Citat:
Ursprungligen postat av
Dille24
Svårt att förståvad du syftar på i sista meningen, men var det inte du som startade den andra tråden?
Tycker egentligen att det är rätt praktiskt med en blodkuk, den tar liten plats när den inte ska användas men fyller upp den största fittan (nja inte riktigt kanske)
Den enda nackdelen är att det är svårt att ragga på nudistbadet och att det fnissas i badhusduschen..
Har även jobbat med en tjej (som är ganska blåst) vars man brukade berätta om hur kompisarnas kukar såg ut i duschen - vem som har stor/liten. Svårt att få henne att förstå att storleken slak inte påverkar ståndet, hon tror på allvat att stor slak är stor stark
Vi med blodkuk borde sprida kunskap på något sätt. Själv bidrog jag med en bild i den andra tråden, men det är förmodligen mest killar med egna blodkukar som läser dessa trådar...
Ja haha, det är min tråd.
Min penis står i vägen för min lycka och framtid, därför tycker jag att det är en förbannelse.
Anledningen till varför jag tycker så är för att jag har en väldigt liten slak penis, vilket får mig att skämmas och inte hugga till när jag får tillfället att skaffa en tjej, eller knulla. Detta resulterar i att jag inte har sex så ofta som jag vill, inte för att jag inte kan, utan för att jag inte vill men ändå vill. Jag skäms helt enkelt
Visst det kan vara praktiskt att ha en liten slak,skulle kunna tänka mig att det känns mer bekvämare, men ändå så är det bättre att ha en stor slak än en liten slak.
Jag tror personligen att det är porr,musik och film branschen samt feminismen och internet som har gjort att män blir utan sex, eller känner så som jag känner.
Många musik artister nämner även att de har stor kuk, samt många kvinnliga artister nämner att de jävlas inte med någon som har liten kuk, och inte minst i filmer tas stor kuk upp, och för att inte tala om porr videos där det gäller minst 9 inch dicks. Sedan så spelar feminismen en stor roll i det hela, kvinnorna vill bli som männen, vilket leder till att de inte är beroende av männen mer och här kommer det roliga, de kan ha sex närsomhelst, närsomhelst även om de är feta och tjocka fula paddor. Och när det gäller nätet, så har kvinnorna fått en stor buffe av tillgängliga män, så att de kan välja, ja även de feta fula tjejerna kan välja. Detta har skapat en jämviks obalans på dejting och sex marknaden.
sorry för mina fel stavningar, är lite borta i huvudet idag.