2009-10-24, 19:43
Medlem
adddicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanPatten
Jag satt på "första plats" så jag hann inte föra över alla mina svar till gula lappen.

vi fick extratid för att fylla i kontrollpappret, fick inte ni det?
Citera
2009-10-24, 19:43
Medlem
Caparzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simmarn_2004
Därför det finns flera fördelningar mellan antal ståplatsbiljetter/antal sittplatsbiljetter som, mot bakgrund av priset för de båda olika typerna, ger en inkomst på 27 220 kr.

Kom på det sen :P
Citera
2009-10-24, 19:45
Medlem
GROTTULFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axelito
Ska bli intressant och se vad jag gjorde för fel på NOG delen, har aldrig gått så dåligt på den delen.
Vanligtvis brukar man känna på sig när man skriver provet ifall det går bra eller inte, blev helt chockad när jag såg att jag hade sänkt mig som fan där.

Välkommen ombord på båten.
Citera
2009-10-24, 19:46
Medlem
Våffelnylles avatar
Okej, detta var mitt första högskoleprov..
Tyckte själv det gick ganska bra överlag, förutom kanske ORD-delen och i synnerhet NOG-delen... Förresten, går det att få provresultatet i brevlådan, eller t.ex. få det skickat via mail, eller måste man rätta själv? Har ingen aning vad jag fick, skulle gissa helt hejvilt på 1.2. Vågar knappt ens kolla i facit...

Citat:
Ursprungligen postat av Carb
Kuk-NOG

Jag instämmer fullständigt.
Senast redigerad av Våffelnylle 2009-10-24 kl. 19:55.
Citera
2009-10-24, 19:47
Medlem
claxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanPatten
Jag satt på "första plats" så jag hann inte föra över alla mina svar till gula lappen.

Du ska få spara provhäftet några minuter efter du lämnar in svarshäftet av just den anledning. Det har jag fått båda mina gånger iaf.
Citera
2009-10-24, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GROTTULF
Den båten?

Citat:
Ursprungligen postat av Våffelnylle
Okej, detta var mitt första högskoleprov..
Tyckte själv det gick ganska bra överlag, förutom kanske ORD-delen och i synnerhet NOG-delen... Förresten, går det att få provresultatet i brevlådan, eller t.ex. få det skickat via mail, eller måste man rätta själv?
Har ingen aning vad jag fick, skulle gissa helt hejvilt på 1.2.
Ja du får det om 3 veckor.
Citera
2009-10-24, 19:50
Medlem
c^2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROTTULF

+1 Första gången jag skrev NOG hade jag 1 fel på NOG, nu hade jag bara 14/22.
Vilket pissprov.
Citera
2009-10-24, 19:55
Medlem
JudgeDredds avatar
Det här var irriterande. Upptäcker att jag inte skrivit in LÄS-svar 17-20 på mitt gula papper... Det råkar inte vara någon med bra minne som kommer ihåg vad den sista texten handlade om, så att jag kan försäkra mig om att jag inte missade den sidan helt?

Om de inte kommit med på svarsblanketten så hade jag 98 rätt. Fick två ELF/ORD och tyckte orden på den andra var betydligt enklare (eller, det kändes i alla fall så), så jag hade inga problem med att den första inte räknades. (30/40 känns som godkänt för mig)
Citera
2009-10-24, 19:55
Bannlyst
Hur kunde vägen på den där kartan man skulle mäta bli 450 meter? Skrev det först men när jag mätte igen så blev det mer åt 550 tyckte jag.
Citera
2009-10-24, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol
Hur kunde vägen på den där kartan man skulle mäta bli 450 meter? Skrev det först men när jag mätte igen så blev det mer åt 550 tyckte jag.
Det var i vilket fall som helst nordvästlig riktning så 550 meter föll på det.

Den jag inte blev klok på var hur stor del som var potatisland av ön. Har inte kollat men jag sätter en njure på att jag hade fel på den trots att jag satt säkert 2 minuter med uppgiften.
Citera
2009-10-24, 19:57
Medlem
VanPattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adddicted
vi fick extratid för att fylla i kontrollpappret, fick inte ni det?

nej, jag frågade om hon kunde ta mitt sist men det gick inte
Citera
2009-10-24, 19:58
Medlem
GROTTULFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollercaust2009
Den båten?

Ja du får det om 3 veckor.

Jag ger väl blanka fan i om jag särskriver på flashback. Håll näbben bara, jag kunde inte bry mig mindre om din tramsiga mani för rättstavningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in