Tror ni det är möjligt att höja sig från 1.20/1.25 till 1.55/1.60 om man börjar studera nu tills provet 6 april?
Utgår från att få minst 65-70 poäng på kvant-delen så den stora höjningen måste alltså komma från den verbala delen. Den delen kommer jag även lägga mest fokus på.
Av olika anledningar så kommer det bli maximalt 1-2h studerande/dag, kanske mer på helgerna.
Hur maximerar jag min inlärning/prestation utifrån de förutsättningarna?
Jag har läst igenom tråden lite grand och ser att några stycken tipsar om memrise, seriösa tidningar och litteratur o.s.v.
Vad tror ni är den bästa strategin för min del?
Äger boken "Den kompletta guiden till HP", har ännu ej läst den dock.
Är även villig att betala för någon kortare/intensiv utbildning/coaching eller material om det verkligen finns substans i att det höjer ditt resultat.
Kommenterna gärna!