Edit: Sidan verkar för övrigt ha något errormeddelande. Bådar inte gott om den är överbelastad redan nu
Tack, den sidan har jag missat totalt ! Dock har jag inget lösenord, får man vänta tills imorgon med att kunna skapa ett eller? De står liksom att mitt personnummer inte finns i systämet
Tack, den sidan har jag missat totalt ! Dock har jag inget lösenord, får man vänta tills imorgon med att kunna skapa ett eller? De står liksom att mitt personnummer inte finns i systämet
Det stämmer. Var du förstagångsskrivare kommer du att kunna begära ett lösenord i morgon
Jag kommer att hänga här tills midnatt och hoppas, tror dock inte det kommer föräns i morgon bitti. och när det släpps krashar hela skiten p.g.a överbelastning vilket i sin tur innebär att vi får resultaten den 3:e maj istället.
Jag kommer att hänga här tills midnatt och hoppas, tror dock inte det kommer föräns i morgon bitti. och när det släpps krashar hela skiten p.g.a överbelastning vilket i sin tur innebär att vi får resultaten den 3:e maj istället.