Citat:
Ursprungligen postat av
DoctorSun
Då skall vi se vad trådens graffiti-klottrande (

) GUBBE har att komma med denna gång.
The neverending story of antaganden. Du samlar på faktafel, men mer om det längre ner.
Citat:
Du har genom hela tråden argumenterat utifrån att jag med "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar" menar att det finns ett politiskt syfte. Detta har jag dementerat och motsatt mig hela tiden. Fast ditt spännblattiga uppblåsta ego hindrar dig att erkänna den felargumentationen (återanvänder halmgubben gång på gång). Samt att du försöker skapa ett motargument att folk (eller numera personer

) kommer se detta som något politiskt.
Det är inget jag motsatt mig. Det kommer alltid finnas personer i olika läger som blir butt-hurt och ser det ena eller andra som politiskt. I detta fall vänsterliberaler.
Ännu ett fultrick i argumentation med en s.k. "red herring", som ansluter sig till din arme av halmgubbar.
Om du inte motsätter dig vad det är jag skriver så kan du väl sluta luftfäktas med din slitna dildo? Du skriver "[...] folk (eller numera personer [p12-smiley]) kommer se
detta som något politiskt". Eftersom du är helt hjärndöd så utgår jag ifrån att du med "detta" menar reklamen i fråga, vilket gör att du har helt fel och tolkar fritt - allt är med andra ord i sin ordning.
Om någon skulle läsa inläggen här i tråden och undra vad det är du försöker få fram så skall jag göra det tydligt med en:
Citat:
Ursprungligen postat av Trådsammanfattning
- Du, "DoctorSun", ihop med din grova brist på D-vitamin, såg en reklam på tv där de uttryckligen slog ett slag mot den töntiga stämning som numera råder i samhället, varpå det ryckte till i den fläckiga kalsongen. I trans blir du förflyttad av något som kan likställas med politiska stormar och du hamnar vid Flashback, där du sedan tidigare har skapat ett redigt gäng skittrådar. Du tänker vi kör igen och hoppas att inte denna också blir papperskorgad.
- Du ser framför dig hur allt hade förändrats och hur bra du hade mått i själen om det faktiskt skapades fler reklamer av samma slag - något du kan relatera till. Tv:n är trots allt bästa vännen efter den trogna datorn. Du frågar i trådstarten om ett sådant drömscenario ens är möjligt.
- Jag skriver ett inlägg där jag menar att det visst kan komma skapas fler reklamfilmer med samma typ av mellanraderna-kritik - ifall det går hem hos tittarna. Jag menar dock på det att; trots om de skapas så betyder det inte att reklamskaparna genom dem avslöjar sin politiska ställning, det handlar istället om att nå folk - och det handlar alltså inte om någon politisk handhållning, som du gärna önskade. Därav skrev jag att det inte fanns något djupare än så att hämta i reklamen.
- Du med din primitiva hasch-hjärna förstår givetvis inte vad det är jag skriver eller menar och känner dig kränkt likt den sojamjölksdrickande fjant du är. Kränkt och troligen glasögonlös hittar du av någon anledning på en massa ursäkter istället för att förstå vad jag skriver och du försöker maskera vad det är du egentligen tycker i textmassor innehållande upprepningar och antaganden som är helt och hållet helt fel, som om detta var din första diskussion någonsin.
Citat:
I alla dina inlägg har du inbillat dig att du levererat motargument, fast det är bara i din egen fantasi. Visst? Det är inga motargument, du bara ser dem som sådana. Du slåss mot väderkvarnar, Don Quijote.
Det är bara du som håller med dig. Det du har är argument som är baserade på åsikter du fått ifrån situationer där du känt dig utsatt, känslomässigt. Förstår du då varför jag inte kan köpa dina känslomässiga argument?
Istället för det sista du skrev så skulle jag säga att det jag gör snarare är att boxas med någon som är rullstolsbunden, det kan ju bara sluta på ett sätt och vad är det att hurra för? Ditt sinnesslöa skick ser ut att bestå.
Citat:
Trillar myntet ner nu graffiti-farfar, eller har du boffat sönder merparten av synapserna efter decennier av klotter-äventyr med dina tuffa bruschor?
Samtliga slutsatser gällande graffiti, gubbar, boffning och bruschor får avslag då du återigen misslyckas med dina antaganden. Du har kollat igenom min posthistorik på ett KGB-vis utan kunna återkoppla något till min politiska ställning, som väntat, du är usel på allt.
Påstår även att det blir lite tramsigt när du ska dra upp brist på tankegång när du demonstrerat låg hjärnfunktion från start i den här tråden. Hade du haft lite skam i kroppen så kanske inte allt hade gått emot dig.
Längtar efter nästa iq-berövade svar du ger, Ceausescu.