandla ska ha koll på vad EXPO och amerikansk fringevänster klassar som rasistiska hatsymboler, det är att klamra efter halmstrån i försöken att tvätta skulden av babbarna. Detta kallas D O M I N A N S K R I M I N A L I T E T och det är ett sätt att genom att förnedra svenskarna, få dem att yla efter mamma och springa för livet, visa sig på styva linan och ta sig friheter. Att misshandeln dokumenteras av gärningsmännen själv, och läggs ut på sociala medier, är ett tydligt tecken på detta! Här är ett budskap: Är du svensk, så är du på fel ställe om du befinner dig där vid busshållplatsen där Amer och Mohammed pinkat in sitt revir! Den svenske killens hulkande flykt in i bilen, är rena slamdunken för babben! Asgarv och ståkuk! Ha ha ha, liksom!

Om man kollar på den andra filmen som Amer och hans polare är igång på, så är det ju övertydligt! Några stackars svennar stryker omkring nervöst medan Amer går fullständigt bananas! Den där fettsäcken som står med nävarna i byxfickorna när Amer rusar inpå honom och gapar ett par decimeter från ansiktet, är en fet jävla cuck!! SÄNK BLATTEJÄVELN, FÖR SATAN! Det är uppenbart nödvärn och styrks för övrigt av filmklippet!

En flock babbar härjar runt och vevar med järnrör, sparkar och slåss... Så KLART fettsäcken har skäl att frukta att bli attackerad fysiskt och så KLART han borde drämt till för kung och fosterland!

Men han står där, fettot, med händerna demonstrativt i byxfickorna och försöker resonera med en fullständigt bindgalen satans hundturk, som om det skulle gå att tala en sådan best till rätta, att ta reson! Ha!!

Det enda en sådan som Amer förstår och kan lära sig något av, är SMÄRTA och SKRÄCK! Allt annat tolkar han som svaghet, kvinnligt och fegt och det triggar hans dominansbeteende än mer! Han vinner ju! Får fitta och respekt på en gång!

Detta är en draksådd! Svenska ungdomar i Kil har att välja på att bli föraktade whiggeröverlöpare som suger kurdkuk och langar över månadspengen eller jagas som rådjur bort från gator, torg, bibliotek, badanläggningar, fritidsgårdar, fotbollsklubben och fan vet allt!

Om inget görs, min gode man, så har vi ett Rwanda i Kil inom vår livstid! Vill du det? Vill någon det? Svenskar flyttar in bakom grindar med kameraövervakning och låser dörrarna på bilen vid rödljus? Ett fullgott liv, tydligen, enligt vissa limpdicks här.. Ingen nämnd, ingen glömd!

Fy fan sådant!!
Citera
2019-05-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luton
Vad heter kinesafghanens bror som var så flabbig i tidningen och kände allt och alla i metropolen Kil?

En Rez@ JF skriver om händelsen i facebookgruppen Vi som bor i Kil, och refererar till den filmande stackaren som sin bror. Antar att det är han som pratat med tidningen också.
Citera
2019-05-09, 13:32
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luton
Jepp, har också prövat men inget svar, finns dock ett par bilder på dessa ifall saknaden blir alltför tärande, avnjutes här:

https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2019/05/Amer-Mohammad_i_Kil.jpg

Kan hända att dessa har postats tidigare, sorry isf.
Citera
2019-05-09, 13:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Stämmer det att det var en svensk "flickvän" med & filmade misshandeln?

Hon kanske borde läsa på lite om Tyskertöser.
Förrädare blir alltid ännu mer hatade än själva fienden.
Citera
2019-05-09, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Det som sker nu är värre.
Tyskar som låg med norskor,holländskor etc, so what? princip samma folk.

Dessa luder ligger med apor från centrala asien, bergsmongoloider.
Citera
2019-05-09, 13:59
Medlem
Citat:
"Hat" & inbördeskrig är en effekt av dagens politik. Återvandring är istället ett botemedel mot dessa effekter.
Men inget av det kommer inträffa, då ni helt enkelt har åt helvete för lite stöd, så sluta fantisera.
Citera
2019-05-09, 14:21
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:

Jag undrar också detta samt om det isåfall finns namn och bild på förrädarinnan.
Citera
2019-05-09, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Bor i Forshaga och går på Tingvallagymnasiet?

Nej, Luleå.. Men nu har jag blandat ihop två olika historier, någon började plötsligt skriva om afs möte uppe i Luleå eller vart det nu va nånstans och trodde folk ville ha namnet på blondinen i videon🤦‍♂️
Citera
2019-05-09, 14:45
Medlem
Steinarrs avatar
Finns det namn och bild på den kvinnliga rasförrädaren som filmade?

Folk har outat blattarna men jag anser att kvinnan är lika skyldig. Hon står och filmar eländet samt skrattar.
Senast redigerad av Steinarr 2019-05-09 kl. 14:48.
Citera
2019-05-09, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det tror jag allt. Åker man runt med sydstatsflagga i en EPA så ligger det nära till hands att tro att ungarna även spelade musik innehållande diverse kränkningar mot invandrare eller mörkhyade. Det hänger oftast ihop. Har aldrig någonsin träffat på en människa som hyllar sydstatsflaggan och samtidigt inte är rasist.

Det hänger ihop lika lite som att alla busschaufförer som kommer köra runt med prideflaggan på sina bussar om någon månad skulle vara bajspackare.

Du har helt enkelt fel vilket uppskattningsvis 50-100 tidigare poster vittnar om.

Dessutom verkar "flaggan" vara lackerad på epans tak och i så fall är det inte säkert att nuvarande ägare ens vill ha den där.
Senast redigerad av rotebro-conny 2019-05-09 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in