Citat:
Ursprungligen postat av
herrmojd51
Är ju inte bara det som ät ovisst, ekonomiska läget i usa är det många som oroar sig för och vi har sett att en del bitcoin influensers håller koll på inflation,jobb, och räntesiffror vilket alla kan påverka priset väldigt mycket.
Tror det är imorgon som jobbsiffrorna från usa släpps.
Altseason har jag lagt på sidan och orkar inte ens kolla mitt portfolio sedan flera veckor tillbaka då det inte är nån idé att hoppas på något innan man ser vad btc gör.
Altcoin har ju gått extremt dåligt sen december även fast btc gått både upp och ner och är ändå på en hyfsat hög nivå kring 100k.
Många altcoinsen är nere 50% eller mer och har sedan dess inte återhämtat sig.
Det enda positiva med att det drar ut på tiden är att man kan köpa på sig mer men samtidigt vill man ju bli rik och se sina coins göra 5-10x .
jag brukar ta printscreen nån gång per år för att snabbt kunna se hur mycket det var på min wallet.
tog senast i oktober 2024 och hade då 9500 usd.
sedan dess har jag investerat 15 tusen kronor och nu kollade jag wallet idag...., 97000 usd haha.
Altcoins har varit en mardröm att ha sedan slutet på december och den enda som hållit bra är solana.
Äger masa altcoins och många är värda 2-3 gånger mindre på bara nån månad.
Tyvär är det ju ingen idé att sälja nu heller då vi antingen har bottnat eller kommer gå upp.
Visst är det möjligt vi går ner också men känner att risken är alldeles för stor att sälja nu så lila bra att vänta oavsett om jag måste vänta 3 månader eller 8 månader.