2015-11-23, 09:38
  #45889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cmyx55
1.95
grattis!!!!!
Citera
2015-11-23, 09:57
  #45890
Medlem
MentosFruitcores avatar
1.4... Helt okej med tanke på första resultatet.
Citera
2015-11-23, 10:03
  #45891
Medlem
1.45 första gången, 1 poäng ifrån 1.5 vilket behövs för sjukgymnast, borde gå nästa gång iaf. Satsar på 1.6 nästa gång så jag kan känna mig säker!
Citera
2015-11-23, 10:12
  #45892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kortspelet
grattis!!!!!
ty
Citera
2015-11-23, 11:49
  #45893
Medlem
meganegerdases avatar
Här samlas alltså hela sveriges intelligenselit märker jag, 1,9 här också vilket var enligt gula pappret
Citera
2015-11-23, 12:22
  #45894
Medlem
ftFates avatar
1.85
Citera
2015-11-23, 12:22
  #45895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Här samlas alltså hela sveriges intelligenselit märker jag, 1,9 här också vilket var enligt gula pappret

Det är ju här vi kan få lite inbördes beundran,
Höjde mig från 1,50 till 1,70 denna gången. 2,0 på matten är jag nöjd med!
Citera
2015-11-23, 12:57
  #45896
Medlem
Blev en lite mindre höjning än önskat. 1,65 istället för 1,7 men det kommer fler prov. Till våren skriver jag fanimej mitt sista prov om jag inte blir antagen.
Citera
2015-11-23, 14:52
  #45897
Medlem
Illusioners avatar
Skönt att skriva 1.3 första gången. Nu slipper jag göra det igen.
Citera
2015-11-23, 15:21
  #45898
Medlem
Makubes avatar
1.55 - nådde målet! När ser man sitt nya resultat på antagning.se? Kan bara se det på hogskoleprov.nu för tillfället.
Citera
2015-11-23, 16:33
  #45899
Medlem
Själv tillhör man lite lägre än "average joe" skalan och fick enbart 0.85

Det är tredje gången jag skriver provet, har dock inte tränat alls på något tillfälle. Första två gångerna var jag typ 17 år och fick 0.6. Andra gången 0.8.

Nu har det gått 5 år och jag satte 0.85. Behöver 1.0. Hur svårt är det att höja sig till det om jag gör några gamla HP tentor löpande varje vecka fram tills nästa tillfälle tror ni?
Citera
2015-11-23, 16:40
  #45900
Medlem
anteri17s avatar
Att man var naiv och hoppades på att man skrivit något fel på orangea pappret... Såklart blev det fortsatt 1.65.

Aja. Första gången, och det finns en del kvar i mig. Jag vet inte vad jag ska med resultatet till, men jag skriver nog provet i vår igen. Då är målet superhögt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in