Citat:
Ursprungligen postat av
hp15
ahaaa, nu är jag med! sorry
Gud vad folk är otrevliga. Jag läser aldrig vad ni andra användare heter
Äsch då, han var säkerligen bara nervös!
Idag har jag inte pluggat alls, bara tränat och tagit det väldigt lugnt. Mediterat och försökt samla allt fokus tills imorgon. Det är ett tips för er som ska skriva; Tänk på att detta mer är ett "klurighetsprov" än ett vanligt, traditionellt prov. Det är uppbyggt på ett sätt som tvingar dig att tänka öppet, speciellt i mattedelarna.
Jag tror att alla har kunskaperna att sätta alla rätt när det gäller provet, men det det handlar om är att veta när man ska tillämpa dessa kunskaper!