2019-04-15, 18:39
Medlem
Rotums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det är förbjudet att inleda sexuella relationer med sina elever.

Var står det specifikt?
Citera
2019-04-15, 20:20
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Hon har begått ett brott och bör väl hängas ut som alla andra brottslingar i detta forum?

Ska hon skyddas just för att hon är en kvinna?
Kan du bevisa att hon är en brottsling?
Citera
2019-04-15, 20:46
Medlem
Folk vill bara snoka reda på hur hon ser ut för att avgöra om det är en MILF eller ej.
Citera
2019-04-15, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Kan du bevisa att hon är en brottsling?

Jag vet inte hur gammal killen är som hon låg med, men jag antar att det är brottsligt, samt väldigt omoraliskt att en lärare ligger med sin elev, under tiden hon har honom som elev.

Enligt mig är hon en pedofil. Hade det varit en man istället för en kvinna, så hade det varit värre.
Man hade stämplat mannen som samhällets avskum och pedo, Inte för att jag försvarar sådana typer, men samhället spelar dubbel moral vid sådana situationer.

Jag upplever artikeln som om kvinnan var väldigt stressad, och hade det dåligt psykiskt och därav sökte "kärlek" lol, om hon kommer undan detta så kommer jag på allvar tycka synd om killen som polisen tog och därefter stämpla honom som pedo/djursexälskare bara för han hade en klipp i sin mobil där en man knullar en höna, wtf haha.

Själv tycker jag att sådana personer ska straffas alternativt tas ifrån sin lärarlegitimation. Och aldrig mer utöva sitt yrke. Men de va jag tycker.

Hade jag varit i killens situation så hade jag knullat henne oavsett vad.
Senast redigerad av Finansanalytikern 2019-04-15 kl. 20:52.
Citera
2019-04-16, 08:35
Medlem
Vad kan han ha haft för bevis? Sms? Bilder? Bara ord?
Citera
2019-04-16, 11:16
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Nej, inte per definition. Endast om det går att påvisa att läraren utövat påtryckningar på eleven på grund av sin ställning.
Citera
2019-04-16, 16:51
Bannlyst
någon som vet när händelsen inträffade?
Citera
2019-04-16, 17:53
Medlem
Citat:

Nej, det är inte alls olagligt om personen har laglig ålder.
Citera
2019-04-16, 17:55
Medlem
Vad heter brottslingen?
Citera
2019-04-17, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Oavsett ålder är det en konstig inställning. Betygssättning blir ju förmodligen lite konstig(?). Såvida det inte är en lärare i idrott/sex och samlevnad då...

Kanske obehörig (finns ju gott om sådana)? "Lärare" men ändå inte.

Haha Gud den var rolig. På vilket sätt blir det konstigt om jag knullar dig i röven och du får 30 av 50 på provet och jag alltid gett ett d för det så får du väl ett d? Hur svårt kan det vara? Ett knull är ett knull
Citera
2019-04-17, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puttosleep
Haha Gud den var rolig. På vilket sätt blir det konstigt om jag knullar dig i röven och du får 30 av 50 på provet och jag alltid gett ett d för det så får du väl ett d? Hur svårt kan det vara? Ett knull är ett knull

Du kanske är mer benägen att ge mig 40 istället för annars slutar jag ge dig fri tillgång till min håriga, tighta mansröv? Du sade det bäst själv. Ett knull är ett knull.
Citera
2019-04-18, 14:39
Bannlyst
vet någon när händelsen inträffa eller vilken skola i malmö det gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in