• 5
  • 6
2024-10-08, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Alltså jag tror mer att egentligen så nöjer sig kvinnor med den storleken om du är bra i sängen och har rätt teknik, men att det är sexigare att titta på en stor...jag menar, hur många är det egentligen som klarar av en stor?! Så, se till att hitta tighta brudar så ska det gå utmärkt
De flesta kvinnor älskar långa och tjocka kukar.

”Teknik”

Alla brudar klarar av stora kukar. Men de är så mjuka och sköra så man får ta det lugnt i början, de får bli upphetsade så får man stretcha fittan lite med händerna och sen in sakta med kuken i början men sen så är det bara att köra på.

Har du aldrig haft sex din hora?
Citat:
Ursprungligen postat av HERRENRASSE
Har också en grower. Runt 7-8cm i slakt tillstånd och lite över 20cm vid stånd. Ingenting jag skäms eller mår dåligt över.
Stämmer detta verkligen?

Hur har det påverkat dig?

Bild?
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
HAHAH nä inte konstigt att du inte skäms när den BLIR SÅ STOR vid erektion Ts problem är väl att den inte når medel...som är 15. Han är en halv cm UNDER iställer för över... sen har han säkert lagt på någon cm med i tråden..
Nu gratulerar du hans stora storlek igen. Kommentera inte folk kroppar förresten.
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag har också en. Mitt största problem är att jag kommer allt för fort, vilket verkar vara vanligt hos oss growers.

Som en som spanat en del på badhus och liknande omklädningsrum så kan jag konstatera att det inte är det vanligaste men inte jätteovanligt heller.. Jag utgår från att alla penisar blir mer eller mindre lika stora vid stånd..

Jag försöker sprida min självkänsla genom att inte dölja min minikuk på badhuset och liknande. Hemma i sänghalmen är den större än de flesta..
Vadå kommer för fort? Det har ingenting med blodkuk att göra.

De är väldigt ovanligt med blodkukar, speciellt blodkukar som bli 17cm+ vid stånd.

Citat:
För att sprida kunskap om oss growers tog jag en och fixade en bild. Ficklampan brevid är 9,6 cm lång och 2,8 cm i diameter.

Varning för kukbild!
http://bayimg.org/hANlaaAgh

Slak i rumstemperstur på 23 grader är den typ 7 cm hade det varit kallt hade den vart typ 5 cm lång..
Ett praktstånd har mätts upp till 19,5 cm. På bilden når den väl iaf dubbelt ficklampans längd. Tjockleken är även den rätt precis dubbelt.

Så en längdförändring beroende på temperatur på nära till 4x och diameter 2x det ger en volymförändring på 16x

Ja det är sjukt! Tänk på det nästa gång ni ser en liten kuk på badhuset!
Jag kan inte se bilden. Uppdatera.

Hur är hårdheten? Tyngden?
Citat:
Svårt att förståvad du syftar på i sista meningen, men var det inte du som startade den andra tråden?

Tycker egentligen att det är rätt praktiskt med en blodkuk, den tar liten plats när den inte ska användas men fyller upp den största fittan (nja inte riktigt kanske)

Den enda nackdelen är att det är svårt att ragga på nudistbadet och att det fnissas i badhusduschen..

Har även jobbat med en tjej (som är ganska blåst) vars man brukade berätta om hur kompisarnas kukar såg ut i duschen - vem som har stor/liten. Svårt att få henne att förstå att storleken slak inte påverkar ståndet, hon tror på allvat att stor slak är stor stark

Vi med blodkuk borde sprida kunskap på något sätt. Själv bidrog jag med en bild i den andra tråden, men det är förmodligen mest killar med egna blodkukar som läser dessa trådar...
De flesta kukar är samma storlek vid stånd.

Hur känns det att gå in i badhuset och duscha eller efter gymmet och de står där med större slak än dig och tittar på din kuk samtidigt som du vet att du är större än de?

Är din kuk verkligen 19.5cm? Hur är omkretsen?

Min är längre och om du inte har en tjock jävla pringleskuk så är min också tjockare.
Citera
2024-10-08, 22:05
Medlem
Bret-Harts avatar
Har blodkuk, ganska bekvämt då den inte är i vägen för övrigt när den inte ska användas så att säga
Citera
2024-10-09, 09:25
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanmedhuvudet
De flesta kvinnor älskar långa och tjocka kukar.

”Teknik”

Alla brudar klarar av stora kukar. Men de är så mjuka och sköra så man får ta det lugnt i början, de får bli upphetsade så får man stretcha fittan lite med händerna och sen in sakta med kuken i början men sen så är det bara att köra på.

...

De flesta kukar är samma storlek vid stånd.

Hur känns det att gå in i badhuset och duscha eller efter gymmet och de står där med större slak än dig och tittar på din kuk samtidigt som du vet att du är större än de?

Är din kuk verkligen 19.5cm? Hur är omkretsen?

Min är längre och om du inte har en tjock jävla pringleskuk så är min också tjockare.

Min fru är lite av en sizequeen men berättade tidigt för sina kompisar att den var stor. Hon har dock ett par gånger klagat över att den kunde varit tjockare. Vi har en sleeve som gör den till drygt 18 runt som får tyst på gnället de gångerna, men oftast är det bara glada miner, när vi börjar brukar hon säga att den är så grov etc. Men sen efterhand som hon blir riktigt våt brukar det också finnas mer plats...

Omkretsen är ca 14 cm så den är varken extremt tjock eller standardsmal. Vid kallt väder är den ca knappt 8 runt om vilket är mer som en grov tumme..

Har egentligen inte någon kommentar till badhustanken, tycker nog fortfarande att det är lite jobbigt. Men samtidigt kan man ju varken tala förstånd eller visa för de som är där..

