Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-11-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Vad hände med lyskovas nya kille hon träffade för 1,5 månad sen? Man får anta att det inte blev nått eller..? Undrar också vem hon syftar på i dagens avsnitt om manipulativa relationer, låter som att nån varit riktigt svinig mot henne! Hann den nya vara det på så lite tid?!

Jo,men alltså de pratade i telefon, distans, han var uppe några gånger från Skåne, en näve NPF. Det kanske inte är den solidaste grunden att stå på.

Vet tyvärr inte vem som åsyftas i veckans podd.
Citera
2025-12-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Vad hände med lyskovas nya kille hon träffade för 1,5 månad sen? Man får anta att det inte blev nått eller..? Undrar också vem hon syftar på i dagens avsnitt om manipulativa relationer, låter som att nån varit riktigt svinig mot henne! Hann den nya vara det på så lite tid?!

Hon har nu skrivit en lång text i SvD om att hon varit ihop med mytoman under hösten och att de försökte ta sig igenom det (hon liknar det vid härvan kring Christopher Wollter och Julia Dufvenius), men det tog slut. Det bör väl handla om honom? Verkar ha varit ett kort förhållande.

https://www.svd.se/a/KMQa1e/julia-lyskova-skriver-om-pojkvannen-som-inte-var-den-hon-trodde
Citera
2025-12-04, 22:21
Medlem
Märkligt att när vissa kvinnor gör slut med nån så är han alltid nåt allvarligt som narcissist eller sociopat eller som här mytoman. Kan dessa kvinnor inte bara acceptera att ibland funkar inte relationer och visa varandra respekt istället.
Citera
2025-12-05, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Märkligt att när vissa kvinnor gör slut med nån så är han alltid nåt allvarligt som narcissist eller sociopat eller som här mytoman. Kan dessa kvinnor inte bara acceptera att ibland funkar inte relationer och visa varandra respekt istället.
Jag kan hålla med dig, men läste du texten? Han gick i behandling för sin mytomani och hade ljugit om exakt allt (familj, jobb etc.)

Nu ser jag att SvD tagit bort texten. Intressant...
Citera
2025-12-08, 23:54
Medlem
Men alltså de var ihop en kvart? Han åkte upp till henne från Skåne. Vips så blir det en text i SVD. De hade väl knappt lärt känna varandra och hade definitivt inget vardagsliv.
Citera
2025-12-09, 10:48
Medlem
Nån som hann spara texten i SvD?
Citera
2025-12-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED

I det här fallet stämmer det nog, men hon har vädrat sånt här öppet förut. Jag kanske inte skulle säga att det så mycket som stör mig, men alla som känner henne vet ju vem det är osv

Artikel från 2023
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/76wGK4/poddprofilen-berattar-oppenhjartigt-om-uppbrottet

Förresten, får inte fram SvD-artikeln?
Citera
2025-12-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Jag kan hålla med dig, men läste du texten? Han gick i behandling för sin mytomani och hade ljugit om exakt allt (familj, jobb etc.)

Nu ser jag att SvD tagit bort texten. Intressant...

Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Men alltså de var ihop en kvart? Han åkte upp till henne från Skåne. Vips så blir det en text i SVD. De hade väl knappt lärt känna varandra och hade definitivt inget vardagsliv.

Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Nån som hann spara texten i SvD?

Han blir ju indirekt utpekad, och om han gick i behandling.. jag vet inte, varje partner man råkar hitta som senare visar sig vara lite mer än bara speciell kanske inte behöver publiceras detaljer om?

Apropå sånt har jag träffat mer än en bipolär tjej och då får man väl trimma känselspröten liksom, .. äh jag vet inte, känner inte att det förtjänar någon artikel som exponerar hennes sämre sidor?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in