Citat:
Ursprungligen postat av Llapushnik
jag citerade dig och såg inte hela meningen... Säger bara av egna erfarenheter, man kanske träffar på 10 kvinnor som tänker så innan man träffar på en man.. Du ska bara veta att deras miner när de fick sina resultat var guld värt, det blev tårta efter det
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen
Citat:
mm jag ska göra mitt bästa. Du kan skryta hur mycket du vill med dina betyg men det är inte direkt så att kvinnor har samma lön som män trots samma utbildning
Men ärligt, tror du att världen är så rättvis att alla får lön efter utfört arbete? Kan du då förklara löneskillnaden mellan en sjuksköterska som faktiskt räddar ett och annat liv emellanåt och en trallande popstjärna med begränsat iq (säg, typ Britney)? Lyckas du motivera rättvisan i det hela är jag ärligt imponerad. Ingen har någonsin påstått att världen bygger på rättvisa.
Vem var det som började kukmätningen med att fastslå att han var bättre enbart pga att han var man?
Citat:
Om jag säger de flesta då? Innerst inne så håller nog de flesta "män" med mig.
Jag kan bara upprepa det jag tidigare sagt, med den kvinnosynen tror jag du begränsar dig själv och din framtid ganska rejält.
Citat:
föda barn? wow, det bästa du kunde komma på? Nu menar jag något som båda könen kan utföra...
Om du nu händelsevis inte insåg att jag var IRONISK genom att välja något så urbota dumt så är du inte bara lite trög. Jag förklarade ju dessutom att jag väljer att bedömma folk som individer, inte utefter könstillhörighet.