Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-05, 21:24
  #1
Medlem
Sensivs avatar
Jag är ingen opioid naiv person då jag brukar opioider/opiater minst en gång varannan vecka. Jag körde 80 mg oralt igår och klarade mig bara fint. Idag testade jag att skjuta 80 mg oxy men det var jävligt mycket starkare. Kommer jag att klara mig utan att dö? Jag är otroligt bäng och paranoian började slå in pga ytliga andningen.
Citera
2019-05-05, 21:59
  #2
Avstängd
ms18s avatar
Gå ut och ta en promenad innan det blir bäcksvart. Sitt inte still, fan 80mg IV låter galet mycket då folk kör 15-20mg och blir stekta.
Citera
2019-05-05, 22:30
  #3
Medlem
Sensivs avatar
Uppdatering! Jag överlevde. Det var nog bara påslaget som var otroligt potent. Nu har jag en morfin liknande rus med lite nodd . Tur att jag har tolerans annars skulle jag ha varit död. Som sagt så är jag ingen opioid naiv person då jag har brukat sub, oxy, tram, metadon och morfin sporadiskt. Tack för alla som lugnade ner mig!
Citera
2019-05-05, 22:33
  #4
Medlem
Sensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Gå ut och ta en promenad innan det blir bäcksvart. Sitt inte still, fan 80mg IV låter galet mycket då folk kör 15-20mg och blir stekta.
Promenaden hjälpte otroligt mycket. Drack 4 koppar kaffe innan också!
Citera
2019-05-06, 01:47
  #5
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiv
Promenaden hjälpte otroligt mycket. Drack 4 koppar kaffe innan också!

Härligt att höra att du mår okej (lite i underdrift ?) då du förmodligen mår som en kung. Men förstår oron i början då det slår på så jävla hårt IV och den mängden.

Ha det fint <3
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback