2016-05-09, 09:14
  #48277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prillymalle
CELEBRATE GOOD TIMES COME ON!

Din normerade poäng: 2.00 Medelvärde normerad poäng: 0.87

Ditt antal rätta svar: 149 Antal provdeltagare: 75304

Provdel Ditt antal rätta svar Antal uppg. Medelv. samtliga provdelt. Normerad poäng per del
XYZ 23 24 13.5
KVA 17 20 11.1
NOG 11 12 6.4
DTK 23 24 14.2
Kvantitativ del 74 80 45.2 2.0

ORD 18 20 10.5
LÄS 18 20 10.9
MEK 19 20 11.4
ELF 20 20 11.5
Verbal del 75 80 44.3 2.0

Hela provet 149 160 89.5 Skriv ut
Riktigt, riktigt snyggt!
Får man fråga, var detta ditt första prov? Om inte; vilket i ordningen?
Vad planerar du att göra med ditt briljanta resultat?
Gratulerar. Du förtjänar det.
Citera
2016-05-09, 09:20
  #48278
Medlem
Fick in en extra poäng trots allt, viktigt
Citera
2016-05-09, 09:23
  #48279
Medlem
GunvaldLs avatar
1.45, förväntade mig 1.55 men normeringen kukade mig. Saknade 1p på varje för ökning.

Borde komma in ändå då antagningen på programmet varit 1.45 de senaste två åren. När kommer resultatet in på antagning.se?
Citera
2016-05-09, 09:31
  #48280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Fick in en extra poäng trots allt, viktigt

Fan vad sjukt, så du nådde 1.8 trots allt?
Citera
2016-05-09, 09:38
  #48281
Medlem
66 på kvant och 53 på verb. Skulle gett minst 1.45 alla tidigare år. 1.35 iår. Programmet har hitils behövt 1.4. Finns det någon chans att de skulle bli en något lägre intagning öht?
Citera
2016-05-09, 09:40
  #48282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarfar
Riktigt, riktigt snyggt!
Får man fråga, var detta ditt första prov? Om inte; vilket i ordningen?
Vad planerar du att göra med ditt briljanta resultat?
Gratulerar. Du förtjänar det.

Mitt tredje prov, satte 1.65 på båda tidigare (utan att träna inför dem). Detta prov tränade jag 5 veckor för, och förberedde mig fysiskt och mentalt som inför en titelmatch.

Jag planerar att använda mitt resultat för att komma in på Handels i Stockholm, men också för att föreläsa om provteknik och involvera mig i debatten om provets utformning. Jag tror att just 2.0 i mångas ögon legitimerar mig att prata om provet.
Citera
2016-05-09, 09:48
  #48283
Avslutad
Besviken över att jag inte fick 1.5. Ett rätt till på KVA hade räckt Men lättad över att det som väntat blev 1.45 och att jag alltså inte skrev något fel i kontrollpappret.
Nu kan jag bara hålla tummarna för att det räcker..
Citera
2016-05-09, 09:53
  #48284
Medlem
spikads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunvaldL
1.45, förväntade mig 1.55 men normeringen kukade mig. Saknade 1p på varje för ökning.

Borde komma in ändå då antagningen på programmet varit 1.45 de senaste två åren. När kommer resultatet in på antagning.se?
Hur många rätta svar hade du för att få 1.45?
Citera
2016-05-09, 09:54
  #48285
Medlem
GunvaldLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikad
Hur många rätta svar hade du för att få 1.45?

125/160.
Citera
2016-05-09, 09:58
  #48286
Medlem
spikads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunvaldL
125/160.
Okej jag fick 1.35 med 116/160. 1.5 på Kvant och 1.2 på Verbala

Går det att se hur många poäng man saknade för höjning?
Citera
2016-05-09, 10:00
  #48287
Medlem
GunvaldLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikad
Okej jag fick 1.35 med 116/160. 1.5 på Kvant och 1.2 på Verbala

Går det att se hur många poäng man saknade för höjning?

Se normeringstabellerna och jämför med ditt resultat!
Citera
2016-05-09, 10:07
  #48288
Medlem
Skrev 73 på verbala delen enligt mina anteckningar. Det visade sig vara fel. Blev 71
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in