2012-05-01, 19:48
  #20449
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heston123
Någon som vet hur man begär ut andra människors provresultat? Borde ju vara offentliga uppgifter enligt offentlighetsprincipen...

Bara att maila eller ringa VHS.
Citera
2012-05-01, 20:16
  #20450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
studera.nu


Som jag kan se så finns de ingen "logga in" på studera.nu ? Man länkas ju vidare till antagning.se eller har jag fel ?
Citera
2012-05-01, 20:18
  #20451
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marotos
Som jag kan se så finns de ingen "logga in" på studera.nu ? Man länkas ju vidare till antagning.se eller har jag fel ?

https://www.studera.nu/provresultat

Edit: Sidan verkar för övrigt ha något errormeddelande. Bådar inte gott om den är överbelastad redan nu
Citera
2012-05-01, 20:26
  #20452
Medlem
När imorgon får man reda på resultatet?
Vore ju najs om dom lägger upp det redan 00:00
Citera
2012-05-01, 20:56
  #20453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonped
https://www.studera.nu/provresultat

Edit: Sidan verkar för övrigt ha något errormeddelande. Bådar inte gott om den är överbelastad redan nu

Tack, den sidan har jag missat totalt ! Dock har jag inget lösenord, får man vänta tills imorgon med att kunna skapa ett eller? De står liksom att mitt personnummer inte finns i systämet
Citera
2012-05-01, 20:59
  #20454
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marotos
Tack, den sidan har jag missat totalt ! Dock har jag inget lösenord, får man vänta tills imorgon med att kunna skapa ett eller? De står liksom att mitt personnummer inte finns i systämet

Det stämmer. Var du förstagångsskrivare kommer du att kunna begära ett lösenord i morgon
Citera
2012-05-01, 21:05
  #20455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonped
Det stämmer. Var du förstagångsskrivare kommer du att kunna begära ett lösenord i morgon

Nja, jag skrev för några år sen, men jag loggade aldrig in där då heller så jag väntar tills imorgon då
Citera
2012-05-01, 22:08
  #20456
Medlem
Imalosers avatar
Någon som vill göra mig sällskap till midnatt i tråden? De kanske släpps direkt då... Man kan ju hoppas i alla fall!
Citera
2012-05-01, 22:11
  #20457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Någon som vill göra mig sällskap till midnatt i tråden? De kanske släpps direkt då... Man kan ju hoppas i alla fall!
Väntar också. Blir det 2,0?
Citera
2012-05-01, 22:12
  #20458
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Någon som vill göra mig sällskap till midnatt i tråden? De kanske släpps direkt då... Man kan ju hoppas i alla fall!

I'm with you!
Citera
2012-05-01, 22:13
  #20459
Medlem
Jag kommer att hänga här tills midnatt och hoppas, tror dock inte det kommer föräns i morgon bitti. och när det släpps krashar hela skiten p.g.a överbelastning vilket i sin tur innebär att vi får resultaten den 3:e maj istället.

Man ska vara positiv!
Citera
2012-05-01, 22:14
  #20460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekid
Jag kommer att hänga här tills midnatt och hoppas, tror dock inte det kommer föräns i morgon bitti. och när det släpps krashar hela skiten p.g.a överbelastning vilket i sin tur innebär att vi får resultaten den 3:e maj istället.

Man ska vara positiv!
Hur har det varit föregående år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in