• 2
  • 3
2019-05-09, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorSun
Du försöker blanda bort korten nu Men nej, bara vänsterliberaler ser det som så, för när ni blir butt-hurt tappar ni all form av det lilla rationella tänkandet ni har. Vi rationella, med högre utbildning vid teknisk fakultet (inte humaniora/komvux-tattare som dig) ser det som en anpassning till rådande samhälls- och debattklimat med en komisk-ironisk ton.
Blir du snurrig av ditt eget trassel eller vad är det du försöker yttra? Ingen fara på taket, förstår klart och tydligt din avsikt med att skriva inlägg som till 99% handlar om vad du tror om mig istället för diskutera det du startade tråden för. Det är uppenbart att din tråd är misslyckad och likaså är dina försök att komma åt en öm punkt, det fungerar inte på det viset. Har stött på många personer som dig, de hör till att de ska agera lite motstridande och tappert i början men tids nog böjer de sig fram. För att återkoppla till ditt osunda förhållande till halmgubbar så krafsar du ju frenetiskt efter halmstrån i samtliga av dina inlägg i den här tråden. Du försöker föra en diskussion, jag ser det - och jag tror att du gör ditt bästa, inget snack om det. Resultatet är dessvärre skrattretande. Din tråd hade potential men du valde att mata den med din avföring.
Citera
2019-05-15, 22:08
Medlem
DoctorSuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Blir du snurrig av ditt eget trassel eller vad är det du försöker yttra? Ingen fara på taket, förstår klart och tydligt din avsikt med att skriva inlägg som till 99% handlar om vad du tror om mig istället för diskutera det du startade tråden för. Det är uppenbart att din tråd är misslyckad och likaså är dina försök att komma åt en öm punkt, det fungerar inte på det viset. Har stött på många personer som dig, de hör till att de ska agera lite motstridande och tappert i början men tids nog böjer de sig fram. För att återkoppla till ditt osunda förhållande till halmgubbar så krafsar du ju frenetiskt efter halmstrån i samtliga av dina inlägg i den här tråden. Du försöker föra en diskussion, jag ser det - och jag tror att du gör ditt bästa, inget snack om det. Resultatet är dessvärre skrattretande. Din tråd hade potential men du valde att mata den med din avföring.
Haha vilket desperat stycke OT-ordbajsande! Du propsade för att ifall vi ser mer av dessa "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar"-reklam framöver så hade "folk" sett det som något politiskt. Jag svarade på det, att det är butt-hurt vänsterliberaler likt dig som ser det som så. Visst? Du ger inte ens ett svar på det, utan ordbajsar på med det ena OT efter det andra som inte har med ämnet att göra. Det kan jag förstå, eftersom jag har rätt och du är utan argument.

Dessutom är det skoj att du duckade för att svara på det närliggande exemplet jag tog upp, angående den uppenbara trend med multikulti-influenser i reklam. Den sved fint på din redan ömmande stjärt. Hahah.

Du har inte varit OnT ännu i någon vettig bemärkelse. Bara ogrundade påståenden, halmgubbar, känslomässiga yttringar och ur-röven-gissningar. Lyckas du bättre i ditt kommande inlägg, eller blir det bara en ytterligare wall of OT ordbajs, halmgubbar, butt-hurt grinande och dyligt? Jag är övertygad om det senare. So, get on with it! Just cry it out, ma nigga!
Citera
2019-05-26, 03:15
Medlem
Citat:
Haha vilket desperat stycke OT-ordbajsande! Du propsade för att ifall vi ser mer av dessa "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar"-reklam framöver så hade "folk" sett det som något politiskt. Jag svarade på det, att det är butt-hurt vänsterliberaler likt dig som ser det som så. Visst? Du ger inte ens ett svar på det, utan ordbajsar på med det ena OT efter det andra som inte har med ämnet att göra. Det kan jag förstå, eftersom jag har rätt och du är utan argument.

Dessutom är det skoj att du duckade för att svara på det närliggande exemplet jag tog upp, angående den uppenbara trend med multikulti-influenser i reklam. Den sved fint på din redan ömmande stjärt. Hahah.

Du har inte varit OnT ännu i någon vettig bemärkelse. Bara ogrundade påståenden, halmgubbar, känslomässiga yttringar och ur-röven-gissningar. Lyckas du bättre i ditt kommande inlägg, eller blir det bara en ytterligare wall of OT ordbajs, halmgubbar, butt-hurt grinande och dyligt? Jag är övertygad om det senare. So, get on with it! Just cry it out, ma nigga!
Ja, om det du nu kallar för en "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar"-reklam hade blivit mer populärt att producera och publicera så hade personer sett det som ett politiskt ställningstagande - men vad jag försöker få din bortkopplade hjärna att inse är att det egentligen aldrig handlar om ställningstagande när det kommer till PR. Vad tror du att det är jag syftar på med det? Koppla in hjärnan nu.

