• 1
  • 2
2019-03-29, 08:56
Medlem
CaLund89s avatar
Någon som vet någonting?
Måste ju vara nått stort då de rycker ut med 7 st bilar.
Citera
2019-03-29, 09:18
Medlem
Citat:
På fredagsmorgonen vittnade flera personer om att sju polisbilar körde med blåljus längs med E4.
Just nu är det oklart vad det handlar om för larm.

Polisen ska ha åkt ut vid 8.30-tiden på fredagsmorgonen och setts på E4 mellan Skönsberg och Bydalen. Då körde de i full fart med blåljus på väg norrut.

– Det kan handla om någon form av trafikbrott, säger Marie Andersson, kommunikatör vid polisens regionledningscentral.

Texten uppdateras.

https://www.st.nu/artikel/sundsvalls...lisbilar-pa-e4
Citera
2019-03-29, 09:24
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
Någon som vet någonting?
Måste ju vara nått stort då de rycker ut med 7 st bilar.

(FB) "Jag såg en polis" – Tråden om aktuella utryckningar och andra polisinsatser
Citera
2019-03-29, 09:42
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
(FB) "Jag såg en polis" – Tråden om aktuella utryckningar och andra polisinsatser
Våga hata papperskorgssamlingstrådar. Får man starta minst 20 trådar om invandrare varje dag gör det väl inget med nån enstaka ”jag såg en polis” tråd om dagen?

Om det skulle vara så att det är 20 utryckningar samma dag, ska dessa då diskuteras i samma tråd. Hyfsat virrigt när man inte vet vilken utryckning folk pratar om.
Citera
2019-03-29, 09:50
Medlem
CaLund89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Sorry, hade ingen aning :/
Citera
2019-03-29, 09:55
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Sorry, hade ingen aning :/
Tur att du inte postade där, då hade jag inte sett tråden.
Citera
2019-03-29, 10:00
Medlem
CaLund89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Tur att du inte postade där, då hade jag inte sett tråden.

Polisen stoppade två män med hjälp av spikmatta, efter att kört igenom 3 län.
Citera
2019-03-29, 10:04
Medlem
CaLund89s avatar
Sundsvall, bilist stoppad med hjälp av spikmatta

Polisen skulle under morgonen stoppa en bilist för kontroll. Men bilisten körde vidare.

En spikmatta rullades ut efter längsväg 331, strax innan riksväg 87.*Vid 9-tiden körde bilisten över spikmattan och fick punktering.

Två personer i bilen greps och*ska föras*till stationen.

Bilen tas också i beslag.

Texten uppdateras
Citera
2019-03-29, 11:09
Medlem
pirata-codexas avatar
Läger verkligen polisen sådana resurser som sju bilar, på en enda bil som inte ville stanna egentligen?
Det måste ju bara vara något mer dom misstänker väl?

Är det två poliser i varje bil i sverige, eller finns det dom som kör ensamma med?

För i såndant fall är det ju 14 poliser som blivit upptagana av detta ärende ju?

Bra att dom fick stopp på bilen i alla fall!
Bra polisen heja!

Kind regards!
Citera
2019-03-29, 12:02
Medlem
CaLund89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirata-codexa
Läger verkligen polisen sådana resurser som sju bilar, på en enda bil som inte ville stanna egentligen?
Det måste ju bara vara något mer dom misstänker väl?

Är det två poliser i varje bil i sverige, eller finns det dom som kör ensamma med?

För i såndant fall är det ju 14 poliser som blivit upptagana av detta ärende ju?

Bra att dom fick stopp på bilen i alla fall!
Bra polisen heja!

Kind regards!

Jag håller med dig, de är jätte märkligt! Måste vara nått väldigt speciellt, kanske hade dom vapen? 🤔
Citera
2019-03-29, 13:08
Medlem
"– Två män i okänd ålder har gripits misstänkta för drogbrott och för vårdslöshet i trafik, säger Sandra Westrin.

Bilen har också tagits i beslag."

Såg jakten på E4an och det var en mintgrön småbil med reklamtext på som det rörde sig, företagsbil alternativt hyrbil?

Lär ju mest troligt inte röra sig om ringa narkotikabrott om 7 polisbilar förföljde GM.
Citera
2019-03-29, 13:19
Medlem
pirata-codexas avatar
Citat:
Jag håller med dig, de är jätte märkligt! Måste vara nått väldigt speciellt, kanske hade dom vapen? 🤔

Eller så misstänktes dessa kanske för att ha sagt något om det "fridlysta folket" ?Hmf kanske, det verkar ju som att det är värre än mord i detta land?

Citat:
Ursprungligen postat av OrangeSpringare
"– Två män i okänd ålder har gripits misstänkta för drogbrott och för vårdslöshet i trafik, säger Sandra Westrin.

Bilen har också tagits i beslag."

Såg jakten på E4an och det var en mintgrön småbil med reklamtext på som det rörde sig, företagsbil alternativt hyrbil?

Lär ju mest troligt inte röra sig om ringa narkotikabrott om 7 polisbilar förföljde GM.

Ingen identitet alltså? Kan det vara "nya svenskar" som inte ville lämna ifrån sig knarket?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in