2013-05-02, 12:09
  #28249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McMurphy2991
1.75, nu bekräftat! Fick för första gången samma poäng som jag fick på kontrollpappret.

Nice dude! Fick även jag 1.75 på både kontrollpapper och prov Hade 1.8 på verbala och 1.7 på kvant. Det är första gången jag gör det men vette tusan om jag kommer behöva göra det igen, har ändå inga planer på att bli läkare eller psykolog!
Citera
2013-05-02, 12:18
  #28250
Medlem
sartuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_knas
Jag gissar på att du fick under 1.0.

www.studera.nu

Din gissning var bra, fick 1.2.

Vad fick du? Ajuste, du är för korkad för att göra testet
Citera
2013-05-02, 12:20
  #28251
Medlem
Dr_knass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sartus
Din gissning var bra, fick 1.2.

Vad fick du? Ajuste, du är för korkad för att göra testet

1.55
Citera
2013-05-02, 12:20
  #28252
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sartus
Vart kan jag hitta mitt provresultat??

http://www.studera.nu/provresultat
Men vrf hojtade ingen? ;-) aja, nu verkar inte servern så belastad, skönt.
Citera
2013-05-02, 12:25
  #28253
Medlem
MisterMonkeys avatar
1.6 bekräftat, exakt samma som på kontrollpappret. Behövde minst 1.4 så är nöjd, kommer antagligen skriva det fler gånger för att utmana mig själv.
Citera
2013-05-02, 12:28
  #28254
Medlem
shevitas avatar
fick 7p mindre än på mitt kontrollpapper!! WTF!!!!!
Citera
2013-05-02, 12:36
  #28255
Medlem
Benny.Monsterkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
1.55 är väl ganska bra? Jag hade varit nöjd med det iaf. För övrigt så är den sångtexten den sämsta som finns. Kan inte förstå hur det kan klassas som en låt. Jag förstår varför du valde just den

1.55 är väl helt okej men jag trodde jag skulle få 1.6. Men jak är nöjd ändå.

Tycker sångtexten är rätt så kul Detta är vad Martin Luther King dog för
Citera
2013-05-02, 12:38
  #28256
Medlem
Benny.Monsterkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkmf
Högskoleprovet gick bedrövligt. Förstår dock inte en sak. Resultattabellen är uppdelad i 0.0 till 2.0. På mitt prov står det 0.25. Vad innebär det? Fattar ingenting.

Sorry Får hoppas det går bättre nästa gång
Citera
2013-05-02, 12:39
  #28257
Medlem
Zhaktahs avatar
1,65 det är bättre än förra året med 0,1.

Tror ni det kommer gå bättre att komma in på I på Chalmers i år än förra året? Det var 1.7 förra året och det var mitt mål... annars blir det väl I på Linköping.
Citera
2013-05-02, 13:07
  #28258
Medlem
Så gott som inget plugg innan (kollade igenom 40 minuter film på Khan Academy), var ute till halv fem kvällen innan och sov därmed två timmar. Troligen fortfarande påverkad och väldigt trött skriver man första delen och allt går åt helvete, överväger att åka hem och sova istället. Stannar kvar ändå, de andra delarna känns bättre. Framförallt sista verbala. Kollar hur det gick nu. 1.8! Vilket var det mål jag har sagt till mig själv att jag ska klara innan jag slutar göra HP. En aning förvånad över hur det gick till men fruktansvärt nöjd!

(Jaja, något av ett epeen inlägg, men fan vad nöjd jag blev!)
Citera
2013-05-02, 13:17
  #28259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkWings
Så gott som inget plugg innan (kollade igenom 40 minuter film på Khan Academy), var ute till halv fem kvällen innan och sov därmed två timmar. Troligen fortfarande påverkad och väldigt trött skriver man första delen och allt går åt helvete, överväger att åka hem och sova istället. Stannar kvar ändå, de andra delarna känns bättre. Framförallt sista verbala. Kollar hur det gick nu. 1.8! Vilket var det mål jag har sagt till mig själv att jag ska klara innan jag slutar göra HP. En aning förvånad över hur det gick till men fruktansvärt nöjd!

(Jaja, något av ett epeen inlägg, men fan vad nöjd jag blev!)

Klockrent! xD
Citera
2013-05-02, 13:17
  #28260
Medlem
takgolvets avatar
Hallå? varför kan jag inte logga in på studera så jag får mitt resultat???? Ugh

Det står:
OBS! Av säkerhetsskäl återställs lösenorden i systemet då och då. Det kan vara nödvändigt att begära ut ett nytt lösenord om du inte loggat in på länge.

Kan det ha något att göra med detta? menar de verkligen att jag måste ha loggat in en massa gånger för att mitt lösenord ska gälla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in