Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Ja exakt, oron och nervositeten är ju inte över ännu! Först ska man få det resultaten man tror man ska få, om man inte som du säger har räknat fel. Sen efter det ska man ju komma in med skiten också!:P Så först någon vecka in i December släpper nervositeten. Fast NEEEJ! Då ska man hitta boende ju!

Exakt, har jag räknat rätt (och skrivit av rätt) så har jag precis 1,6 =93 poäng. Men är ju otroligt nervös över det faktum att jag kan ha skrivit av mina svar "fel", att jag skulle räknat fel känns inte troligt dock -har räknat x antal gånger. Sen är det (eventuella) resultatet inte heller en garant för att komma in, 1,6 var vad den som hade
lägst kom in på under hösten på det program jag sökt.
Vore otroligt intressant att få reda på hur många "1,6 : or" som
inte kom in... Någon som vet om det finns någon statistik över hur många med "lägsta resultat" som bortlottats?