2012-05-01, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jepper
Har du beställt lösenord nu eller har du sen förut?

Jag prövade beställa lösenord nu men får upp "Personnumret finns ej i systemet. Tänk på att personnumret skall anges med 12 siffror." trots att det är rätt. Det är första gången jag har skrivit provet.. har de slarvat bort mitt prov eller ska jag lugna mig och pröva efter midnatt igen om det inte är synkat på något vis än?

Samma problem för mig, och jag är också förstagångsskrivare. Tror det är lugnt.
Citera
2012-05-01, 16:18
Medlem
Jeppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Samma problem för mig, och jag är också förstagångsskrivare. Tror det är lugnt.
Gud vad skönt, vi får hoppas på det. Jag kände hur på paniken bara steg i kroppen när det inte fungerade först...
Citera
2012-05-01, 16:32
Medlem
Citat:
Gud vad skönt, vi får hoppas på det. Jag kände hur på paniken bara steg i kroppen när det inte fungerade först...

Jag panikskrev en supportbegärangrej, inser nu att det förmodligen inte är ett problem. Kommer Skapa Lösenord grejen fungera imorgon tror ni?
Citera
2012-05-01, 16:45
Medlem
Har jag uppfattat de hela fel, men ser man inte resultatet när man loggar in på antagning.se ? Eller är de nån annanstans man loggar in för att se vad man har fått ?
Citera
2012-05-01, 16:46
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marotos
Har jag uppfattat de hela fel, men ser man inte resultatet när man loggar in på antagning.se ? Eller är de nån annanstans man loggar in för att se vad man har fått ?

studera.nu
Citera
2012-05-01, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marotos

Resultatet kommer upp när du loggar in på Studera.nu, dock inte förrän i morgon.

Edit: såg att du redan fått svar
Senast redigerad av stormassiv 2012-05-01 kl. 16:52. Anledning: Sent svar
Citera
2012-05-01, 16:53
Medlem
TRVLTs avatar
Citat:
Har du beställt lösenord nu eller har du sen förut?

Jag prövade beställa lösenord nu men får upp "Personnumret finns ej i systemet. Tänk på att personnumret skall anges med 12 siffror." trots att det är rätt. Det är första gången jag har skrivit provet.. har de slarvat bort mitt prov eller ska jag lugna mig och pröva efter midnatt igen om det inte är synkat på något vis än?

Samma för mig. Underligt tycker jag.. Varför kan dom inte göra så man kan få sitt lösenord tidigare? Blir ju mindre press på servrarna då än om alla försöker Skapa lösenord inatt/imorn ;s
Citera
2012-05-01, 17:50
Medlem
Någon som vet hur man begär ut andra människors provresultat? Borde ju vara offentliga uppgifter enligt offentlighetsprincipen...
Citera
2012-05-01, 18:18
Medlem
analgetisk.potenss avatar
Ingen med svar på min frågeställning på föregående sida?

Finns det något sätt att testa om lösenkoden jag innehar är den rätta innan utsläppet av provresultaten sker? Borde jag komma in nu om jag testar? Skulle gärna vilja ha besked om jag behöver skicka begäran efter ett nytt lösenord ganska omgående för att undvika överbelastningen i och med utsläppet.
Citera
2012-05-01, 18:33
Medlem
GROTTULFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analgetisk.potens
Ingen med svar på min frågeställning på föregående sida?

Finns det något sätt att testa om lösenkoden jag innehar är den rätta innan utsläppet av provresultaten sker? Borde jag komma in nu om jag testar? Skulle gärna vilja ha besked om jag behöver skicka begäran efter ett nytt lösenord ganska omgående för att undvika överbelastningen i och med utsläppet.

Du kommer in om du har tidigare resultat från tidigare högskoleprov med samma lösenord som tidigare.

edit: uh, det blev en fördjälva massa tidigare........
Senast redigerad av GROTTULF 2012-05-01 kl. 19:13.
Citera
2012-05-01, 19:32
Medlem
Fasiken, fan vad nervös man är inför imorgondagen.
Förvisso pluggar jag redan på univ. och kommer inte behöva mitt HP men det är ju en penisförlängare om man gör bra ifrån sig, haha.
Citera
2012-05-01, 19:45
Medlem
Har jag förstått det rätt att INGA förstagångsskrivare har ett lösenord till studera.nu - där man ser sin poäng imorgon? Eller är vi bara väldigt många som inte kommer ihåg sitt? Alla nya får alltså skapa nya lösenord imorgon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in