Multikulturell marknadsföring? Den är allmänt känd. Har du någon poäng?

Ska vi vara helt allvarliga och fokusera på din tråds aktuella hälsa så är det ju faktiskt du som har kört tråden i botten med dina inlägg som till 90% handlar om dina antaganden om mig. Du kanske inte är den mest envisa på Flashback men du knäcker det mesta på listan över topp 10 dummaste på forumet. Tycker du bör läsa inlägget riktigt långsamt och gärna högt, så kanske det går in.
Citera
2019-05-26, 03:55
Medlem
MrLevaLivets avatar
Underbar reklam som visar vilket snömos "patriarkatet" är i Sverige med våra kvinnliga toppolitiker och chefer. Helt omöjligt att peka ut exakt vilka manliga personer som bildar detta patriarkat. Ordet är ett smart påfund för att enkelt kunna kasta anklagelser, skaffa makt och fuska i debatter.

Snubben kan såklart inte svara på frågan. Ungen hade lika gärna kunnat fråga typ "hur många meter är rymden, eller hur långt är ett snöre" och snubben står och kliar sig i skägget.
Hatten av för dessa reklamare, riktigt rolig reklam.
Citera
2019-06-03, 23:21
Medlem
DoctorSuns avatar
Citat:
Ja, om det du nu kallar för en "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar" reklam hade blivit mer populärt att producera och publicera så hade personer sett det som ett politiskt ställningstagande
Och jag har påpekat innan att "folk" (som du skrev tidigare) inte ser det som ett politiskt ställningstagande, utan endast butt-hurt vänsterliberaler som dig gör det.
HAHA, komiskt att du nu gått över till att använda mängdbegreppet "personer" istället för "folk". Är ju uppenbart att du känner dig ägd ytterligare en gång och vill blanda bort korten igen, vilket vi sett tidigare. Så djävla roligt detta är!
Citat:
men vad jag försöker få din bortkopplade hjärna att inse är att det egentligen aldrig handlar
om ställningstagande när det kommer till PR. Vad tror du att det är jag syftar på med det? Koppla in hjärnan nu.
Fan vet jag vad som pågår i din butt-hurt, vänster-liberala, bittra hjärna. Kläck ur dig skiten istället för att leka frågesport.
Citat:
Multikulturell marknadsföring? Den är allmänt känd. Har du någon poäng?
Ja, jag skrev i inlägg #24 ovan att ta dig an ditt första inlägg om att "Det handlar mindre om politiska mål som ska uppfyllas." och applicera på detta. Men det undviker du om och om igen. 3e gången gillt nu, så kanske du kommer med nått? Jag tvivlar.

Sen var det som vanligt butt-hurt-grinande dravel resterande 50%.
Senast redigerad av DoctorSun 2019-06-03 kl. 23:28.
Citera
2019-06-04, 16:43
Medlem
Citat:
Och jag har påpekat innan att "folk" (som du skrev tidigare) inte ser det som ett politiskt ställningstagande, utan endast butt-hurt vänsterliberaler som dig gör det.
HAHA, komiskt att du nu gått över till att använda mängdbegreppet "personer" istället för "folk". Är ju uppenbart att du känner dig ägd ytterligare en gång och vill blanda bort korten igen, vilket vi sett tidigare. Så djävla roligt detta är!
Gått över? Det är snarare en variation i hur jag uttrycker mig i text - själv har du ju dina egenmyntade termer som du använder i otid. Märker att du har kul när det tar dig minst fem bankdagar att återkomma med en respons som till 90% innehåller dina hemmagjorda termer, dina säregna misstolkningar, dina försök att skapa något ur inget samt ett fjortisaktigt användande av smileys.

Citat:
Fan vet jag vad som pågår i din butt-hurt, vänster-liberala, bittra hjärna. Kläck ur dig skiten istället för att leka frågesport.
Du latchar i det långsamma laget, jag har märkt det. Trots att jag tillämpar hög pedagogik i min frågeställning så når jag inte riktigt fram till dig. Om det är för att du är rädd att falla i en fälla som gör att du inte vill svara eller för att du helt enkelt inte klarar av att förstå processen vet jag inte - hur som helst så lyser din avatar med sin frånvaro.

Citat:
Ja, jag skrev i inlägg #24 ovan att ta dig an ditt första inlägg om att "Det handlar mindre om politiska mål som ska uppfyllas." och applicera på detta. Men det undviker du om och om igen. 3e gången gillt nu, så kanske du kommer med nått? Jag tvivlar.

