Citat:
Ursprungligen postat av
RayOfLight
Väl ganska glasklart att det är personinriktat eftersom Hannah i intervju säger att de kunnat hitta lösningar för de andra berörda anställda, men inte Julia...så coronastoryn luktar ju BS lång väg. Men vi kommer väl aldrig få veta varför, dessutom poddar de fortfarande under PD:s paraply, så är väl dumt att säga för mycket om vad som egentligen hände...även om Julia öser på rätt mycket i sina stories.
Hanna och Amanda är ju dock Sveriges två vidrigaste blodsugande häxor.
ALLT dom gör är att utnyttja andras talanger och förmågor till det inte hjälper dom längre, då kastas dom åt sidan.
ALLT dom gör är att försöka kapitalisera maximalt utan skam eller kvalitet.
Dom är företagare och självklart gör dom det dom gör för att utvecklas som företag och öka omsättningen, det har jag all respekt för verkligen och dom är riktigt skickliga på att tjäna deg.
Men med så mycket bluffprodukter och ful marknadsföring och diverse fuskande som dessa två har stått för på kort tid så har jag verkligen noll till övers för detta två och detta med Julia är droppen, då hon alltid tycks ha sett upp mycket till dom och att det framstått som att Amanda tagit henne under sina vingar på någott sätt.
Sen kastas hon så fort det inte passar dom längre och jag tror inte det rör Amanda eller Hanna det minsta i ryggen faktiskt.
De har vetat om Julias situation, hennes bakgrund, hennes hälsa, hennes ekonomi - ja allt. Ändå gör dom på detta sätt och totalt rövknullar henne som ska vara vad jag uppfattat som både deras vän och anställda.