• 1
  • 2
2019-03-20, 18:59
Bannlyst
Undrar om det finns någon mer som har en så kallad grower kuk, eller blod kuk som den också kallas.

Jag har en sådan, och mår inte bra av det. Är inte så oroad av längden i erigerad tillstånd, utan det är mer den slaka biten som stör mig.

Kan nämligen vara som minst och oftast 5 cm, och variera upp till 11cm slak.
Omkretsen kan variera allt från 9cm till 12cm.

Vid erektion är längden som störst 14,5 cm och omkretsen varierar mellan 12-13 och 14 cm. Beroende på om man mäter den vid toppen, mitten och basen.

Jag tycker att min kuk, hindrar mig mycket i livet och ger mig hjärnspöken dagligen, mår så pass dåligt av den att jag inte vill leva längre.
Tankar som poppar upp i huvudet handlar om typen
"jag kommer aldrig träffa en tjej och bilda familj", "kommer hon bli otrogen", "duger inte som man" "gud jävlas med mig", "feministerna har förstört kvinnorna" "alla tjejer har stora krav" "alla tjejer är ytliga" "varför leva, när du inte kan dela livet med någon"

Jag har tappat livs glädjen. Jag har tappat fokus, och klarar inte av vardagliga saker. Det första och sista jag tänker innan jag vaknar och sover är min kuk och dess påverkan på min framtid.

Helt ärlig så övervägar jag att ta mitt liv. Missförstå mig inte, jag vill leva men det verkar som...

It's like just the fucking regularness of life is too fucking hard for me, or something. I don't know'
Senast redigerad av Nolifee 2019-03-20 kl. 19:01.
Citera
2019-03-20, 19:01
Medlem
Pallestroms avatar
Pratat med läkare om det?
Borde kanske kunna göra något åt den.
Citera
2019-03-20, 19:07
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Pratat med läkare om det?
Borde kanske kunna göra något åt den.

Varför ska han prata med läkare om det?

Det var första gången jag hörde uttrycket. Tyvärr så skriver du på fel forum, här har alla köttkukar. Minst 20 i slak och sedan det dubbla. Nej fan, det är ju i såfall en fet jävla blodkuk. Nåja, inget du TS behöver oroa dig för, sålänge du får upp den så har du ju medellängd på kuken.
Citera
2019-03-20, 19:09
Medlem
EddieGeins avatar
Jag har en väldigt liten kuk i slakt tillstånd, som är lite över medel när ja har stånd. Jag bryr mig inte så mycket utan bär den snarare med stolthet. Det är både mer praktiskt och ser mer estetiskt tilltalande ut. Dessutom vet jag att ingen bryr sig om kukstorleken i slakt tillstånd, minst av alla tjejer.
Citera
2019-03-20, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Varför ska han prata med läkare om det?

Det var första gången jag hörde uttrycket. Tyvärr så skriver du på fel forum, här har alla köttkukar. Minst 20 i slak och sedan det dubbla. Nej fan, det är ju i såfall en fet jävla blodkuk. Nåja, inget du TS behöver oroa dig för, sålänge du får upp den så har du ju medellängd på kuken.

Jag har försökt att tänka så, men min erfarenhet av tjejer gör att jag mår dåligt.
Då enligt min perspektiv så föredrar alla tjejer stora, även dem "fina" tjejerna.
Och ifall de inte vill ha en, så har de i alla fall testat en med tanken på att de inte vill ha en, vilket får mig att tänk ånyo att tjejer som kvinnor föredrar kukar som spräcker dem helt öppet.
Citera
2019-03-20, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
Jag har en väldigt liten kuk i slakt tillstånd, som är lite över medel när ja har stånd. Jag bryr mig inte så mycket utan bär den snarare med stolthet. Det är både mer praktiskt och ser mer estetiskt tilltalande ut. Dessutom vet jag att ingen bryr sig om kukstorleken i slakt tillstånd, minst av alla tjejer.

Hur har du kommit fram till att tjejer inte bryr sig om hur kuken ser ut slakt. Enligt min åsikt så är det det första tjejer ser, slak kuk och via det bedömer ifall de vill ligga med en eller överhuvudtaget ha någonting med en att göra.

Rätta mig om jag har fel.
Citera
2019-03-20, 19:16
Medlem
jjujjus avatar
Alltså jag tror mer att egentligen så nöjer sig kvinnor med den storleken om du är bra i sängen och har rätt teknik, men att det är sexigare att titta på en stor...jag menar, hur många är det egentligen som klarar av en stor?! Så, se till att hitta tighta brudar så ska det gå utmärkt
Citera
2019-03-20, 19:25
Medlem
Ditt självförtroende är ett enormt mycket större problem än storleken på din kuk. Garanterat.
Citera
2019-03-20, 19:56
Medlem
EddieGeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolifee
Hur har du kommit fram till att tjejer inte bryr sig om hur kuken ser ut slakt. Enligt min åsikt så är det det första tjejer ser, slak kuk och via det bedömer ifall de vill ligga med en eller överhuvudtaget ha någonting med en att göra.

Rätta mig om jag har fel.

Varför skulle din slaka kuk va det första dom ser? Har du inte stånd när du klär av dig med en tjej?

Tjejer, precis som killar är även dom osäkra. Dom har inte tid över att oroa sig för hur din slaka kuk ser ut, eftersom dom förmodligen är upptagna med att oroa sig över sina bröst eller blygdläppar eller liknande.
Citera
2019-03-20, 20:16
Medlem
Själv är jag dö kär i en kille med liten k*k... Men visst kan jag erkänna att en stor k*k som penetrerar djupt in är svårt att motstå och är att föredra...

Jag som fött barn tycker mest att hans drunknar i mig... Det är som att stoppa en pruttig liten morot i honungsburk......
En stor fyller upp till bredd och djup....men sörj inte du kan bli. Älskad ändå... Om du behandlar kvinnan väl...
Citera
2019-03-20, 21:02
Medlem
Har också en grower. Runt 7-8cm i slakt tillstånd och lite över 20cm vid stånd. Ingenting jag skäms eller mår dåligt över.
Citera
2019-03-20, 21:25
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HERRENRASSE
Har också en grower. Runt 7-8cm i slakt tillstånd och lite över 20cm vid stånd. Ingenting jag skäms eller mår dåligt över.
HAHAH nä inte konstigt att du inte skäms när den BLIR SÅ STOR vid erektion Ts problem är väl att den inte når medel...som är 15. Han är en halv cm UNDER iställer för över... sen har han säkert lagt på någon cm med i tråden..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in