Citat:
Ursprungligen postat av
Harjulf
Jahapp! Tror vi står inför en historiskt mörk dag.
Hur gör ni?
Jag fyller på. Lite iaf..
Har inga pengar att fylla på med, sitter fast med allt i MSTR, Bitcoin och SOL.
Tar profit först när vi når 105K igen.
Hade köpt mer MSTR om jag haft pengar.
Edit: Ja det lär bli blodigt.