Citat:
Ursprungligen postat av
gitarrguden
Möjligtvis så var XYZ något lätt ja, där presterade jag bra inser jag. Resten av mattedelen var ingen dans dock.
Ja, tycker provet denna höst allmänt verkar skumt. Att sedan indikationer på fusk dyker upp i denna tråd (de frånvarande, men anmälda, deltagarna) gör ju inte saken bättre.
Hoppas de iaf ser över sina rutiner.
Jag tycker också att xyz var lättare. Kva var däremot lite svårare denna gång.
Ord var aningen lättare och de svenska texterna var lättare.
Resten (nog,dtk,elf och mek) kändes typ som de gjort de senaste gångerna.