2010-11-12, 17:25
  #10177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storolen
https://www.studera.nu/provresultat uppe nu !!!

Sluta driv
Citera
2010-11-12, 17:26
  #10178
Medlem
storolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patohls
Sluta driv

u just got TROLLED !!!!
Citera
2010-11-12, 17:28
  #10179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolleriann
Varför skulle han inte kunna mena att han höjt sig 7 poäng? Han skrev ju "97 p" så jag tror han hade 90 förra gången.


Aah, sanning! The joke is on me!
Citera
2010-11-12, 17:44
  #10180
Medlem
19109216s avatar
Exakt på gränsen. Vilket jävla skämt.
Citera
2010-11-12, 17:46
  #10181
Medlem
storolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19109216
Exakt på gränsen. Vilket jävla skämt.

only the sky is the limit !!
Citera
2010-11-12, 18:01
  #10182
Medlem
SodRs avatar
Fick 1.6 som väntat, förutsatt att jag inte har räknat fel när jag skrev av resultaten (fick 95p så har lite marginal ändå). Är nöjd
Citera
2010-11-12, 18:01
  #10183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Ja exakt, oron och nervositeten är ju inte över ännu! Först ska man få det resultaten man tror man ska få, om man inte som du säger har räknat fel. Sen efter det ska man ju komma in med skiten också!:P Så först någon vecka in i December släpper nervositeten. Fast NEEEJ! Då ska man hitta boende ju!



0,7 p antar jag att du menar, annars har du väääldigt bra och intressant resultat
I december är ju bara första urvalet, så ligger man på gränsen får man vänta ända till mitten av januari innan man vet att man kommer in... Eller ännu längre om man kommer in som reserv.
Citera
2010-11-12, 19:00
  #10184
Medlem
Är det någon idé att förvänta sig resultatet i helgen, eller är det helt 100 att om det kommer snart så är det på en vardag?
Citera
2010-11-12, 19:33
  #10185
Medlem
Jooplins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Ja exakt, oron och nervositeten är ju inte över ännu! Först ska man få det resultaten man tror man ska få, om man inte som du säger har räknat fel. Sen efter det ska man ju komma in med skiten också!:P Så först någon vecka in i December släpper nervositeten. Fast NEEEJ! Då ska man hitta boende ju!

Exakt, har jag räknat rätt (och skrivit av rätt) så har jag precis 1,6 =93 poäng. Men är ju otroligt nervös över det faktum att jag kan ha skrivit av mina svar "fel", att jag skulle räknat fel känns inte troligt dock -har räknat x antal gånger. Sen är det (eventuella) resultatet inte heller en garant för att komma in, 1,6 var vad den som hade lägst kom in på under hösten på det program jag sökt.

Vore otroligt intressant att få reda på hur många "1,6 : or" som inte kom in... Någon som vet om det finns någon statistik över hur många med "lägsta resultat" som bortlottats?
Citera
2010-11-12, 19:35
  #10186
Medlem
Jooplins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesfemma
Är det någon idé att förvänta sig resultatet i helgen, eller är det helt 100 att om det kommer snart så är det på en vardag?

Under v.46 kommer de individuella resultaten, d.v.s. under nästa vecka. Om jag förstått saken rätt.
Citera
2010-11-12, 20:56
  #10187
Medlem
Naturaltilts avatar
Jävla fanskap också . Jag som trodde att begåvningen bland alla som skrev provet i vanlig takt skulle sjunka jämfört med föregående prov. Nu fick jag bara 1,5 på grund av att snittet faktiskt höjde sig .
Citera
2010-11-12, 22:49
  #10188
Bannlyst
Känns som att normeringstabellen blir värre för varje gång. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in