Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-01, 19:05
  #1
Medlem
Man-At-Armss avatar
Han blev friad i september för misstankar om sexuella övergrepp.

Nu är det fler som anklagar honom för sexuella övergrepp:

Citat:
Han utreds just nu av polisen i New York för minst två fall av sexuella övergrepp. En av kvinnorna, som i dag är 45 år, hävdar att Blaine förgrep sig på henne i hans lägenhet på Manhattan 1998.

Blaine nekar till anklagelserna.
Vad tror ni?

Jag gillar Blaine som underhållare och hoppas att anklagelserna är falska.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ella-overgrepp
Citera
2019-04-01, 19:16
  #2
Medlem
sfrges avatar
Jag är så less på det här metoo-tokerierna.
Dom gör en polisanmälan om våldtäkt som inträffat för 15-20 år sedan. Vad tror dom?
Vad kan polisen göra åt det nu liksom?

Det är så jäkla sjukt.
Golddiggers kallas detta.
Citera
2019-04-01, 19:25
  #3
Medlem
Golddiggers eller inte, killen har alltid gett mig intrycket av en obehaglig människa. Å på min radar går han på rött. Sedan kan jag hålla med om att i några fall av #meetoo borde traumat vara över, men det finns fall där det aldrig gör så. Så förihelvete kvinnor Meetooa det som ska, låt resten bero som en kväll med dåligt sex.
Citera
2019-04-01, 20:58
  #4
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Golddiggers eller inte, killen har alltid gett mig intrycket av en obehaglig människa. Å på min radar går han på rött. Sedan kan jag hålla med om att i några fall av #meetoo borde traumat vara över, men det finns fall där det aldrig gör så. Så förihelvete kvinnor Meetooa det som ska, låt resten bero som en kväll med dåligt sex.
Jag tror att han spelar obehaglig i sina program. Mycket av det han gör kan upplevas som obehagligt och att då spela lite udda och obehaglig, gör det hela mer underhållande.
Citera
2019-04-02, 10:35
  #5
Medlem
Stones avatar
Inför lägre preskribtionstider för våldtäkter. Man skall inte kunna komma 20 år efteråt att säga att man mår dåligt när sitt eget liv inte blev det som de förväntat sig. Våldtäkt är en våldtäkt, den skall anmälas inom ett år. Sen skall vi alla hjälpas åt att lära kvinnor och män vad våldtäkt är och varför det snabbt skall anmälas.

Detta är gold diggers. Fan vad de kan röra om, en anklagelse och hela världen skriver om det. Förlikning görs bara för att få kvinnorna tysta. Sen räcker inte det eftersom pengarna tar slut. Då blir det boksläpp.
Citera
2019-04-25, 18:37
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Jag tror att han spelar obehaglig i sina program. Mycket av det han gör kan upplevas som obehagligt och att då spela lite udda och obehaglig, gör det hela mer underhållande.

Ursäkta att det tog lång tid att svara på den, men jag tror: Just det som du skriver att han verkar lite obehaglig , udda och lite svår är ju precis vad en viss del av kvinnor går igång på. Sedan har han kunnat köra fullt ut. Nu kommer skiten som han lapat ur vissa kvinnors anus mot honom som en riktig shitstorm.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback