Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-06, 19:36
  #1
Medlem
Vet inte vart jag ska posta detta så flytta gärna till rätt

Hej!
Jag söker en diskussionsklubb (även om det är osexigt namn) IRL, inte bara via nätet.
Jag är nämligen en sådan person som genom att prata kan aktivera min hjärna på bästa sätt, komma med riktigt bra ideér och så vidare.
Problemet är att jag inte finner några, och de jag finner är väldigt trångsynta (mycket statligt, mycket vänster. Det är ju fine att vara vänster eller höger, men inte trångsynt!)
Ämnen: J. Peterson, Ann Herbelin, Alexander bard verk är mina favoriter. Manligt och kvinnligt, ekonomi, filosofi, rätt och fel, etik och moral mm. Är en rätt ung person med ett högst aktivt hjärnkontor men begränsas av att jag är den enda i min närhet som vill diskutera sånt, dvs. inte gräla över åsikter. Ser mig själv som öppensinnad och rak.
VET NÅGON VÄNLIG SJÄL VART JAG KAN HITTA DET I SMÅLAND? I värsta fall hela Sverige?
Och om det inte finns, hur fan skapar man en egen "klubb" som når ut till alla kuffar som mig själv?
Hänger vanligtvis inte på FB


Tusen tack!
Citera
2019-04-06, 20:27
  #2
Medlem
En person med nyregistrerad okänd profil, som söker diskussionsklubb. Motsägelsefullt. Om du gillar diskussion hade du haft tusentals postade inlägg. Dessa hade även visat om du hade iq eller var en helidiot. Och utan att veta huruvida du är en helidiot eller inte lär nog få bjuda in dig att delta i något bra.
Citera
2019-04-16, 21:45
  #3
Medlem
Lyssna på radio bubb.la.

Tycker du att de låter vettiga så gå med i bubbla premium så kommer du träffa likasinnade. De är högerlibertarianer.

https://open.spotify.com/show/7JB8GL...QeOkGSK66Td83g
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback