2025-04-07, 08:56
  #22585
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Harjulf
Jahapp! Tror vi står inför en historiskt mörk dag.
Hur gör ni?
Jag fyller på. Lite iaf..

Har inga pengar att fylla på med, sitter fast med allt i MSTR, Bitcoin och SOL.

Tar profit först när vi når 105K igen.

Hade köpt mer MSTR om jag haft pengar.

Edit: Ja det lär bli blodigt.
__________________
Senast redigerad av MrTyger 2025-04-07 kl. 09:00.
Citera
2025-04-07, 09:00
  #22586
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Har inga pengar att fylla på med, sitter fast med allt i MSTR, Bitcoin och SOL.
Problemen kommer när somliga av de som "sitter med allt" i krypto börjar få problem med ekonomin i recessionen och tvingas sälja oberoende av pris, samtidigt som de som har överskott på pengar att investera blir allt färre.
Citera
2025-04-07, 09:03
  #22587
Medlem
Monerokungens avatar
Okej jag är helt övertygad nu! Jag är inte ett skit orolig. Allt är 100% uppgjort.

INGEN av topp 200 adresserna har sålt av ett SKIT. Och dom har miljader som dom "förlorar" just nu. Nej det är uppgjort. Dom har redan ett facit i hand.

Låt BTC och allt gå ner 90% till jag hade inte brytt mig. Få krypto att se värdelöst ut.

Gubbjäveln har en plan. Räcker att pressa ner priserna på allt! USA köper på sig för hur mycket pengar som helst. Han börjar gå ut med positiva nyheter för att få upp priserna. Men varför göra det nu när priserna varit dyra. Bättre att göra det när man får ner priserna.


Hade topp 200 börjat sälja av stora delar av sina innehav hade jag blivit mer orolig. Jag ska fan sälja rolex klockorna, Sälja mitt guld och köpa ännu mer.
Citera
2025-04-07, 09:08
  #22588
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Problemen kommer när somliga av de som "sitter med allt" i krypto börjar få problem med ekonomin i recessionen och tvingas sälja oberoende av pris, samtidigt som de som har överskott på pengar att investera blir allt färre.

Keep dreaming, jag har varit med i tio år och hittills aldrig sålt i dipp. Kommer inte att börja nu ..
Citera
2025-04-07, 09:14
  #22589
Avslutad
Någon info om nästa stödnivåer?

82, 75, 73, 65, eller något annat stöd?
Citera
2025-04-07, 09:25
  #22590
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Problemen kommer när somliga av de som "sitter med allt" i krypto börjar få problem med ekonomin i recessionen och tvingas sälja oberoende av pris, samtidigt som de som har överskott på pengar att investera blir allt färre.
Du får det att låta som det bara gäller krypto.

Det är betydligt fler ”som sitter med allt” på aktiebörserna. Bara en fotnot alltså…

Sälja skulle man gjort för 2 månader sedan. Nu är det bara bita i kudden.
Citera
2025-04-07, 09:26
  #22591
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Du får det att låta som det bara gäller krypto.

Det är betydligt fler ”som sitter med allt” på aktiebörserna. Bara en fotnot alltså…
Men bitcoin skulle ju vara digitalt guld och en HEDGE mot just detta?
Citera
2025-04-07, 09:27
  #22592
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Men bitcoin skulle ju vara digitalt guld och en HEDGE mot just detta?
Tänker inte bemöta detta snömos en gång till.
Citera
2025-04-07, 09:41
  #22593
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Tänker inte bemöta detta snömos en gång till.
Hur menar du? Guldet är upp närmare 20% sedan årsskiftet och bitcoin är ner ungefär lika mycket. Är innebörden av ”digitalt” guld att den rör sig i motsatt riktning?
Citera
2025-04-07, 10:02
  #22594
Medlem
Fan vad det ska krongla. Nu har jag köpt mer BTC igen. Tredje gången i år. knappt 75K den här gången.
Citera
2025-04-07, 10:03
  #22595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Men bitcoin skulle ju vara digitalt guld och en HEDGE mot just detta?


Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Tänker inte bemöta detta snömos en gång till.

Ursäkta, men det är ju dina egna narrativ som nu inte visar sig hålla. Sedan att du långsamt börjat skydda dig genom "risk-on", "risk-off"-resonemang hjälper inte. Det var som det gamla "hedge mot inflation"-grejen du körde med. Någonstans får du stå för dina påståenden, även om du försöker med olika mer eller mindre desperata förklaringar när resonemangen inte håller.

Digitalt guld-narrativet kan vi nog helt lägga åt sidan, numera.
Citera
2025-04-07, 10:10
  #22596
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Ursäkta, men det är ju dina egna narrativ som nu inte visar sig hålla. Sedan att du långsamt börjat skydda dig genom "risk-on", "risk-off"-resonemang hjälper inte. Det var som det gamla "hedge mot inflation"-grejen du körde med. Någonstans får du stå för dina påståenden, även om du försöker med olika mer eller mindre desperata förklaringar när resonemangen inte håller.

Digitalt guld-narrativet kan vi nog helt lägga åt sidan, numera.

Du är fortsatt total förlorare jämfört med alla som köpt Bitcoin tidigt. Du kan ju börja med att förklara den dikeskörningen istället för att låtsas som att du åstadkommit något storartat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in