2014-10-25, 15:05
  #37813
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyenieye
Minns bara ett ord i brörjan: Genmäle.
Läckergom..
Citera
2014-10-25, 15:05
  #37814
Moderator
Semesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabres
Vad menar ni med att det började på riktigt med provpass 4?
Antagligen att pass 3 var utprovningspass.
Citera
2014-10-25, 15:06
  #37815
Medlem
GROTTULFs avatar
Okej, nu höjde vi precis normeringen för det verbala astronomiskt. Vad var detta? Snacka om maken till svårighetsskillnad.
Citera
2014-10-25, 15:07
  #37816
Medlem
discomusens avatar
Sitter ett drygt par framför och råhånglar. Så fort provet plockas in kilar tjejen över och sätter sig i hans famn. Pls bespara oss
Citera
2014-10-25, 15:08
  #37817
Medlem
m0ffins avatar
Någon som tänkte på att den där texten om läkarbesök och språkförbistringar att den varit med förut, i ett testprov då antar jag. Set var lite kul!
Citera
2014-10-25, 15:09
  #37818
Medlem
Den här delen måste vara ett skämt, ord var nästan för enkel för att vara sant. Hade typ 10 minuter kvar när jag blev klar med allting. Första verbal pass fick jag tidsbrist fyfan .....
Citera
2014-10-25, 15:10
  #37819
Medlem
Pythoriass avatar
För mig kändes det att första verbala delen var mer tidskrävande och svårare än dem två andra. Så min tanke är att den första ryker då den stack ut mest.
Citera
2014-10-25, 15:11
  #37820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythorias
För mig kändes det att första verbala delen var mer tidskrävande och svårare än dem två andra. Så min tanke är att den första ryker då den stack ut mest.

Men alla hade ju samma på första, detta var inte fallet på tredje.
Citera
2014-10-25, 15:11
  #37821
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROTTULF
Okej, nu höjde vi precis normeringen för det verbala astronomiskt. Vad var detta? Snacka om maken till svårighetsskillnad.

Håller verkligen med, Pacific texten och fritidshem texten med flera godtagbara svar gav ett antal hjärnrynkor. Orden var lätta men tabbade mig på allegori och läckergom.
Citera
2014-10-25, 15:11
  #37822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROTTULF
Okej, nu höjde vi precis normeringen för det verbala astronomiskt. Vad var detta? Snacka om maken till svårighetsskillnad.

Jag håller med dig, tidsbrist på den första och den senaste blev jag klart på 44 minuter typ...vad är detta
Citera
2014-10-25, 15:13
  #37823
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythorias
För mig kändes det att första verbala delen var mer tidskrävande och svårare än dem två andra. Så min tanke är att den första ryker då den stack ut mest.
Men då skrev alla samma?? De är ju när vi alla hör
Olika de är fel väl
Citera
2014-10-25, 15:14
  #37824
Medlem
Kändes ju överkomlig. Velade lite på frågorna på lööftexten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in