Citat:
Ursprungligen postat av
EgoistN
Vad säger trådens ta-expert, var den dubbelbotten vi såg den 6:e- respektive 8:e på ca 74 500 en köpsignal?
Jag inbillar mig att så är fallet.
Eller också är det min obotliga optimism som spelar mig ännu ett spratt..
Innan Trump började med tullar så utgick jag ifrån att vi skulle vara på minst 120K nu och ännu högre i maj, sedan nedgång under sommaren och upp i igen i UPtober fram till en blow off top i MOONvember. Men den här cykeln följer inte mönstret eller är allt pga Trump?
Hoppas fortfarande på högre pris innan sommaren men inte alls säker på att det blir så. Får kanske vara nöjd om priset lyckas ta sig upp till 85K igen innan nedgång under sommaren ..
Tror fortfarande på uppgång under hösten men siktar inte längre på några 250K utan hoppas på ca 120K i november och då gäller det nog att sälja innan björnmarknad.
Med det sagt så tror jag inte på någon 80-90%-ig nedgång under björnmarknad, men 50% är absolut inom det rimliga.
Adderas kan att jag absolut trodde att priset skulle rusa till månen när vi fick en strategisk reserv istället dippade det.
Och sen tullar på det, som sagt ..
Håller fortfarande öppet för att vi kan gå till ca 250K under q4 men är inte särskilt övertygad om det längre. Så något uppgiven men med det sagt .. DET SISTA JAG GÖR ÄR ATT SÄLJA. Det är liksom det manipulationen av priset syftar till, småhandlare ska sälja och valar köpa.
Mitt tips är alltså HODL & DO NOT PLEB Nån gång inom en rimligt nära framtid kommer 1 st BTC att vara värd miljoner dollar.