Citat:
Ursprungligen postat av
cay
Du skrev "Tror ni vi kommer se mer av denna typ av "basha dumsnäll-vänsterliberal-värderingar" framöver? Man kan ju alltid hoppas!". Skulle det te sig så framöver så hade folk sett det som något politisk. Förstår du inte det?
Du försöker blanda bort korten nu

Men nej, bara vänsterliberaler ser det som så, för när ni blir butt-hurt tappar ni all form av det lilla rationella tänkandet ni har. Vi rationella, med högre utbildning vid teknisk fakultet (inte humaniora/komvux-tattare som dig) ser det som en anpassning till rådande samhälls- och debattklimat med en komisk-ironisk ton.
Låt mig ta ett närliggande exempel, din dumme vänstermupp. Eftersom det råder/rått en uppenbar trend i reklam med multikulturell/HBTQ-inslag senaste decenniet, är det något politiskt som reklammakarna vill framföra? Svara på din egen utsaga i denna kontext:
Citat:
Ursprungligen postat av
cay
Det handlar mindre om politiska mål som ska uppfyllas.
Skoj att bli ägd av sina egna halmgubbar va?!

(För att slippa ytterligare halmgubbar understryker jag att jag INTE ser det som något politiskt)
Fast det förstår du säkert inte, butt-hurt vänsterliberal, eftersom du lär mala på med samma felaktiga antaganden och halmgubbar i stil med detta stycke:
Citat:
Ursprungligen postat av
cay
Hade KPA gått ut med att de faktiskt hade ett politiskt mål med reklamen så hade du klappat dina händer i otakt med konstiga läten och det vet du också.
Rent önsketänkande grundat på ett felaktigt antagande. Tautologen gay gillar verkligen sina halm
GUBBAR! Men det förstår vi, för butt-hurt vänsterliberaler måste få ventilera! 1 maj för dig, lefty!
Inte helt oväntat var svaret på min undran "hur du kommer fram till att jag anser att det skulle finnas ett politiskt mål med reklamen" bara gissningar följt av försök till häcklande. Resten av ditt inlägg är dravel, precis i linje med en butt-hurt vänsterliberal.