2023-03-05, 20:00
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Typ som nickel?

https://www.bildtagg.se/bild/8f7gmnluy3kapm4i4n1u0id

Verkar som du hade fel. Igen.
Klarar du alltså inte av att tyda grafer utöver att din läsförståelse är bristfällig? Din graf har inga likheter med bitcoins, som jag postade ett antal inlägg tillbaka.
Citera
2023-03-05, 20:03
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Klarar du alltså inte av att tyda grafer utöver att din läsförståelse är bristfällig? Din graf har inga likheter med bitcoins, som jag postade ett antal inlägg tillbaka.
Jodå. Sortera grafen från 14e mars till 28 april 2022.

Vad ser du då? En dipp följt av horisontell graf i flera veckors tid. Stämmer inte det?

Verkar som att kebabmedpommes hade fel. Bliv vid din svarv i din hyresrätt 😂

Edit: här är grafen: https://www.bildtagg.se/bild/8d8cp6wltbhu9vubwi7vjmb
Senast redigerad av Papper1512 2023-03-05 kl. 20:07.
Citera
2023-03-05, 20:12
Medlem
Papper1512s avatar
Kebabmedpommes gör sitt bästa för att cherrypicka och lyckas hitta en 5% dipp med efterföljande horisontell graf på ett par dagar. Bevis för manipulation! Eller?

När nickel, som enligt kebabmedpommes är reglerat av staten och omöjligt att manipulera dippar 30% med efterföljande tre veckor horisontell graf så är det organiskt.

Snacka om att dra ner brallorna på sig själv. Den här kommer du få höra länge. 😂 Dvs om du vågar fortsätta din rättshaverism.

Ses vi vid nästa halmstrå? 😂😂😂 #bortgjord
Citera
2023-03-05, 20:15
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Jodå. Sortera grafen från 14e mars till 28 april 2022.

Vad ser du då? En dipp följt av horisontell graf i flera veckors tid. Stämmer inte det?

Verkar som att kebabmedpommes hade fel. Bliv vid din svarv i din hyresrätt 😂

Edit: här är grafen: https://www.bildtagg.se/bild/8d8cp6wltbhu9vubwi7vjmb
Jag bor i villa, men tack för din omtanke.

Du ser tydligt i grafen du postade att priset varierar mångdubbelt mer under den ”horisontella” perioden är i fallet bitcoin. Du har som sagt svårt för att tyda grafer.

Det är pinsamt, men det är tydligt att du som brukligt är inne för att sabotera diskussioner som inte går åt det håll du önskar. Jag får be dig att sluta med detta.
Citera
2023-03-05, 20:42
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Jag bor i villa, men tack för din omtanke.

Du ser tydligt i grafen du postade att priset varierar mångdubbelt mer under den ”horisontella” perioden är i fallet bitcoin. Du har som sagt svårt för att tyda grafer.

Det är pinsamt, men det är tydligt att du som brukligt är inne för att sabotera diskussioner som inte går åt det håll du önskar. Jag får be dig att sluta med detta.
Hur många procent är acceptabelt? Jag cherrypickar en annan aktie eller råvara bara.

Gissar på att du inte kan definiera det. Brukar vara så när man har fel.

Ses vi vid nästa halmstrå eller vågar du dig på en skarpare definition? 😂

Ha det gott i hyresrätten kebaben!
Citera
2023-03-05, 20:52
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Hur många procent är acceptabelt? Jag cherrypickar en annan aktie eller råvara bara.

Gissar på att du inte kan definiera det. Brukar vara så när man har fel.

Ses vi vid nästa halmstrå eller vågar du dig på en skarpare definition? 😂

Ha det gott i hyresrätten kebaben!
Du får själv tyda siffrorna ur grafen jag postade och återkomma.

Vidare är det pinsamt att se hur du börjar med personangrepp på högstadienivå när du inte har bättre argument.
Citera
2023-03-05, 21:21
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Du får själv tyda siffrorna ur grafen jag postade och återkomma.

Vidare är det pinsamt att se hur du börjar med personangrepp på högstadienivå när du inte har bättre argument.
Så ingen definition då? Hur kunde jag veta att du inte skulle våga det? Like an open book.

Ses vi vid nästa halmstrå eller vågar du definiera en tidpunkt på ett par dagar med en prisändring som per automatik gör ett värdepapper manipulerat?

Ha det gott i hyresrätten kebaben! Den här frågan kommer jag påminna om.
Citera
2023-03-05, 21:23
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Så ingen definition då? Hur kunde jag veta att du inte skulle våga det? Like an open book.

Ses vi vid nästa halmstrå eller vågar du definiera en tidpunkt på ett par dagar med en prisändring som per automatik gör ett värdepapper manipulerat?

Det är hur tydligt som helst för alla att grafen jag postade har ett väldigt besynnerligt utseende. Du verkar bara vilja trolla bort diskussionen och syssla med personangrepp.

Upplösningen på graferna du postade var i dagar/veckor och inte alls samma som bitcoin-grafen i fråga. Där kan du ju börja om du nu tänker leta fram ”bevis” för att du har rätt.
Citera
2023-03-05, 21:36
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Det är hur tydligt som helst för alla att grafen jag postade har ett väldigt besynnerligt utseende. Du verkar bara vilja trolla bort diskussionen och syssla med personangrepp.

Upplösningen på graferna du postade var i dagar/veckor och inte alls samma som bitcoin-grafen i fråga. Där kan du ju börja om du nu tänker leta fram ”bevis” för att du har rätt.

Citera
2023-03-06, 06:00
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:

Varför upprepar du dina egna inlägg? Har datorn hakat upp sig?

Återigen så har dina ”grafer” helt fel upplösning och är därmed meningslösa.
Citera
2023-03-06, 13:40
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Varför upprepar du dina egna inlägg? Har datorn hakat upp sig?

Återigen så har dina ”grafer” helt fel upplösning och är därmed meningslösa.
Så ingen definition då?
Citera
2023-03-06, 13:45
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Hehe, han är väldigt aktiv för att vara så "ointresserad" av bitcoin.
Jag är intresserad av ämnet bitcoin. Dock inte av att "investera" i det.

Citat:
Så ingen definition då?
Ta fram en graf med 5 minuters candles och jämför med den jag postade igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in