Citat:
Ursprungligen postat av Mikronesien
Andra gånger jag själv skriver.
KVA: 71/80
VER: 50/80
Med normeringstabellen från HT12 får jag 1,6 i slutresultat. Det är ett gott tecken på förbättring, enligt mig.
Är det någon som egentligen kan de förbannade orden på den verbala delen. De är mitt största ankare verkligen.

Nej, jag kan inte en ända. När provet för några år sedan bestod av 1/3 av såna frågor så kan du gissa på hur det gick för mig
Gjorde provet idag på väldigt länge och höjde mig till 1.1 ifrån 0.5. Och då kan jag tilläga att jag jobbar och inte har någon akademisk bakgrund.
Orden är en svaghet för mig också, och förstår helt ärligt inte varför man ens har med dom i provet.