TV4 har just nu en kul dokumentär om män med stora penisar. Men de verkar ju ligga på riktiga flashback-mått och är inte riktiga growers
Citera
2024-10-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolifee
Undrar om det finns någon mer som har en så kallad grower kuk, eller blod kuk som den också kallas.

Jag har en sådan, och mår inte bra av det. Är inte så oroad av längden i erigerad tillstånd, utan det är mer den slaka biten som stör mig.

Kan nämligen vara som minst och oftast 5 cm, och variera upp till 11cm slak.
Omkretsen kan variera allt från 9cm till 12cm.

Vid erektion är längden som störst 14,5 cm och omkretsen varierar mellan 12-13 och 14 cm. Beroende på om man mäter den vid toppen, mitten och basen.

Jag tycker att min kuk, hindrar mig mycket i livet och ger mig hjärnspöken dagligen, mår så pass dåligt av den att jag inte vill leva längre.
Tankar som poppar upp i huvudet handlar om typen
"jag kommer aldrig träffa en tjej och bilda familj", "kommer hon bli otrogen", "duger inte som man" "gud jävlas med mig", "feministerna har förstört kvinnorna" "alla tjejer har stora krav" "alla tjejer är ytliga" "varför leva, när du inte kan dela livet med någon"

Jag har tappat livs glädjen. Jag har tappat fokus, och klarar inte av vardagliga saker. Det första och sista jag tänker innan jag vaknar och sover är min kuk och dess påverkan på min framtid.

Helt ärlig så övervägar jag att ta mitt liv. Missförstå mig inte, jag vill leva men det verkar som...

It's like just the fucking regularness of life is too fucking hard for me, or something. I don't know'
Har samma "problem" men det är inget som att dessutom ha tjack-balle😂
Citera
2024-10-10, 00:50
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Undrar om det finns någon mer som har en så kallad grower kuk, eller blod kuk som den också kallas.

Jag har en sådan, och mår inte bra av det. Är inte så oroad av längden i erigerad tillstånd, utan det är mer den slaka biten som stör mig.

Kan nämligen vara som minst och oftast 5 cm, och variera upp till 11cm slak.
Omkretsen kan variera allt från 9cm till 12cm.

Vid erektion är längden som störst 14,5 cm och omkretsen varierar mellan 12-13 och 14 cm. Beroende på om man mäter den vid toppen, mitten och basen.

Jag tycker att min kuk, hindrar mig mycket i livet och ger mig hjärnspöken dagligen, mår så pass dåligt av den att jag inte vill leva längre.
Tankar som poppar upp i huvudet handlar om typen
"jag kommer aldrig träffa en tjej och bilda familj", "kommer hon bli otrogen", "duger inte som man" "gud jävlas med mig", "feministerna har förstört kvinnorna" "alla tjejer har stora krav" "alla tjejer är ytliga" "varför leva, när du inte kan dela livet med någon"

Jag har tappat livs glädjen. Jag har tappat fokus, och klarar inte av vardagliga saker. Det första och sista jag tänker innan jag vaknar och sover är min kuk och dess påverkan på min framtid.

Helt ärlig så övervägar jag att ta mitt liv. Missförstå mig inte, jag vill leva men det verkar som...

It's like just the fucking regularness of life is too fucking hard for me, or something. I don't know'

Min är väl normalstor men ganska så grov har jag fått höra av endel av dom jag knullat, det är absolut inte en falukorv som jag kör upp i fittan på dom men ändå. Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte (jag har aldrig tänkt på det på det sättet, det är min kuk liksom,) jag är vad jag är å jag kan inte hjälpa det. Men får jag knulla så är jag nöjd ändå.
Senast redigerad av Onan-eraren 2024-10-10 kl. 00:56.
Citera
2024-12-16, 20:24
Medlem
serializedobject64s avatar
Hur fan man hamnade på denhär tråden är en bra fråga men jävlar folk har ”små” problem. En normal kuk ska vara ett stort problem? Kärringen fött ett barn och säger oavsett hur mycket bättre det är med en riktig kuk en att använda en dildo. Sammt så dom där dildona som köps ska dom dessutom hålla i så blir inte så mycket över. Hon hade dessutom nån slags pumpbar dildo i sin ”leksaks väska” och den var då inte så stor full pumpad och hade oavsett större (måddes bara mäta) och fanns bara 2 var hon slängde ena hon sa hon fick som nån födelsedags present hon sa var oanvänd, vettefan. Och nej har ingen 20+ n* kuk.
Citera
2025-06-20, 19:28
Medlem
Jag är en sån klassisk grower. Slak tillstånd ligger den på 10 lång och 11 i omkrets och när den är hård är den 18×16 haha
Citera
2025-06-20, 19:35
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Hur har du kommit fram till att tjejer inte bryr sig om hur kuken ser ut slakt. Enligt min åsikt så är det det första tjejer ser, slak kuk och via det bedömer ifall de vill ligga med en eller överhuvudtaget ha någonting med en att göra.

Rätta mig om jag har fel.

Varför skulle din slaka kuk vara det första en tjej ser? Min är/var aldrig helt slak när jag hade en ny fjortis hemma. Har också en grower aldrig varit ett problem, kanske nån gång i 14årsåldern i duschen på skolan osv då man var osäker. Nä pumpa bruden bara hin nöjer sig med dina 14,5 garanterat!
Citera
2025-06-24, 19:34
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Lever TS fortfarande, eller har slakkuksstorleken tagit död på honom?

Vill bara hoppa in och säga att min kuk är jätteliten när den inte är erigerad, då är den medellång och grövre än genomsnittet.
Kvinnor tycker ändå inte att slaka kukar är särskilt sexigt, så vem bryr sig?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in