Citat:
Ursprungligen postat av
LidaSaghaidachn
Barnafödandet minskar också bland svenskar. Inom islam betonas kvinnans roll i hemmet som ansvarig för kommande generation, medan män leder samhället. I Sverige förtrycker man kvinnor genom att vilja att de ska vara horiga karriärskvinnor. Samtidigt verkar svenska männen ha fastnat i feminint beteende. Man kan undra vad någon egentligen vill?
Eftersom vi är överbefolkade och inte klarar våra miljömål, ser jag det som en fördel att vi skulle minskat i befolkning. Rent sett hur samhället fungerar tror jag inte det blir ett problem innan vi når en medelålder över 50.
Om det sexuella bottnar i respekt och vänskap, så är även de relationer som är "fria" fina.
Det ser ut som om du har en dålig syn på både män och kvinnor, jag delar inte din uppfattning.
Jämställdhet är en gåva till både männen och kvinnorna det gör oss starkare.
Att få välja själv och vara fri är viktigt för mig som kvinna och människa. Bara sätt dig in i tanken att du skulle vara kvinna i ett muslimskt land. Bli bortgift innan du kanske är 18, med någon du själv inte har valt. Inte får använda preventivmedel fören du är över 40. Ditt kön används till att förslava dig. Du kanske inte får gå i skola mer en några år, inte ha bankkonto, inte köra bil, inte ens cykla förutom i speciella parker, kanske inte ens gå ut om du inte måste.
Inte en normal människa kan väl tycka att det är bättre för kvinnan en hur vi har det i väst. Men visst det har tagit av när det gäller skönhets operationen, samt en del av männen och kvinnan har börjat med värderingar du utrycker vända sig emot varandra.
Jag vet inte var din bitterhet kommer i från. Men om det är det du tycker om människor är det också det du kommer att möta.