2019-04-15, 15:58
Medlem
Sho-zs avatar
Det som är än värre än själva händelsen är alla ni som desperat rotar, eller frågar, efter hennes identitet. För vad? För att kunna hänga ut henne på nätet och förstöra hennes liv totalt?
För att ni ska få fem minuters 'nöje' och inte tänker alls på att detta hade kunnat vara er egen morsa/syrra/vän.
Låt henne vara för f*n.
Och genast gnälls det om invandrare, för att en elev gör nåt som varannan skolpojke fantiserat om.
Er feghet har ingen botten.
Citera
2019-04-15, 15:59
Bannlyst
När skedde händelsen. Vilket datum
Citera
2019-04-15, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Det som är än värre än själva händelsen är alla ni som desperat rotar, eller frågar, efter hennes identitet. För vad? För att kunna hänga ut henne på nätet och förstöra hennes liv totalt?
För att ni ska få fem minuters 'nöje' och inte tänker alls på att detta hade kunnat vara er egen morsa/syrra/vän.
Låt henne vara för f*n.
Och genast gnälls det om invandrare, för att en elev gör nåt som varannan skolpojke fantiserat om.

Vill bara veta vad kvinnan heter. Tänker inte hänga ut henne. Är bara lite nyfiken. Inget fel med det, eller?

Jag är från Malmö. De kanske någon man känner

Sedan så hade min morsa eller syrra aldrig gjort något sådant. 110% säker.
Citera
2019-04-15, 16:48
Medlem
Lachlans avatar
Citat:
Låt henne vara för f*n.
Vi är många som vill veta vem denna farliga kvinna är. Hon är skamlöst utnyttjat flyktingbarn som varit i en utsatt situation. Först fly från krig och granater med knappt livet i behåll till att springa rakt i armarna på ett kvinnligt rovdjur som direkt hugger och våldtar flyktingbarnen.

Det är stor risk att detta rovdjur våldtar fler flyktingbarn. Barnen måste varnas!
Citera
2019-04-15, 17:04
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansanalytikern
Vill bara veta vad kvinnan heter. Tänker inte hänga ut henne. Är bara lite nyfiken. Inget fel med det, eller?

Jag är från Malmö. De kanske någon man känner

Sedan så hade min morsa eller syrra aldrig gjort något sådant. 110% säker.
Och hon blir då inte uthängd när nån lägger ut namnet??
Citera
2019-04-15, 17:05
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lachlan
Vi är många som vill veta vem denna farliga kvinna är. Hon är skamlöst utnyttjat flyktingbarn som varit i en utsatt situation. Först fly från krig och granater med knappt livet i behåll till att springa rakt i armarna på ett kvinnligt rovdjur som direkt hugger och våldtar flyktingbarnen.

Det är stor risk att detta rovdjur våldtar fler flyktingbarn. Barnen måste varnas!
Du blir ju bara glad när flyktingar råkar illa ut så varför bryr du dig, fegis?
Citera
2019-04-15, 17:10
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbagrej
Old bitches need cock to.

O unga blattar behöver pengar.

Dömt att misslyckas
Det här skriver du om fantasier;
Sen har jag lite fantasier att få träna upp en ung tjej. Gärna från att hon fått sin första mens o fjunen på labian. Såna där söta myggbetts bröst och svullen rosa aktigt fitta.
Sen bygga upp o bryta ner hela tiden.
Låta det ta sin tid. Gärna bara låta snoppen nosa på fittan. Vänta med penetration. Sen när hon är 15-16 börja sälja henne till andra."

Men det är vi invandrare som är sjuka? Den här killen vill tjäna cash på sjuka saker?
Citera
2019-04-15, 17:15
Bannlyst
Citat:
Och hon blir då inte uthängd när nån lägger ut namnet??

ifall jag får reda på namnet så kommer jag inte att skriva det här. Så nej inte från min sida, för jag bryr mig inte om henne eller vad hon gjort. Vill bara se vad för slags människotyp som gör något sådant.
Citera
2019-04-15, 17:18
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansanalytikern
ifall jag får reda på namnet så kommer jag inte att skriva det här. Så nej inte från min sida, för jag bryr mig inte om henne eller vad hon gjort. Vill bara se vad för slags människotyp som gör något sådant.
Det är mänskligt med nyfikenhet, hajar vad du menar, men varför fanns behovet av att försvara dig? 😉
Citera
2019-04-15, 17:28
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Låt henne vara för f*n.

Hon har begått ett brott och bör väl hängas ut som alla andra brottslingar i detta forum?

Ska hon skyddas just för att hon är en kvinna?
Citera
2019-04-15, 18:11
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Hon har begått ett brott och bör väl hängas ut som alla andra brottslingar i detta forum?

Ska hon skyddas just för att hon är en kvinna?

Vilket brott har hon begått? Förklara det, snälla.
Citera
2019-04-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vilket brott har hon begått? Förklara det, snälla.
Det är förbjudet att inleda sexuella relationer med sina elever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in