Hade faktiskt förväntat mig att provet skulle vara ÄNNU svårare. Men till skillnad från andra, så störde jag mig inte på provet, utan på folket i provlokalen.
- Han som satt bredvid mig och trummade tyst på bänken genom varenda prov
- Hon som satt framför mig och visade halva röven. Köp dig ett bälte för fan!
- WT-mamman som HELA tiden snöt sig och kastade snytpappret på golvet
- Han som satt och smekta sitt ben och det lät som om man drar ett papper över en träbänk.. ni vet detta schvisch-ljudet.
- Hon som satt och stirrade på mig hela tiden. Vet inte om det är för att jag är snygg eller ful. Eller kanske ville se vilka rutor jag kryssade i.
- Tjockisen som mumsade i sig tre kexchoklad under varenda prov.. och sköljde ner det med coca cola. Såg inte direkt så hälsosamt ut.
Sedan så skrev jag inte ner mina svar på det orangea bladet eftersom jag tycker det är spännande att få resultatet hemskickat