Sen var det som vanligt butt-hurt-grinande dravel resterande 50%.
Antingen så skriver du ut vad det är du inte förstår eller så lär du dig att referera bättre - gör om och försök göra rätt. Den som sket ut dig kan ju omöjligen vara stolt.
Citera
2019-06-14, 20:22
Medlem
DoctorSuns avatar
Då skall vi se vad trådens graffiti-klottrande () GUBBE har att komma med denna gång.

Citat:
Gått över? Det är snarare en variation i hur jag uttrycker mig i text - själv har du ju dina egenmyntade termer som du använder i otid. Märker att du har kul när det tar dig minst fem bankdagar att återkomma med en respons som till 90% innehåller dina hemmagjorda termer, dina säregna misstolkningar, dina försök att skapa något ur inget samt ett fjortisaktigt användande av smileys.

Du latchar i det långsamma laget, jag har märkt det. Trots att jag tillämpar hög pedagogik i min frågeställning så når jag inte riktigt fram till dig. Om det är för att du är rädd att falla i en fälla som gör att du inte vill svara eller för att du helt enkelt inte klarar av att förstå processen vet jag inte - hur som helst så lyser din avatar med sin frånvaro.

Antingen så skriver du ut vad det är du inte förstår eller så lär du dig att referera bättre - gör om och försök göra rätt. Den som sket ut dig kan ju omöjligen vara stolt.

Du har genom hela tråden argumenterat utifrån att jag med "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar" menar att det finns ett politiskt syfte. Detta har jag dementerat och motsatt mig hela tiden. Fast ditt spännblattiga uppblåsta ego hindrar dig att erkänna den felargumentationen (återanvänder halmgubben gång på gång). Samt att du försöker skapa ett motargument att folk (eller numera personer ) kommer se detta som något politiskt.
Det är inget jag motsatt mig. Det kommer alltid finnas personer i olika läger som blir butt-hurt och ser det ena eller andra som politiskt. I detta fall vänsterliberaler.
Ännu ett fultrick i argumentation med en s.k. "red herring", som ansluter sig till din arme av halmgubbar.

I alla dina inlägg har du inbillat dig att du levererat motargument, fast det är bara i din egen fantasi. Visst? Det är inga motargument, du bara ser dem som sådana. Du slåss mot väderkvarnar, Don Quijote.

Trillar myntet ner nu graffiti-farfar, eller har du boffat sönder merparten av synapserna efter decennier av klotter-äventyr med dina tuffa bruschor?
Citera
2019-06-18, 20:14
Medlem
Citat:
Då skall vi se vad trådens graffiti-klottrande () GUBBE har att komma med denna gång.
The neverending story of antaganden. Du samlar på faktafel, men mer om det längre ner.

Citat:
Du har genom hela tråden argumenterat utifrån att jag med "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar" menar att det finns ett politiskt syfte. Detta har jag dementerat och motsatt mig hela tiden. Fast ditt spännblattiga uppblåsta ego hindrar dig att erkänna den felargumentationen (återanvänder halmgubben gång på gång). Samt att du försöker skapa ett motargument att folk (eller numera personer ) kommer se detta som något politiskt.
Det är inget jag motsatt mig. Det kommer alltid finnas personer i olika läger som blir butt-hurt och ser det ena eller andra som politiskt. I detta fall vänsterliberaler.
Ännu ett fultrick i argumentation med en s.k. "red herring", som ansluter sig till din arme av halmgubbar.
Om du inte motsätter dig vad det är jag skriver så kan du väl sluta luftfäktas med din slitna dildo? Du skriver "[...] folk (eller numera personer [p12-smiley]) kommer se detta som något politiskt". Eftersom du är helt hjärndöd så utgår jag ifrån att du med "detta" menar reklamen i fråga, vilket gör att du har helt fel och tolkar fritt - allt är med andra ord i sin ordning.

Om någon skulle läsa inläggen här i tråden och undra vad det är du försöker få fram så skall jag göra det tydligt med en:
Citat:
Ursprungligen postat av Trådsammanfattning
  • Du, "DoctorSun", ihop med din grova brist på D-vitamin, såg en reklam på tv där de uttryckligen slog ett slag mot den töntiga stämning som numera råder i samhället, varpå det ryckte till i den fläckiga kalsongen. I trans blir du förflyttad av något som kan likställas med politiska stormar och du hamnar vid Flashback, där du sedan tidigare har skapat ett redigt gäng skittrådar. Du tänker vi kör igen och hoppas att inte denna också blir papperskorgad.

