Citat:
Ursprungligen postat av
Karren-1
Xyz-delen var ovanligt lätt i mitt tycke. Sen ska vi inte glömma alla värdelösa horungar som fuskar.
Möjligtvis så var XYZ något lätt ja, där presterade jag bra inser jag. Resten av mattedelen var ingen dans dock.
Ja, tycker provet denna höst allmänt verkar skumt. Att sedan indikationer på fusk dyker upp i denna tråd (de frånvarande, men anmälda, deltagarna) gör ju inte saken bättre.
Hoppas de iaf ser över sina rutiner.