Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-11, 12:12
  #205
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Jag och min son har åkt runt i Oceanien när det här hände och vi lyckades få tag i folk som känner GM. Samtliga uppfattade honom som vänster och miljömupp.

I Christchurch så hittade jag bilen som stod utanför ingången till Moskén. Ni som har sett videon vet vilken jag menar, d.v.s. bilen som står där under skjutningen med en person bakom ratten. Tyvärr så fick jag inte tag i föraren innan vi blev tvungna att åka iväg.

Bild på sonen och bilen.

https://postimg.cc/Rqvg6hH7

Riktigt tråkigt att ni inte stötte på ägaren som garanterat har något med terrordådet att göra. Jag har köpt en rapport på regnumret men givetvis är ägaruppgifter hemliga i Nya Zeeland och inte offentliga uppgifter som här i Sverige. Har sökt på nätet men ingen verkar veta vem bilen tillhör.

Ägarinformation ur rapporten om FQH875:
(Terrordådet inträffade 15 mars 2019)

2018-Feb-13
owned for 3 years
Unknown Individual
Individual Owner
208,994 Km as of 2017-Nov-02
Personal details protected by law.

2017-Feb-27
owned for 11 months
Unknown Individual
Individual Owner
201,865 Km as of 2016-Oct-27
Personal details protected by law.

2017-Jan-10
owned for one month
Company
TAHA AUTO LIMITED
Trading as CAR COLLECTION
201,865 Km as of 2016-Oct-27
Location: 115A MAIN SOUTH ROAD, Sockburn, Christchurch 8042

2016-Nov-23
owned for one month
Unknown Individual
Individual Owner
201,865 Km as of 2016-Oct-27
Personal details protected by law.

2016-Oct-30
owned for 3 weeks
Unknown Individual
Individual Owner
201,865 Km as of 2016-Oct-27
Personal details protected by law.

2016-Oct-10
owned for 2 weeks
Unconfirmed
Unknown Individual
Individual Owner
195,144 Km as of 2015-Nov-10
Personal details protected by law.

2016-Sep-29
owned for one week
Company
MILES LIMITED
Trading as MILES TOYOTA
195,144 Km as of 2015-Nov-10
Location: 221 MONTREAL STREET, Christchurch
Postal: POBox 22482, Christchurch, Christchurch 8140

2016-Sep-23
owned for 5 days
Unknown Individual
Individual Owner
195,144 Km as of 2015-Nov-10
Personal details protected by law.

2016-Sep-21
owned for 2 days
Unconfirmed
Unknown Individual
Individual Owner
195,144 Km as of 2015-Nov-10
Personal details protected by law.

2010-Oct-20
owned for 5 years
Company
SKYTEC ENGINEERING CONSULTANTS LIMITED
148,611 Km as of 2010-Aug-31
Location: 19 NGA MAHI ROAD, Sockburn, Christchurch
Postal: POBox 6735, Upper Riccarton, Christchurch 8442
__________________
Senast redigerad av fulvodka 2021-03-11 kl. 12:17.
Citera
2021-09-05, 22:33
  #206
Medlem
HipToBeSquares avatar
Med tanke vad som har hänt i Nya Zeeland de senaste året så är jag ännu mera övertygad på att terrordådet i Christchruch var en false flag. Detta är utanför diskussionen om de faktiskt dog folk eller inte eftersom det inte spelar så stor roll för det önskade resultatet av dådet, vilket är striktare vapenlagar.

Om man ska sätta folk i husarrest och skicka dem till koncentrationsläger, då är det fördelaktigt om befolkningen inte är beväpnade och kan göra motstånd. Många påstod redan direkt efter dådet att det var vapenlagarna de var ute efter men idag har vi den direkta motiveringen.

Nya Zeeland var lite sent ute verkar det som och man valde att göra en false flag i sista sekund. Australien var tidigare ute redan 1996 men sin Port Arthur massaker, ett mycket omskrivet dåd där även många tror att anledningen var att få till striktare vapenlagar.

Konstigheterna med dådet i Christchurch har varit många men utvecklingen i Nya Zeeland det senaste året har varit en pusselbit som passar perfekt in.
Citera
2022-01-19, 13:14
  #207
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Med tanke vad som har hänt i Nya Zeeland de senaste året så är jag ännu mera övertygad på att terrordådet i Christchruch var en false flag. Detta är utanför diskussionen om de faktiskt dog folk eller inte eftersom det inte spelar så stor roll för det önskade resultatet av dådet, vilket är striktare vapenlagar.

Om man ska sätta folk i husarrest och skicka dem till koncentrationsläger, då är det fördelaktigt om befolkningen inte är beväpnade och kan göra motstånd. Många påstod redan direkt efter dådet att det var vapenlagarna de var ute efter men idag har vi den direkta motiveringen.

Nya Zeeland var lite sent ute verkar det som och man valde att göra en false flag i sista sekund. Australien var tidigare ute redan 1996 men sin Port Arthur massaker, ett mycket omskrivet dåd där även många tror att anledningen var att få till striktare vapenlagar.

Konstigheterna med dådet i Christchurch har varit många men utvecklingen i Nya Zeeland det senaste året har varit en pusselbit som passar perfekt in.

Så är det. Tror du koncentrationsläger och husarrest är framtiden nu i samband med pandemin?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback