Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-11, 05:52
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Han gifte sig med henne i alla fall. Jaha? Hon hade väl andra egenskaper som gjorde henne intressant.

Jag tror inte tatueringarna gjorde henne mer intressant än hon hade varit utan.

Du får nog titta efter på inlägget jag svarade på.

Vet inte vad du försöker få sagt med ditt inlägg, gör om gör rätt.
Citera
2020-01-14, 23:12
  #326
Medlem
Man kan tycka vad man vill om tatueringar, men utifrån egna observationer så konstaterar jag att det är främst WT och wannabe gangsters som tatuerar sig. De kompletterar gärna med en guldkedja runt halsen för att se ut som tvättäkta whiggers. Tatueringar och negerbeteende förefaller vara status bland dessa skräpmänniskor med låg IQ, typ se upp för mig jag är så cool och farlig. Allt medan normala civiliserade människor helst ser er avlivade i koncentrationsläger där ni hör hemma.
Citera
2023-04-15, 11:04
  #327
Medlem
Ebba Busch visar upp nya tatueringen.
https://www.svenskdam.se/nyheter/har...fragor/9455192

Har hon även en svank tatuering?
Citera
2023-04-16, 11:26
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ebba Busch visar upp nya tatueringen.
https://www.svenskdam.se/nyheter/har...fragor/9455192

Har hon även en svank tatuering?

Ebba Busch är väl inte 100% svenska? Hon har väldigt polska eller östeuropeiska drag. Liknar en häxa gör hon också
Citera
2023-04-16, 11:31
  #329
Medlem
Alla fighters, strongman osv har tatueringar typ. Hmmm..
Citera
2023-04-16, 11:36
  #330
Avstängd
orrtupps avatar
Tycker mig se en glädjande utveckling att de som är i tjugoårsåldern inte verkar tatuera sig, det kanske inte känns så fräscht när ens egen mormor har armar och rygg full av tatueringar?
Citera
2023-04-17, 11:25
  #331
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Tycker mig se en glädjande utveckling att de som är i tjugoårsåldern inte verkar tatuera sig, det kanske inte känns så fräscht när ens egen mormor har armar och rygg full av tatueringar?

Eller hur, ska du vara rebell idag ska du inte ha någon.
Citera
2023-04-17, 17:23
  #332
Medlem
Förstår tråden även om det finns undantag.

Hur många framgångsrika kostymnissar på Wall Street har tatueringar? Vågar säga mindre än 1%.

Hur många män som jobbar med knegarjobb, bygg, hantverkare, lagerarbetare etc. Vågar säga bra bit över hälften, säkert 75%.

¯\_(ツ)_/¯
Citera
2023-04-17, 18:08
  #333
Medlem
HasseBanans avatar
Idag ska ju var och varannan tatuera sig. Förr var det ju mest sjömän och kåkfarare som gjorde det. Jag kan tycka att det är lite patetiskt med män med nästan heltatuerad kropp, men som inte alls är så tuffa som tatueringarna ska indikera. Dvs folk som har en massa häftiga motiv, men som piper iväg med svansen mellan benen så fort de riskerar att åka på stryk.

För många verkar det vara ett sätt att hävda sig och se tuffare ut än man är.

WT eller inte, människor som är härdade av ett hårt liv passar tveklöst bättre med tatureringar, snarare än hipstern eller svensson som använder dem som manligt attribut.

Själv har jag valt att inte tatuera mig, för att gå emot strömmen och för att jag vill vara "naturell". Som man är det bättre att bygga upp sin kropp med träning, än att fylla ut bristen på muskler med tatueringar. Som 87:an i serietidningen 91:an sa: "Riktiga män märks ändå".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback