Citat:
De flesta kvinnor älskar långa och tjocka kukar. Alltså jag tror mer att egentligen så nöjer sig kvinnor med den storleken om du är bra i sängen och har rätt teknik, men att det är sexigare att titta på en stor...jag menar, hur många är det egentligen som klarar av en stor?! Så, se till att hitta tighta brudar så ska det gå utmärkt 

”Teknik”

Alla brudar klarar av stora kukar. Men de är så mjuka och sköra så man får ta det lugnt i början, de får bli upphetsade så får man stretcha fittan lite med händerna och sen in sakta med kuken i början men sen så är det bara att köra på.
Har du aldrig haft sex din hora?
Citat:
Stämmer detta verkligen? Hur har det påverkat dig?
Bild?
Citat:
Nu gratulerar du hans stora storlek igen. Kommentera inte folk kroppar förresten.
Citat:
Vadå kommer för fort? Det har ingenting med blodkuk att göra.Jag har också en. Mitt största problem är att jag kommer allt för fort, vilket verkar vara vanligt hos oss growers.
Som en som spanat en del på badhus och liknande omklädningsrum så kan jag konstatera att det inte är det vanligaste men inte jätteovanligt heller.. Jag utgår från att alla penisar blir mer eller mindre lika stora vid stånd..
Jag försöker sprida min självkänsla genom att inte dölja min minikuk på badhuset och liknande. Hemma i sänghalmen är den större än de flesta..
Som en som spanat en del på badhus och liknande omklädningsrum så kan jag konstatera att det inte är det vanligaste men inte jätteovanligt heller.. Jag utgår från att alla penisar blir mer eller mindre lika stora vid stånd..
Jag försöker sprida min självkänsla genom att inte dölja min minikuk på badhuset och liknande. Hemma i sänghalmen är den större än de flesta..
De är väldigt ovanligt med blodkukar, speciellt blodkukar som bli 17cm+ vid stånd.
Citat:
Jag kan inte se bilden. Uppdatera. För att sprida kunskap om oss growers tog jag en och fixade en bild. Ficklampan brevid är 9,6 cm lång och 2,8 cm i diameter.
Varning för kukbild!
http://bayimg.org/hANlaaAgh
Slak i rumstemperstur på 23 grader är den typ 7 cm hade det varit kallt hade den vart typ 5 cm lång..
Ett praktstånd har mätts upp till 19,5 cm. På bilden når den väl iaf dubbelt ficklampans längd. Tjockleken är även den rätt precis dubbelt.
Så en längdförändring beroende på temperatur på nära till 4x och diameter 2x det ger en volymförändring på 16x
Ja det är sjukt! Tänk på det nästa gång ni ser en liten kuk på badhuset!
Varning för kukbild!
http://bayimg.org/hANlaaAgh
Slak i rumstemperstur på 23 grader är den typ 7 cm hade det varit kallt hade den vart typ 5 cm lång..
Ett praktstånd har mätts upp till 19,5 cm. På bilden når den väl iaf dubbelt ficklampans längd. Tjockleken är även den rätt precis dubbelt.
Så en längdförändring beroende på temperatur på nära till 4x och diameter 2x det ger en volymförändring på 16x
Ja det är sjukt! Tänk på det nästa gång ni ser en liten kuk på badhuset!

Hur är hårdheten? Tyngden?
Citat:
De flesta kukar är samma storlek vid stånd. Svårt att förståvad du syftar på i sista meningen, men var det inte du som startade den andra tråden?
Tycker egentligen att det är rätt praktiskt med en blodkuk, den tar liten plats när den inte ska användas men fyller upp den största fittan (nja inte riktigt kanske)
Den enda nackdelen är att det är svårt att ragga på nudistbadet och att det fnissas i badhusduschen..
Har även jobbat med en tjej (som är ganska blåst) vars man brukade berätta om hur kompisarnas kukar såg ut i duschen - vem som har stor/liten. Svårt att få henne att förstå att storleken slak inte påverkar ståndet, hon tror på allvat att stor slak är stor stark
Vi med blodkuk borde sprida kunskap på något sätt. Själv bidrog jag med en bild i den andra tråden, men det är förmodligen mest killar med egna blodkukar som läser dessa trådar...
Tycker egentligen att det är rätt praktiskt med en blodkuk, den tar liten plats när den inte ska användas men fyller upp den största fittan (nja inte riktigt kanske)
Den enda nackdelen är att det är svårt att ragga på nudistbadet och att det fnissas i badhusduschen..
Har även jobbat med en tjej (som är ganska blåst) vars man brukade berätta om hur kompisarnas kukar såg ut i duschen - vem som har stor/liten. Svårt att få henne att förstå att storleken slak inte påverkar ståndet, hon tror på allvat att stor slak är stor stark

Vi med blodkuk borde sprida kunskap på något sätt. Själv bidrog jag med en bild i den andra tråden, men det är förmodligen mest killar med egna blodkukar som läser dessa trådar...
Hur känns det att gå in i badhuset och duscha eller efter gymmet och de står där med större slak än dig och tittar på din kuk samtidigt som du vet att du är större än de?
Är din kuk verkligen 19.5cm? Hur är omkretsen?
Min är längre och om du inte har en tjock jävla pringleskuk så är min också tjockare.