Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Kan inte alla kort berätta om deras mål till provet och deras senaste resultat? Säkert gjorts flera gånger i tråden, men orkar inte leta genom den...
Själv fick jag 1.7 senast, 2.0 på matten och 1.4 på verbala, ett poäng från 1.5 vilket hade gett mig 1.8 som jag hade kunnat söka till läkare på, men icke. Jag fick 1 poäng för lite och måste nu sätta åtminstone det, och jag är absolut livrädd för att inte lyckas den här gången. Jag övar mest på den kvantitativa delen trots att det är denna jag är bäst på eftersom jag nästan hade skämts mer av att försämra mig där än att inte förbättra mig på den andra delen... Jag var två poäng över gränsen för 2.0 senast, och vill verkligen behålla det, annars är jag rädd att jag inte ska lyckas på 1.8.
Vad vill du plugga sen?
Fick 1,9 på KVA (1p från 2,0) och 1,7 på VERB (1p från 1,8). Siktar på 1,9 men är ändå rätt nöjd med 1,8.