2019-05-09, 11:00
Medlem
Flashbackatmes avatar
Väntar fortfarande på länk till hennes fb
Citera
2019-05-09, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme

Verkar som det bara var snack tror ingen hittar vem hon är än tyvärr..
Citera
2019-05-09, 11:10
Bannlyst
U
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme

Samt personnummer och adress.
Hon är värre än blattarna.
Citera
2019-05-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Jag vet att någon sitter på hennes fb. Fram med den nu.

M*lin D*ugge
Citera
2019-05-09, 11:38
Medlem
landbandys avatar
Är det tacken att få en spark i nyllet när han krupit för de där skäggiga typerna ?
När han hela tiden ville åka därifrån så de blev nöjda ...

De ska sättas på ett plan direkt ner till Mellanöstern . Där kan de skaka sand ur hårrötterna resten utav sina liv ...
Om de inte ens vet att man går på trottoaren om man inte har bil , så är det bara att beklaga ...
Citera
2019-05-09, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
"tjejen" som filmar heter Lin*s N**ma**.
Antagligen blattarnas lilla hoe.

Skulle tro folk i Kil har lite stake att ta fast dessa och banka de gula o blåa, men tror dock detta kommer rinna ut i sanden, som alltid...

Någon som kan avmaska namnet?
Citera
2019-05-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Expressenaetikeln sätter verkligen igång flödet hos mig... Satan vad man jobbar hårt på rasistvinkeln och försöker kränga offerkoftan på kaozblattarna!
Men gör man det? Jag skulle nog säga att Expressen låter intervjuobjekten måla ganska fritt själva. Brodern till GM1 citeras exvis "Han är inte inblandad. Han har inte slagit någon." när hela grejen är att det finns en film på just detta. Det är ganska mycket arrogans att uppenbart ljuga men Expressen släpper ändå fram det. Pappan till BO får också berätta om hur någon av GM i ett senare skede ska ha tagit av sig sitt bälte och viftat med, uppenbart fortsatt sugen på att slåss.

Slutligen förklarar kammaråklagare att frisläppandet efter förhör beror på GMs ålder och inget annat. Annars hade de blivit häktade som sig bör med folk som sparkar huvud. Jag vet inte om jag är färgad av min kulturellt kodade rasism men jag tycker nog inte att det är mycket offerkofta i artikeln. De utmålas, inte minst av sig själva, som ytterst klandervärda.
Edit: Förutsatt att du menar den andra artikeln där någon utom rektorn fått uttala sig. Den första var märklig med en hel del ovidkommande floskler och man faktiskt undra över värdet i att publicera ett sådant ingenting.
Senast redigerad av Livsmissbrukare 2019-05-09 kl. 11:45.
Citera
2019-05-09, 11:44
Medlem
Citat:
Någon som kan avmaska namnet?
Linus neumann, ett maskat flickförnamn har också nämnts i tråden men vet inte vad det är
Citera
2019-05-09, 11:44
Medlem
Citat:
M*lin D*ugge

Bor i Forshaga och går på Tingvallagymnasiet?
Citera
2019-05-09, 11:47
Medlem
Citat:
Bor i Forshaga och går på Tingvallagymnasiet?

Nu blandar ni ihop olika händelser. Malin Dugge är svennehoran som tillsammans med sin blattepojkvän gick till attack på ett AfS-möte. Vad gäller h*n som filmade denna händelse så vet vi inte mycket. En skriver att det är en pojke som heter L*nus, medans expressen skriver att det är en tjej.
Citera
2019-05-09, 11:49
Medlem
Citat:
M*lin D*ugge

Detta är ju inte rätt tjej, det här är batikhäxan som demonstrerade uppe i Boden mot afs.
Citera
2019-05-09, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadfasiken

Nu blandar ni ihop olika händelser. Malin Dugge är svennehoran som tillsammans med sin blattepojkvän gick till attack på ett AfS-möte. Vad gäller h*n som filmade denna händelse så vet vi inte mycket. En skriver att det är en pojke som heter L*nus, medans expressen skriver att det är en tjej.
Det låter onekligen som en tjej som skrattar när killen kör iväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in