2019-04-11, 09:21
Medlem
En 50+ kvinnlig lärare på en gymnasieskola i Malmö blev utpressad efter ett års sexande med sin unga elev.

Skicka 50.000 kr annars visar vi bilder!

Det hela började med att eleven tvingade till sig en kyss som lärarinnan delvis besvarade.

Jag upplevde "en förälskelse känsla"
Ville under mycket lång tid avsluta relationen " men kände en attraktion".

Så en kåt underknullad lärarinna kan inte låta bli att få kul, gång på gång.

Jag "upplevde att han hade många kriminella vänner".

Min blatteradar gick till rött.

Vem är kvinnan?

Vem är den (o)lyckliga eleven?

https://www.sydsvenskan.se/2019-04-1...ngsharva-efter
Citera
2019-04-11, 09:37
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Problemet för utpressare tycks vara att de drar det för långt utan att ha tillräckligt starkt våldskapital samt att man ofta utpressar för saker som inte direkt är olagliga. Vet inte om några pengar betalats ut alls i det här fallet, men 50 tusen är mycket för en kommunalt anställd. Så idioterna torskar alltid. Samma med såna som utpressar porrsurfare eller catfishar bilder som man sen använder. Det kanske funkar några gånger men det är faktiskt inte ett brott att vara kåt på lammkött, det är bara moraliskt fel. Du kan inte pressa någon på det i en oändlighet.
Citera
2019-04-11, 10:26
Medlem
Namnet på denna lättjefulla lärarinna som bara inte kunde sluta med sexträffarna fast hon visste att det var "fel" kommer...
Har pratat med HR-chefen i Malmö som bara ska kolla upp med kommunens jurister innan jag kan få namnet på lärarinnan och vilken gymnasieskola det var.

Bättre ändå om någon vill hjälpa till med uppgifter om den
(o)lyckliga eleven som fick "leka" med denna kvinna under ett helt år.
Citera
2019-04-11, 11:08
Medlem
Hon kommer förhoppningsvis att åtalas. Hon har utnyttjat en ung person i beroendeställning för sex, grabben får samhällstjänst för utpressning
Citera
2019-04-11, 12:38
Medlem
autokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Batikhäxa, hebefil och folkförrädare.

Fram med repet.
Motivera gärna hur hon är hebefil...
Senast redigerad av autokrat 2019-04-11 kl. 13:13.
Citera
2019-04-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siuphdgjm
Självklart är det inte kvinnans fel, från kvinnans egna logik
Nä, enligt henne så var ju han så läcker och hon så kåt att hon inte kunde låta bli.

Vad är det med dessa små afghanpojkar som gör våra batikkvinnor så kärlekstörstande?
Citera
2019-04-11, 13:05
Medlem
sajebiss avatar
Ska det vara så svårt att citera - speciellt när det är en betalartikel - på ett begripligt sätt?

Står det för övrigt lärarinna i artikeln? Dit man kommer när man trycker på länken står det "skolanställd".
Senast redigerad av sajebis 2019-04-11 kl. 13:08.
Citera
2019-04-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Ska det vara så svårt att citera - speciellt när det är en betalartikel - på ett begripligt sätt?

Står det för övrigt lärarinna i artikeln? Dit man kommer när man trycker på länken står det "skolanställd".

Min tolkning är att journalisterna gjort vad de kunde för att maskera hur det ligger till.
Kvinna.
+50 år
Skolanställd i över tio år.

Nej det är inte någon städerska. (Tror jag).
Ja, det är en lärarinna. (Tror jag).

Hon berättar i utredningen att pojken känner många som hon ”upplever som lite kriminella”.
Kvinnan slår till slut själv larm till skolledningen. Om relationen och om utpressningen. Och om att hon känner sig ”mycket rädd och hotad”.
Dagar senare landade ett nytt hot i den skolanställdas tjänstemejlbox.
Hennes larm fick Malmö stad att öppna en arbetsrättslig utredning.
• Malmö stad konstaterar att hon ”grovt har åsidosatt sina skyldigheter mot arbetsgivaren och därmed orsakat en förtroendemässig skada”.
• Malmö stad inledde processen att avskeda henne med omedelbar verkan. Då valde kvinnan att säga upp sig själv, efter ett tiotal års fast anställning hos Malmö stad.
Citera
2019-04-11, 16:19
Medlem
Vilket enormt svek av den ena parten.
Citera
2019-04-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Nä, enligt henne så var ju han så läcker och hon så kåt att hon inte kunde låta bli.

Vad är det med dessa små afghanpojkar som gör våra batikkvinnor så kärlekstörstande?

Faktisk ålder är 10 år äldre än vad de uppgett till myndigheterna. Svenska pojkar och män är feminina. Du är kanske en av dem?
Citera
2019-04-11, 16:33
Medlem
lersaters avatar
det ända vi vet med all säkerhet är att "gossebarnet" är en blatteunge/afghan"barn" och att lärarinnan är en vit vänsterfitta

svenska barn kommer inte ens på tanken med utpressning..
Citera
2019-04-11, 16:52
Medlem
Drozds avatar
Verkar som kvinnan fått sig en välbehövlig uppfräschningskurs i samhällskunskap med tema "Det mångkulturella Sverige 2019".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in