Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
Då är vi väl lite vapenbröder.
Vilka lärosäten är du inne på? Kanske blir kursare.
Nice

Ja du, ska söka överallt i alla fall. Sen tar jag ju det jag kommer in på, jag tror inte jag kommer ha något jätteurval direkt

Men helst hade det la varit typ örebro eller linköping. Bor för nuvarande i GBG-området och vill flytta härifrån till nåt lite mindre som ändå inte är så långt bort. Gärna inte Lund eller Umeå, men karolinska eller uppsala... Varför inte? Sen är la GBG inte så farligt heller, tycker bara staden är lite för stor för min smak. Du då?