2019-04-02, 10:36
Medlem
Jag har blodkuk, även känd som porrkuk.

Växer enormt vid erektion.

Säkert 3xstorleken
Citera
2019-04-02, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barbagrej
Jag har blodkuk, även känd som porrkuk.

Växer enormt vid erektion.

Säkert 3xstorleken

Det är inte porrkuk, porr kuk är kött kuk, big swinging dick
Citera
2019-04-02, 11:01
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolifee
Det är inte porrkuk, porr kuk är kött kuk, big swinging dick

Är det särskrivningsfestival i tråden eller? Är det skillnad på "porrkuk" och "porr kuk"
Citera
2019-04-02, 11:11
Medlem
Dille24s avatar
Det finns redan en tråd i ämnet som bara är några dagar gammal.

(FB) Finns det någon mer som har Grower/Blod KUK?
Citera
2019-04-02, 11:17
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
En blod kuk är en grower. Dvs liten slak men normalstor eller stor hård.
En kött kuk är en kuk som är stor slak och växer minimalt vid erektion, knappt synbart hos vissa.

Jag har en sådan,och det är en förbannelse.

Svårt att förståvad du syftar på i sista meningen, men var det inte du som startade den andra tråden?

Tycker egentligen att det är rätt praktiskt med en blodkuk, den tar liten plats när den inte ska användas men fyller upp den största fittan (nja inte riktigt kanske)

Den enda nackdelen är att det är svårt att ragga på nudistbadet och att det fnissas i badhusduschen..

Har även jobbat med en tjej (som är ganska blåst) vars man brukade berätta om hur kompisarnas kukar såg ut i duschen - vem som har stor/liten. Svårt att få henne att förstå att storleken slak inte påverkar ståndet, hon tror på allvat att stor slak är stor stark

Vi med blodkuk borde sprida kunskap på något sätt. Själv bidrog jag med en bild i den andra tråden, men det är förmodligen mest killar med egna blodkukar som läser dessa trådar...
Citera
2019-04-02, 11:30
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Undrar om det finns någon mer som har en så kallad grower kuk, eller blod kuk som den också kallas.

Jag har en sådan, och mår inte bra av det. Är inte så oroad av längden i erigerad tillstånd, utan det är mer den slaka biten som stör mig.

Kan nämligen vara som minst och oftast 5 cm, och variera upp till 11cm slak.
Omkretsen kan variera allt från 9cm till 12cm.

Vid erektion är längden som störst 14,5 cm och omkretsen varierar mellan 12-13 och 14 cm. Beroende på om man mäter den vid toppen, mitten och basen.

Jag tycker att min kuk, hindrar mig mycket i livet och ger mig hjärnspöken dagligen, mår så pass dåligt av den att jag inte vill leva längre.
Tankar som poppar upp i huvudet handlar om typen
"jag kommer aldrig träffa en tjej och bilda familj", "kommer hon bli otrogen", "duger inte som man" "gud jävlas med mig", "feministerna har förstört kvinnorna" "alla tjejer har stora krav" "alla tjejer är ytliga" "varför leva, när du inte kan dela livet med någon"

Jag har tappat livs glädjen. Jag har tappat fokus, och klarar inte av vardagliga saker. Det första och sista jag tänker innan jag vaknar och sover är min kuk och dess påverkan på min framtid.

Helt ärlig så övervägar jag att ta mitt liv. Missförstå mig inte, jag vill leva men det verkar som...

It's like just the fucking regularness of life is too fucking hard for me, or something. I don't know'

runkar du till porrfilm ???
Citera
2019-04-02, 11:31
Medlem
EddieGeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Svårt att förståvad du syftar på i sista meningen, men var det inte du som startade den andra tråden?

Tycker egentligen att det är rätt praktiskt med en blodkuk, den tar liten plats när den inte ska användas men fyller upp den största fittan (nja inte riktigt kanske)

Den enda nackdelen är att det är svårt att ragga på nudistbadet och att det fnissas i badhusduschen..

