Citat:
Ursprungligen postat av IsleofMan
Har jag haft någon invändning om hur man från provkonstruktörens sida väljer att formulera sina frågor?
Det är väl det vi diskuterar här? Provet, dvs. Inte nödvändigtvis matematik, utan endast den matematik högskoleprovet innefattar.