• Du ser framför dig hur allt hade förändrats och hur bra du hade mått i själen om det faktiskt skapades fler reklamer av samma slag - något du kan relatera till. Tv:n är trots allt bästa vännen efter den trogna datorn. Du frågar i trådstarten om ett sådant drömscenario ens är möjligt.

• Jag skriver ett inlägg där jag menar att det visst kan komma skapas fler reklamfilmer med samma typ av mellanraderna-kritik - ifall det går hem hos tittarna. Jag menar dock på det att; trots om de skapas så betyder det inte att reklamskaparna genom dem avslöjar sin politiska ställning, det handlar istället om att nå folk - och det handlar alltså inte om någon politisk handhållning, som du gärna önskade. Därav skrev jag att det inte fanns något djupare än så att hämta i reklamen.

• Du med din primitiva hasch-hjärna förstår givetvis inte vad det är jag skriver eller menar och känner dig kränkt likt den sojamjölksdrickande fjant du är. Kränkt och troligen glasögonlös hittar du av någon anledning på en massa ursäkter istället för att förstå vad jag skriver och du försöker maskera vad det är du egentligen tycker i textmassor innehållande upprepningar och antaganden som är helt och hållet helt fel, som om detta var din första diskussion någonsin.

Citat:
I alla dina inlägg har du inbillat dig att du levererat motargument, fast det är bara i din egen fantasi. Visst? Det är inga motargument, du bara ser dem som sådana. Du slåss mot väderkvarnar, Don Quijote.
Det är bara du som håller med dig. Det du har är argument som är baserade på åsikter du fått ifrån situationer där du känt dig utsatt, känslomässigt. Förstår du då varför jag inte kan köpa dina känslomässiga argument?
Istället för det sista du skrev så skulle jag säga att det jag gör snarare är att boxas med någon som är rullstolsbunden, det kan ju bara sluta på ett sätt och vad är det att hurra för? Ditt sinnesslöa skick ser ut att bestå.

Citat:
Trillar myntet ner nu graffiti-farfar, eller har du boffat sönder merparten av synapserna efter decennier av klotter-äventyr med dina tuffa bruschor?
Samtliga slutsatser gällande graffiti, gubbar, boffning och bruschor får avslag då du återigen misslyckas med dina antaganden. Du har kollat igenom min posthistorik på ett KGB-vis utan kunna återkoppla något till min politiska ställning, som väntat, du är usel på allt.

Påstår även att det blir lite tramsigt när du ska dra upp brist på tankegång när du demonstrerat låg hjärnfunktion från start i den här tråden. Hade du haft lite skam i kroppen så kanske inte allt hade gått emot dig.

Längtar efter nästa iq-berövade svar du ger, Ceausescu.
Citera
2019-07-04, 00:10
Medlem
DoctorSuns avatar
Vilket substanslöst dravel du kommer med, klotter-farfar. Hittade en quote-värdig mening dock.
Citat:
Om du inte motsätter dig vad det är jag skriver så kan du väl sluta luftfäktas med din slitna dildo?
Haha, det är ju DU som är butt-hurt och luftfäktas. Det hela skulle avslutas i inlägg #4, men eftersom du var så butt-hurt fortsatte du med patetisk halmgubbe-argumentation. Som jag sade i inlägg #4, i svaret på ditt inlägg, att det inte handlar om politiska mål som önskas uppfyllas.

Hur mycket skall du ordbajsa förbi detta nu?
Citera
2019-07-30, 22:45
Medlem
Citat:
Det är en reklamfilm som jag såg i veckan, minns ej från vilket försäkringsbolag (hörde det bara i bakgrunden och såg slutet). Men ni som uppfångat den kanske kan upplysa mig och övriga vilken reklamfilm det var.

För första gången på 15+ år uppfattade jag en stor portion skön ironisk humor i reklamen, som motpol till allt det övriga ängsliga multikulti, hbtq, kvotfyllda reklam-träsk vi dragits med senaste decenniet.

Tror ni vi kommer se mer av denna typ av "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar" framöver? Man kan ju alltid hoppas!
Du o Cay har verkligen förstört denna tråd.
Men bara för att återgå till reklamen. Misstänker att varken du eller Cay någonsin kommer skaffa pensionsförsäkringar i ett företag som samlar kommunalanställda.

Denna reklam du refererar till är bara den senaste i raden. Det verkar som de byter en gång i halvåret där det två bästa är "klimathotet" samt "pappas jävla ansvarsområde"
För några år sedan gick KPA ut med en efterlysning bland lärare där de ville få berättelser där eleverna sagt/gjort saker som fick lärarna ur fattningen.
Det är det som gör denna reklamserie så bra. Det är inga reklammakare som skrivit detta utan det är historier ur verkligheten.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in