Har även jobbat med en tjej (som är ganska blåst) vars man brukade berätta om hur kompisarnas kukar såg ut i duschen - vem som har stor/liten. Svårt att få henne att förstå att storleken slak inte påverkar ståndet, hon tror på allvat att stor slak är stor stark

Vi med blodkuk borde sprida kunskap på något sätt. Själv bidrog jag med en bild i den andra tråden, men det är förmodligen mest killar med egna blodkukar som läser dessa trådar...

Blodkuk och köttkuk är definitivt nått som borde tas upp, tillsammans med mycket annat, på skolans sexualundervisning. Råder oerhört lite kunskap om detta. Tror det skulle minska många killars ångest. Jag vet att jag hade det.
Citera
2019-04-02, 11:36
Medlem
Citat:

Du får väl visa den tjejen att du talar sanning. Ta fram den lille slake och massera upp den till en rejäl FB dase.
Citera
2019-04-02, 11:47
Bannlyst
Citat:

Ja haha, det är min tråd.

Min penis står i vägen för min lycka och framtid, därför tycker jag att det är en förbannelse.
Anledningen till varför jag tycker så är för att jag har en väldigt liten slak penis, vilket får mig att skämmas och inte hugga till när jag får tillfället att skaffa en tjej, eller knulla. Detta resulterar i att jag inte har sex så ofta som jag vill, inte för att jag inte kan, utan för att jag inte vill men ändå vill. Jag skäms helt enkelt

Visst det kan vara praktiskt att ha en liten slak,skulle kunna tänka mig att det känns mer bekvämare, men ändå så är det bättre att ha en stor slak än en liten slak.

Jag tror personligen att det är porr,musik och film branschen samt feminismen och internet som har gjort att män blir utan sex, eller känner så som jag känner.

Många musik artister nämner även att de har stor kuk, samt många kvinnliga artister nämner att de jävlas inte med någon som har liten kuk, och inte minst i filmer tas stor kuk upp, och för att inte tala om porr videos där det gäller minst 9 inch dicks. Sedan så spelar feminismen en stor roll i det hela, kvinnorna vill bli som männen, vilket leder till att de inte är beroende av männen mer och här kommer det roliga, de kan ha sex närsomhelst, närsomhelst även om de är feta och tjocka fula paddor. Och när det gäller nätet, så har kvinnorna fått en stor buffe av tillgängliga män, så att de kan välja, ja även de feta fula tjejerna kan välja. Detta har skapat en jämviks obalans på dejting och sex marknaden.

sorry för mina fel stavningar, är lite borta i huvudet idag.
Citera
2019-04-02, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
Blodkuk och köttkuk är definitivt nått som borde tas upp, tillsammans med mycket annat, på skolans sexualundervisning. Råder oerhört lite kunskap om detta. Tror det skulle minska många killars ångest. Jag vet att jag hade det.

i england så tar de upp blodkuk och köttkuk i sex undervisning.
Citera
2019-04-02, 12:08
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Min går från 4-5 cm till 15. Blir även stenhård. Alltså så hård blir inte ni med hästkukar. Dom tjejerna jag legat med har aldrig varit med någon som varit så hård. Som en sa, hellre mindre och stenhård än stor och slapp. Men alla gillar olika.

Men inte så kul att duscha och så alltid. Man har svårt att bevisa att den blir hyfsad längd på. Inte direkt så man vill runka upp den och visa...

Min är lite över 20cm vid stånd, är det hästkuk enligt dig? Stenhård blir den med, så förstår inte riktigt ditt resonemang.
Citera
2019-04-02, 12:53
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunisastar
Själv är jag dö kär i en kille med liten k*k... Men visst kan jag erkänna att en stor k*k som penetrerar djupt in är svårt att motstå och är att föredra...

Jag som fött barn tycker mest att hans drunknar i mig... Det är som att stoppa en pruttig liten morot i honungsburk......
En stor fyller upp till bredd och djup....men sörj inte du kan bli. Älskad ändå... Om du behandlar kvinnan väl...
Gör något åt din slapphet. Knipövningar eller en riktig rejuvination, så att du håller dig någorlunda attraktiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in