Citat:
Ursprungligen postat av
Farfarfar
Riktigt, riktigt snyggt!
Får man fråga, var detta ditt första prov? Om inte; vilket i ordningen?
Vad planerar du att göra med ditt briljanta resultat?
Gratulerar. Du förtjänar det.
Mitt tredje prov, satte 1.65 på båda tidigare (utan att träna inför dem). Detta prov tränade jag 5 veckor för, och förberedde mig fysiskt och mentalt som inför en titelmatch.
Jag planerar att använda mitt resultat för att komma in på Handels i Stockholm, men också för att föreläsa om provteknik och involvera mig i debatten om provets utformning. Jag tror att just 2.0 i mångas ögon legitimerar mig att prata om provet.